|
|
Akimoto | 2019, lis 8 15:02 | 2019, lis 8 15:03
|
|
|
|
| Tatsuya Akimoto | |
|
2016, mar 3
Osaka | |
Z tymi kolorami to bym nie szalał już i tak jest tęczowo w sosarii Nadawanie nazwy jak najbardziej |
|
Piterr | 2019, lis 10 07:30
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2015, sty 2 |
A jak ktos juz wbil 105 ) |
|
hefez | 2019, lis 10 12:01 | 2019, lis 10 12:03
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Proponuję wprowadzenie przy 105 skilla i 5 lvl gildii bardzo małej szansy automatycznej zmiany wyjątkowej jakości przedmiotu na przedmiot cudownej jakości o losowej nazwie i kolorze + podpis osoby, która stworzyła przedmiot (tworzenie z surowców powyżej podstawowego, żeby nie powodować masowej produkcji i przekuwania żelaza na cudaki).
Można się również zastanowić nad dodatkiem +1/+2 ar/dmg dla takiego przedmiotu. Oczywiście szansa na to musi być bardzo mała, żeby był to przedmiot unikatowy. W przypadku alchemii dodatkowe staty lub dłuższy czas działania itp.
Na wzór jednego z dawnych serwerów można też dodać komunikat dla wszystkich online w momencie stworzenia takiego przedmiotu, np. "Bogowe zesłali cud. Imię i nazwisko stworzył przedmiot cudownej jakości". |
|
Hudy | 2019, lis 10 20:53
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
@hafez wlasnie chodzi o to zeby nadac unikatowosc ktora nie bedzie zaburzala balansu pvp. Kolor / nazwa tego nie zrobią jednak +dmg +ar juz tak |
|
hefez | 2019, lis 10 22:36
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
To w takim razie sam kolor i nazwa, a wartości dla exp. mistyku. Dodatkowo ten komunikat, co da unikatowość.
Damy też większy odpływ złota - preparaty + tchnienie oraz materiału. Ruszy się handel.
Bardzo mała szansa i stanie się to unikatowe. |
|
Akimoto | 2019, lis 10 23:13
|
|
|
|
|
| Tatsuya Akimoto | |
|
2016, mar 3
Osaka | |
Handlu juz nic nie ruszy | | | | | | |
| | | |
|