|
|
ylus | 2014, maj 9 15:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
Juz to proponowalem, zostalo to ze tak powiem olane i w ogole od razu odrzucone ze to cos zmieni,
Moja propozycja byla taka, 2 sloty na koncie + blokada na uzywanie rzeczy wyrabianych przez postacie z tego samego konta, Nawet jesli handel by zanikal to w postaci handlu wymiennego raczej by nie zanikl nigdy, dodatkowo zniesc to przesycenie, w koncu ludzie traca czas na skoksanie rzemieslnika, moze znowu pojawi sie gracz pokroju Thinga ktory chce grac tylko rzemieslnikiem, nie psujmy mu tego, prosil bym o przenalizowanie raz jeszcze tych propozycji zeby nowy projekt nie podzielil losow starego, a przypominac nie trzeba ze gwozdziem do trumny byly co chwile dodawane sloty na koncie i zniesienie ograniczen dla postaci z jednego konta
Pozdrawiam
|
| #releaseweb
|
roro | 2014, maj 9 15:29
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
Prawda jest taka żeby handel istniał tak jak może się prezentować to teraz to posiadanie tylko 1 postaci. Powinno wejść to wraz z odpaleniem mwreborn , a tak to kwestia tylko czasu jak handel sprowadzi się do poziomu takiego jak był na MW arena, każdy pokoxa sobie parobów i będzie miał 4 postacie wypełnione skilami do koloru do wyboru nie prosząc się nikogo o zrobienie czegoś. |
|
dzikus | 2014, maj 9 16:06 | 2014, maj 9 16:10
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Problemem jest stanowisko ekipy, zgodnie z którym tragiczna gospodarka serwerowa ma jakiś związek z wartością złota, a nie jest spowodowana samowystarczalnością (jak jest w rzeczywistości). Przyrost złota (więc i inflacja) będzie następował w czasie i to jest całkowicie naturalne dla gier takich jak ultima, gdzie gp można wyciągnąć z powietrza. To taki sam efekt jak dodruk w świecie realnym. Można ten proces tylko spowolnić odpowiednio ustalając drop i ceny, ale nie da się go wyłączyć i na dobrą sprawę to nie ma on żadnego wpływu na handel (handel nie musi polegać na wymianie 'złoto za item'). Jak ekipa w końcu zauważy, że to samowystarczalność zabiła gospodarke na starym serwerze to można stworzyć kolejny temat i ogarnąć jak to ograniczyć, póki jeszcze się da.
Ważny temat, @Mephisto |
|
Przem86 | 2014, maj 9 16:22 | 2014, maj 9 16:27
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
Ja uwazam ze wystarczyla by blokada na przekazywanie itemow, i nie jakas sztuczna narzucona skryptowo poprostu ktos by przekazal na skrzynke innej swojej postaci na acc cokolwiek ban i po klopocie, trzeba juz teraz myslec ze niedlugo powtorzy sie sytuacja z popredniego mw o samowystarczajacych postaciach ich parobach.Prosta kalkulacja, 3 postaci na koncie to max 6 skili,chyba ze ktos bedzie chcial koxac wiecej to wtedy nalezalo by sie takemu graczowi blizej przyjzec czy poprostu nie oszukuje. Blokada itemoow spowodowala by smieszna syytuacje ktora miala miejsce kiedys gdy po padzie pewien osobnik mial rzeczy zrobione przez paroba oprawcy i "yoink"leciac caly czas na ziemie - Myslalem tez o czym takim: mianowicie usunac calkowicie gp z servera a wprowadzic cos w stylu rady polityki pienieznej,gdzie to ekippa by regulowala przeplyw waluty na serwerze. Ograniczylo by to pieniadze zmniejszylo wirtualna nazwijmy to "inflacje"i moze pieniadze mily by jakas wartosc.Ale nie wiem czy to nie za duzo roboty pilnowac tego. nawet po wprowadzeniu czegos takiego dalej by pozostawal problem parobow i samowystarczalnosci kont |
|
roro | 2014, maj 9 16:39
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
ale co ci da ban ? zniechecenie czlowieka do gry chyba tylko , a przy 1 slocie dana osoba musi wybrac, jak chce odegrac swoja role w wielkim swiecie pixeli. Kolejna sprawa ze obnizenie % szansy na exp to kpina, bo mozesz sobie wbic i tak dowolna ilosc skili paroba, ktore i tak jak bedziesz chcial to z danego zrobisz expy przy tym co server oferuje narzedzia szansy na exp, pixele do um. |
|
Przem86 | 2014, maj 9 16:45
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
To uwalmy acc do jednej postaci,dla mnie bomba! |
|
roro | 2014, maj 9 16:52
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
Jeszcze opcja dobra mogla by byc wprowadzeie przy tworzeniu postaci, oprocz wybory bycia wojownikiem magiem czy lucznikiem, wybor czystej postaci rzemieslniczej z mozliwoscia posiadania tylko skilli rzemieslniczych |
|
Przem86 | 2014, maj 9 16:55
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
co by to pomoglo? Jak jedna postac na acc to juz mozna by bylo zniesc wszelkie ograniczenia w rzomiosle;] | | | | | | | | | |
| | | |
|