|
|
raist | 2007, mar 4 19:15 | 2007, mar 5 03:39
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
SZYCIE ZESTAWU EXP ----------------------------------------------------------------------------- ;KRAWIECTWO by Raist ;Skrypt szyje zestaw nieutwardzany exp maga lub utw samuraja ;tnie nie expy, moze robic hida podczas szycia ;kolejnosc szycia 1-tunika 2-nogawice 3-naramienniki ;4-rekawiczki 5-karczek 6-czapka 7-sandaly ;kolejnosc szycia samuraja 1-utw do 2-utw suneate 3-utw hiro sode ;4-utw mempo 5-utw kabuto 6-utw rekawiczki 7-sandaly samuraja ;Czyli np. jezeli mamy tunike i nogawice dajemy %gdzie = 3 ;aby kontynuowac od naramiennikow ;----------------------------- set %samuraj 0 ;0-set maga nieutwardzany 1-set samuraja utwardzany set %hid 1 ;0-bez hida 1-z hidem set %gdzie 1 ;od jakiego przedmiotu ma zaczynac set %dex 36 ;ile dexa ma twoj krawiec bez butli ;----------------------------- initevents set %ple #BACKPACKID set %profile 560_460 set %zmiana 1 set %skora
0goto tnij dexbutla: if #dex = %dex { finditem yuf C if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ BUTLI DEXA goto dalej } set #lobjectid #findid event macro 17 0 wait 1s } dalej: if %zmiana = 1 { if %gdzie = 1 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 279 set %klik4 306 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 279 set %klik4 306 } } if %gdzie = 2 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 179 set %klik4 306 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 179 set %klik4 306 } } if %gdzie = 3 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 379 set %klik4 210 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 479 set %klik4 210 } } if %gdzie = 4 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 279 set %klik4 210 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 379 set %klik4 210 } } if %gdzie = 5 { if %samuraj = 1 { set %klik1 341 set %klik2 364 set %klik3 179 set %klik4 210 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 279 set %klik4 210 } } if %gdzie = 6 { if %samuraj = 1 { set %klik1 224 set %klik2 132 set %klik3 279 set %klik4 211 } if %samuraj = 0 { set %klik1 124 set %klik2 132 set %klik3 179 set %klik4 210 } } if %gdzie = 7 { if %samuraj = 1 { set %klik1 429 set %klik2 132 set %klik3 438 set %klik4 211 } if %samuraj = 0 { set %klik1 429 set %klik2 132 set %klik3 169 set %klik4 212 } } if %gdzie = 8 goto koniec }
start: finditem HAG C , %ple ; szuka narzedzie szewskie set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem ddg_cui C ; szuka tkaniny/skory if #findkind = -1 { set %skora 1 goto tnij } set #ltargetid #findid event macro 17 0target 1s event macro 22 0set %czas #scnt2 + 10 stolarz: if #CONTSIZE = %profile { if %zmiana = 1 { set %czas #scnt2 + 20 click %klik1 %klik2 wait 5 screen2: if #CONTSIZE = %profile { set %czas #scnt2 + 70 click %klik3 %klik4 set %zmiana = 0 wait 1s goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else goto pat } set %czas #scnt2 + 70 click 137 392 ; rob ostatnie ostatnie wait 1s goto pat } if %czas < #scnt2 goto pat else { goto stolarz } pat: scanJournal 1 if ( Uszyles_przedmiot in #journal ) || ( Uszylas_przedmiot in #journal ) || ( Zniszczyles_troche in #journal ) || ( Zniszczylas_troche in #journal ) { goto hid } if ( Uszyles_Wyjatkowej in #journal ) || ( Uszylas_Wyjatkowej in #journal ) { set %gdzie %gdzie + 1 set %zmiana 1 goto tnij } if Masz_za in #journal { set %skora 1 goto tnij } if By_to_zrobic_potrzebujesz in #journal { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ KOTLA Z OLEJEM halt } if W_plecaku_nie_ma in #journal goto tnij if %czas < #scnt2 goto hid else goto pat hid: if %hid = 0 goto dexbutla event macro 1 0 .um ukrywanie set %czas #scnt2 + 10
hid2: scanjournal 1 if Cheeza: in #journal goto dexbutla if Nie_udalo in #journal goto dexbutla if Juz_cos in #journal goto dexbutla if Your_skill_in_Ukrywanie in #journal goto dexbutla if %czas < #scnt2 goto dexbutla else goto hid2
tnij: ignoreitem reset wait 10 tnij2: finditem KAG ; szuka nozyczek if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage NIE MASZ NOZYCZEK halt } set #lobjectid #findid ; ustawia je jako lastobject finditem SBP_ALH_YKH_MLH_OSK_ZZR_XKH_DCP_PCP_NWO_TBP_MWO_SSK_QSK_YSK_ATK_JKH_KCP_NJL_NVI_KKH_PKH_VK H_QKH_TES_EWI_TCP_LLH_HCM_FWL_DCI_FCI_PAM_LDI_VDI_BDP_YBP_UCP C_ , #backpackid if #findkind = -1 { if %skora = 1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC sound C:missile.wav halt } goto dexbutla } event property #findid if Wyjatkowej , #spc , Jakosci in #property { ignoreitem #findid goto tnij2 } set %skora 0set #ltargetid #findid event macro 17 0set %czas #scnt + 30 wait 10
lamimy: event macro 22 0set %czas #scnt2 + 30 pat2: if Pocielas in #sysmsg goto tnij2 if Nie_udalo in #sysmsg goto tnij2 if %czas < #scnt2 goto tnij2 goto pat2
koniec: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC sound C:missile.wav halt |
|
