|
|
Wesolek | 2014, cze 10 17:52 | 2014, cze 10 17:53
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Ad. Xzart: Nie mylcie PK z PvP. Bo o ile PvP jest podstawą UO i zawsze było. To już PK nigdy podstawą UO nie było i na każdym serwerze się takie zachowania tępi.
W przypadku MW obie te rzeczy są mylone z prostego powodu. Nie istnieje odpowiednio zbudowany system PvP. Obecne gildie nie spełniają tego zadania, przez co aby swobodnie dało się PvP system MW poniekąd wymusza na graczu statusu mordercy. Co niestety jak wiadomo wpływa na możliwość korzystania z niego również w celu PK bez ujemnych skutków.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
Xzart | 2014, cze 10 18:34
|
|
|
|
|
| Xzart | |
|
2014, maj 25
Poznań | |
Ad. Wesolek: Dziękuję za pomoc w wyjaśnieniu. Dlatego też rozmowa o zabijaniu graczy należy do delikatnych i nie twierdzę, że mam rację co do definicji. Dla mnie PK zawsze było łączone z statusem mordercy, który chełpił się tym ile, kogo i czego to nie zabił. Napadanie na słabych graczy było zawsze z tym łączone. Z całej historii nie przypominam sobie by EA wprowadzało jakieś ograniczenia co do zabijania graczy poza ochroną przez strażników. PvP jeśli chodzi o zabijanie się na wzajem bez otrzymywania statusu mordercy to faktycznie inny temat, który powinien być rozwinięty. Areny, gildie, nagrody, napady na budynki gildyjne itp. Bez takiego stanu rzeczy po co sojusze między gildiami jeśli zabicie przeciwników spowoduje zakaz wejścia do każdego miasta? Tutaj się kłania "brak odpowiednio zbudowanego systemu PvP". Teraz pytanie czy skrypty serwera to obsługują czy autorzy POL itp. nigdy tego nie rozwinęli?
Dla mnie osobiście polowanie na czerwonych to fajna zabawa. Niech mnie mordują. Ktoś ich kiedyś pomorduje hehe i to mnie zachęca by grać tu dalej |
|
Yogard | 2014, cze 10 18:43
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
Piaseczno | |
Kox idzie w porządku , nie za szybko nie za wolno - może niektóre umj. idą za słabo min. Magia. Ceny domów są szalone, nie mówię o pałacach. (!!!) PK nie powinni dostawać kolejnych utrudnień , mimo iż sam gram blue i padłem od PK. Natomiast za atak na postać ze statusem młody, kary powinny być srogie. Na początek strata ogromnej ilości sławy. A dalej to co tam można wykombinować. Za zwykłego gracza ok. Padłem ,obrobił mnie ze sprzętu , spoko. Żyje i koxam dalej. Natomiast młody nie powinien być na to narażony. Teraz już ma sens wspieranie młodych. Sam znam 3 przypadki znajomych których zaprosiłem i tych kilku dni nie wytrzymali bo za ciężko. Ja wiem, to jest UO i to jest urok tej gry ,że jest hardcore. Ale nowi powinni być zachęcani. Krimy też dokładają swoje, to trzeba ogarnąć. BTW pewnie część z tego to sprawka sesji i pogody. Trzeba działać, ułatwiać młodym i nie cisnąć zbędnie redów. I tak już mają przewalone. Ataki pod Mistas to niesmaczny żart jeśli o to chodzi. A jeśli chodzi o questy to nie mogę narzekać - nic do GM nie pisałem , o nic nie prosiłem i moje odgrywanie postaci się spotkało z zadaniami. Na arenie spotkałem się parę razy z GM, a teraz paręnaście. To ,że ktoś się nie spotkał z udziałem GM to prawdopodobnie kwestia tego ,że mało odgrywa postać i klimaci Prawda też taka ,że mnóstwo osób ma gdzieś najważniejszą przewagę jaką UO posiada nad innymi grami - IMO klimat.
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka!
|
Ann | 2014, cze 11 08:30
|
|
|
|
|
| Kristin | |
|
2012, gru 22
Braintree | |
Magia rośnie ok, gain przy 80 do 90 jest co ok 20-30min. Najlepiej to trzęsienia uderzać lub masowki dmg. |
|
Yogard | 2014, cze 11 12:08
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 4
Piaseczno | |
ale skillcap o 100 podniesiony mógłby zablokować parobów. Tak myśle.
|
| Ku Chwale Wielkiego Robaka!
|
Jimy | 2014, cze 11 13:28 | 2014, cze 11 13:29
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, sty 6 |
Drogi Kidzie ! Kox czynny mial byc szybszy od biernego a gainy sa duzo wolniejsze niz kiedys na bierniaku ! Ups zapomnialem ze nie masz pojecia jak to lecialo bo przewaznie kupowales skoxane postacie
800 skillcapsa + 100 rzemiecha to jeszcze malo ? |
|
furiat | 2014, cze 11 16:54 | 2014, cze 11 17:04
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
brak koxu biernego to najwiekszy cios w online w historii. na poczatku wszyscy koxaja czynnie, jest online, a potem przestaja. kiedys ludzie koxali paroba, zaczynalo sie pvp i relog na maina >- online sie trzymalo. teraz koxasz koxasz i logout. imo zle jest ten system przemyslany. edit: i nawet z perspektywy nowego, wiadomo ze pojdzie na shard gdzie jest 80 online i polowa bierniakow niz na 40 online. duze online buduje online i nikogo nowego nie obchodzi czy wszyscy koxaja czynnie czy nie. probowalem pare osob namowic na mw takze nie rzucam z kapelusza teoriami.
kox czynny powinien byc dla tych co chca skoxac szybciej. skille leca za wolno przy obecnych gainach statow. powinno byc mozliwe zmienianie bojowki latwiej, albo podklasy, for fun. wtedy ludzie trzymaja sie jednej postaci i maja przyjemnosc z treningu.
domki i te pojemniki... mnie to dobilo osobiscie. w ogole nie powinno byc ograniczenia na pojemniki tylko na liczbe itemow w skrzyniach. mam dom za 1.2 mln i moge w nim upchnac 750 kamishim - 5 bezpiecznych pojemnikow. dom zupelnie traci sens.
i trzeba pomyslec jak tych pkerow ogarnac. wypada redom zostawic 1 miasto i po mniejszej ilosci killi wpadanie reda. pvp powinno byc miedzygildyjne.
kolejne sloty postaci powinny byc wykupywane za np. milion, 2 miliony, 3 miliony.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
KFY | 2014, cze 11 17:13 | 2014, cze 11 17:14
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
1. Pojemniki - nie dalo by sie wylaczyc spod tego przynajmniej plecaka postaci? Wierze, ze nikt nie chomikuje stuffu w swoim glownym plecaku a tak dosc to przeszkadza jak trzeba ziola zostawiac by gotowac bo za duzo itemow to zajmuja i sie zamowienie w plecaku nie zmiesci...
2. Skille. Tez bylbym za przyspieszeniem skilli w stosunku do statow, albo aby skilli podklasy, jakby nie patrzec nie wszystkie podklasy sie zna, a troszke glupio koxac pareset godzin by przekonac sie, ze nie jest to to o co nam chodzilo i zaczynac zabawe z inna podklasa od poczatku...
3. Bierniak, lepsze sztuczne online, niz brak online
PS
Na dobra sprawe nie mam pojecia czemu ludzie koncza, pewnie im sie nie chce grac, bo chocaiz wymienilem co mnie dobija to jednak mimo tego gram jak chyba wszyscy co wypowiadali sie przede mna | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|