|
|
dzikus | 2014, maj 10 16:17 | 2014, maj 10 16:21
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
1. Jaką różnicę Wam sprawia czy przed pk wezmę set ze skrzyni, czy pobiegnę do krawca żeby mi go uszył? Krawiec przeszyje 50k skóry za jednym razem lub taką samą ilość w mniejszych partiach rozłożonych w czasie - jaka jest różnica dla gospodarki MWR? 2. Nie widzę sensu w zmuszaniu graczy do biegania w danym stuffie. Oczywiście bawią mnie ludzie, którzy w czasach gdy mistyk leżał na ziemii biegali w kamieniu,a najlepsze rzeczy chomikowali do czasu aż zamknięto serwer . To jest jednak ich sprawa i nie uważam żeby trzeba było narzucać sztuczne ograniczenia żeby zmienić czyjąś biedacką naturę. 3. Przedmioty zdobyte przez gracza powinny być tracone jedynie zgodnie z zasadami gry, a nie z upływem czasu(i to jeszcze offline). Nie widziałem jeszcze mmo, w którym by był taki cyrk. Przykładowy poważny skutek takiego czegoś przedstawił KFY.
@Variat, mam nadzieję, że o tym handlu wspomniałeś gratis, a nie w związku ze swoją propozycją. Handel może uratować ograniczenie samowystarczalności a nie sztuczna cyrkulacja itemów. Rzeczy już się psują dość szybko, więc nie będą wieczne jak przez x lat na starym MW. Jak będziemy dążyć do jeszcze szybszego ich znikania to skończymy na grze w rzemiosło, które jest tylko drogą do prawdziwej rozgrywki (przynajmniej dla mnie).
Stanowczo na nie.
@KFY To wtedy ludzie będą wydobywać mniejsze ilości raz na jakiś czas. Chyba, że surowce też zaczną się kończyć? Za daleko to idzie . |
|
kamikazul | 2014, maj 10 19:47
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, maj 5 |
Uważam to za interesujący pomysł, tyle że jak już zostało wspomniane nie wszyscy grają często więc byli by ciągle na minus. Zawsze jednak można użyć innych kryteriów jak czas online/ilość użyć/ilość napraw a także innych przedziałów czasowych dla różnych przedmiotów.
Co do materiałów też powinny się psuć tylko może w inny sposób. Np. sztaby rdzewieją wiec trza się części materiału pozbyć, przetopić i odzyskiwali byśmy jakąś część. |
|
Shavi | 2014, maj 11 12:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 18
Oka | |
+1 @dzikus |
|
Lucaveli | 2014, maj 12 20:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Kiedys debatowalismy nad tym, bodajze Incognito to zaproponowal, lecz skonczylo sie na tym, ze to odrzucilismy, wprowadzilismy szybsze psucie itemow, mniejsze skrzynki i to powinno rozwiazac problem.
|
| Dzień dobry. | | | | |
| | | |
|