SiMet | 2007, mar 5 09:02 | 2007, mar 5 09:03
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Quote sie cos traci
To zalezy jakich uzywasz narzedzi. Z tego co pamietam to albo jest na dlugie drewniane narzedzia stolarza albo poprostu na pile. |
|
desdemon | 2007, mar 7 14:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 8
didgeridooOO... | |
a ja wam zaprezentuje skrypt na klimat wlasnej roboty
http://www.interpc.pl/~nosferatu/klimat.txt
;skrypt na klimat by desdemon ;co 1,5 min zapodaje losowy emot z listy ;emotuje gdy nas ktos atakuje z graczy ;jesli jestesmy zatruci daje emoty ;gdy mamy ponizej 30hp robi emoty ;jak beda jakies bledy w skrypcie lub macie jakies propozycje do zmiany czegos lub dodania ;to piszcie na ircu ; www.sn-dm.prv.pl = #hits ; w wartosc 30 (hp) wstaw inna, ponizej ktorej beda pojawiac sie emoty { gosub random1 gosub walka scanjournal %cnt 4 deletejournal wait 5s }
if C in #CHARSTATUS { gosub random2 gosub truta scanjournal %cnt 4 DELETEJOURNAL wait 4s } if is_attacking_you in #journal { gosub random3 gosub atak scanjournal %cnt 4 deletejournal wait 4s }
if #time > *20 goto time goto wszystko
time: gosub random4 gosub time scanjournal %cnt 4 deletejournal wait 2s goto wszystko
; --------------tutaj emocje ktore beda pojawiac sie co okreslony czas------------------------------ sub time if %random = 1 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 2 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 3 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 4 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 5 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 6 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 7 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 8 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 9 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 10 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 11 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 12 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 13 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 14 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 15 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 16 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 17 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 18 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 19 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 20 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 21 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 22 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 23 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 24 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 25 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 26 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 27 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 28 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 29 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 30 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 31 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 32 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 33 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 34 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 35 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 36 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 37 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 38 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 39 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 40 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 41 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 42 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 43 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 44 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 45 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 46 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 47 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 48 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 49 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 50 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 51 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja } if %random = 52 { event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja }
set *20 #time + 120 ;120 to czas w s po ktorym ma wyswietlac losowy emot deletejournal wait 1s return
