|
|
outiexxy | 2014, cze 26 22:44
|
|
|
|
|
| Gualo | |
|
2014, maj 1 |
dziki juz zalazlem chwile wczesniej ale niestety skrypt nic nie daje, wogolne nie widzi drzew ohii czyli bez znamin... bez sensu to drwalstwo kiedy nie mozna najlepszego drzewa rabac.... |
|
[MaŁeK] | 2014, cze 27 12:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
Bez sensu to jest jak gracz płacze na błąd którego nie ma. Sam wziąłem się za ogarnięcie drwalki w celu poprawy zamówień itp, przy niecałych 70% skilla mam możliwość ścięcia ohii, ręcznie, zwyklym vendorowym toporkiem, tylko ciągle niszczę kłody.
Ps. Nie wiem czy wiecie, ale to pień drzewa się ścina, a nie gałęzie i czapę. Jak się klika na czape to taki błąd może występować, ale też nie zawsze, a najbardziej pomocne w tym przypadku jest macro w uo na 2 rzeczy tj. LastObject + LastTarget.
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
outiexxy | 2014, cze 27 17:29
|
|
|
|
|
| Gualo | |
|
2014, maj 1 |
tak wiem wiem, tylko mnie nie chodzi o to czy moge badz tez nie ale jak stoje przy drzewku i to obojetnie czy na wprost czy z boku to mam caly czas "stoisz za daleko" tak jak by tego drzewaka wogole tam nie bylo |
|
hefez | 2014, cze 27 17:53
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Może masz włączoną przeźroczystość. Też mam tak, że jak mam przeźroczystość to jest problem z trafieniem na pieniek. |
|
lary | 2014, cze 27 18:02
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
No i jeszcze głupie pytanie - ustawiłeś w skrypcie ścinanie tego rodzaju drewna? :-)
|
| Per aspera ad astra...
|
Jimy | 2014, cze 27 20:06
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
kombinowales z treedelem i tak sie to konczy |
|
outiexxy | 2014, cze 29 11:37
|
|
|
|
|
| Gualo | |
|
2014, maj 1 |
nic nie zmienialem ani nie przerabialem..., skrypt jest na wszystkie drzewa... a z przezroczystowcia zaraz sprawdze... |
|
outiexxy | 2014, cze 29 18:40
|
|
|
|
|
| Gualo | |
|
2014, maj 1 |
wylaczenie opcji transparency pomoglo dzieki Hefez | | | | | | | | | | |
| | | |
|