; ----------- emoty podczas walki ------------------- ; ; postac cos mowi lub emotuje gdy spadnie hp ponizej 30 standardowo ; ;------------------------------------------------- sub walka if %random = 1 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 2 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 3 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 4 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 5 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 6 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 7 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 8 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 9 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 10 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 11 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 12 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 13 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 14 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 15 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } deletejournal wait 1s return ;------- gdy gracz nas atakuje --------------------- ; ; czyli jesli pojawi sie na ekranie is attacking you wtedy postac cos mowi lub emotuje ; ;----------------------------------------------------- sub atak if %random = 1 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 2 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 3 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 4 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 5 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 6 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 7 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } deletejournal wait 1s return ;------------------truta-------------- ; ; ; czyli emocje co postac bedzie mowila badz emotowala podczas zatrucia ; ;------------------------------------------- sub truta if %random = 1 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 2 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 3 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 4 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 5 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 6 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random = 7 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } if %random > 8 { event macro 1 0 tu wpisz swoje powiedzonko ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja event macro 2 0 tu wpisz swoja emotke ;jesli nei chcesz tej linijki usun ja wait 1s } DELETEJOURNAL wait 1s return ;----------randomy------ ; ; w kazdej set %random ( #random % 15 ) + 1 w miejsce 15 zmien ilosc emot jesli masz mniej lub wiecej niz 15 ; ;-------------------------------- sub random1 set %random ( #random % 15 ) + 1 return
sub random2 set %random ( #random % 8 ) + 1 return
sub random3 set %random ( #random % 7 ) + 1 return
sub random4 set %random ( #random % 52 ) + 1 return
pozdrawiam
|
| -= Out Of the Body Experience =-
|
Bllood | 2007, mar 12 18:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, mar 14
Lezak | |
Ten skrypt mi nie dziala moglby ktos go poprawic ? otoz - gdy kaze mi stanac w rogu a potem na przeciwleglym rogu skrypt sie wylacza - "Koniec"
;Autor: [nGz] ;%Roslina moze miec wartosc jedna z nastepujacych: dynia, arbuz, marchewka, cebula, rzepa, salata, kapusta, kukurydza, len, chmiel, pszenica, bawelna. ;%Skill 0-nic, 1-Anatomia, 2-Madrosc, 3-Wiedza o zwierzetach, 4-Ukrywanie, 5-Wiedza o broni, 6-Wykrywanie. ;%SkillPowtorzenia - okresla co ktora probe scinania ma robic skilla umyslowego (domyslnie 1 - co kazde scinanie).
;====================== set %Roslina marchewka set %Skill 1 set %SkillPowtorzenia 1 ;======================
set #sysmsgcol 0event sysmessage Stan na ktoryms rogu prostokata w ktorym ma szukac rosliny i wcisnij play w euo. pause set %Xe #charposx set %Ye #charposy event sysmessage Teraz stan na przeciwleglym rogu tego prostokata i wcisnij play. pause set %Xs #charposx set %Ys #charposy set #lpc 200 if %Skill 0{ set %LicznikPowtorzen %SkillPowtorzenia set %CelSkilla 0 if %Skill = 1 set %SkillName Anatomia if %Skill = 2 set %SkillName Madrosc if %Skill = 3 set %SkillName AnimalLore if %Skill = 4 set %SkillName Ukrywanie if %Skill = 5 set %SkillName ArmsLore if %Skill = 6 set %SkillName Wykrywanie } set %null set %bok1 %Xs - %Xe abs set %bok2 %Ys - %Ye abs if %bok1 > %bok2 { set %n_start %Ys set %n_end %Ye set %m_start %Xs set %m_end %Xe } else { set %n_start %Xs set %n_end %Xe set %m_start %Ys set %m_end %Ye } tile Init for %n %n_start %n_end { set %Row 0 for %m %m_start %m_end { gosub ZapiszXY tile Cnt %x %y for %i 1 #tilecnt { tile Get %x %y %i if %Roslina in #tilename && ( Background in #tileflags || #tileflags = %null ) { set #lpc 10 gosub Podejdz if #result gosub Scinaj else { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie udalo mi sie dostac do rosliny. set #sysmsgcol 0 event sysmessage Szukam nastepnej. } set #lpc 200 if %Row = 0 set %Row 1 break } } } if %Row = 1 { set %temp %m_start set %m_start %m_end set %m_end %temp } } set #sysmsgcol 0event sysmessage Koniec. halt
sub ZapiszXY if %bok1 > %bok2 { set %x %m set %y %n } else { set %x %n set %y %m } return
sub Podejdz Idz: set %JIndex #jindex event pathfind %x %y #tilez set %Timer #scnt2 + 15 repeat if %Timer < #scnt2 goto Idz scanjournal 1 until ( #journal = Pathfinding! || #journal = Can't_get_there ) && #jindex %JIndex if #journal = Can't_get_there return #false set %Timer 0set %Char_x_old -1 set %Char_y_old -1 repeat if %Timer < #scnt2 { if %Char_x_old = #charposx && %Char_y_old = #charposy goto Idz set %Char_x_old #charposx set %Char_y_old #charposy set %Timer #scnt2 + 40 } until #charposx = %x && #charposy = %y return #true
sub Scinaj PetlaScinania: if %LicznikPowtorzen = %SkillPowtorzenia && %Skill 0 gosub %SkillName if %Skill 0 set %LicznikPowtorzen %LicznikPowtorzen - 1 if %LicznikPowtorzen |
|
Aamon | 2007, kwi 1 16:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, kwi 10
Sulechów | |
Ja ma pytanko(jestem niowy w tych sprawach). Jeśli ma taki skrypt :
initevents set #sysmsgcol 1281 event sysmessage Skrypt [jedzenie-bind] odpalony (by SabiK) wait 1
start1: onhotkey %key goto start goto start1
start: set %jedz 0event macro 8 4 set %licz #scnt2 + 50 czekaj_skills: if #contname = generic_gump goto info if %licz < #scnt2 goto start goto czekaj_skills info: click 259 41 set %licz #scnt2 + 40 czekaj_info: if #contname = generic_gump goto jedzenie if %licz < #scnt2 { if #contname = generic_gump goto info else goto start } goto czekaj_info
jedzenie: set %glod 0set %bialka 0set %witaminy 0set %weglowodany 0if %jedz = 1 { jedz1: set %jedz 0 click 38 41 wait 10 set %licz #scnt2 + 40 czekaj_odswiez: if #contname = generic_gump goto jedz if %licz < #scnt2 { if #contname = generic_gump goto jedz1 else goto start } goto czekaj_odswiez } jedz: savepix 311 260 1 if #pixcol = 4294967295 { set %licz #scnt2 + 100 sound %sciezka display ok UO na wierzch! } if #pixcol = 11392710 set %glod 1 savepix 311 280 1 if #pixcol = 11392710 set %bialka 1 savepix 311 300 1 if #pixcol = 11392710 set %witaminy 1 savepix 311 320 1 if #pixcol = 11392710 set %weglowodany 1
if %glod = 0 && %bialka = 0 && %witaminy = 0 && %weglowodany = 0{ finditem MGG if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem chleba! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 if #sysmsg = Czujesz_sie_w_pelni_sil. { set %jedz 1 goto jedzenie } scanjournal 1 if #journal = Czujesz_sie_w_pelni_sil. { set %jedz 1 goto jedzenie } scanjournal 2 if #journal = Czujesz_sie_w_pelni_sil. { set %jedz 1 goto jedzenie } finditem JGI if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem salatki! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 if #sysmsg = Czujesz_sie_w_pelni_sil. { set %jedz 1 goto jedzenie } scanjournal 1 if #journal = Czujesz_sie_w_pelni_sil. { set %jedz 1 goto jedzenie } scanjournal 2 if #journal = Czujesz_sie_w_pelni_sil. { set %jedz 1 goto jedzenie } finditem SLI if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem ciasteczek! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } if %glod = 1 && %bialka = 0 && %witaminy = 0 && %weglowodany = 0{ finditem ZBM if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem soku kokosowego! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } if %bialka = 0{ if %glod = 1 { finditem END if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem sera! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } else { finditem MGG if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem chleba! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } } if %witaminy = 0{ finditem JGI if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem salatki! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } if %weglowodany = 0{ finditem SLI if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem ciasteczek! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } if %glod = 0 && %bialka = 1 && %witaminy = 1 && %weglowodany = 1 { finditem MGG if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie znalazlem chleba! Uzupelnil zapasy lub otworz plecak z jedzeniem! sound %sciezka goto start1 } set #lobjectid #findid event macro 17 wait 22 set %jedz 1 goto jedzenie } click 311 260 r set #sysmsgcol 1082 event sysmessage Zakonczono jedzenie! goto start1
to czy mma go kopiować z tą częścią?:
initevents set #sysmsgcol 1281 event sysmessage Skrypt [jedzenie-bind] odpalony (by SabiK) wait 1
Proszę o wyrozumiałość ( i nie śmiejcie się ze mnie ) |
|
Achaja | 2007, kwi 2 01:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Nibylandia | |
Nic nie stoi na przeszkodzie bys kopiowal go z ta czescia.... Ta czesc spowoduje tylko to ze po odpaleniu skryptu odpali ci sie tekst w lewym dolnym rogu "Skrypt [jedzenie-bind] odpalony (by SabiK)". Wiec smialo mozesz wklejac caly skrypt I potraktuj ten msg jako reklame
|
| [nGz]: mam dosc tych prvow zeby zrobic cos z twoja niedojrzala wyobraznia img242.imageshack.us/my.php?image=uo0033xv3.jpg
|
Sin | 2007, kwi 2 22:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
initevents Event Macro 8 2 set %type1 ZUF set %name1 Staminy set %type2 TUF set %name2 Wybuchy set %type3 UUF set %name3 Leczenia set %type4 NUF set %name4 Odtruty set %j 4 Mainloop: gosub CountRegs gosub StatusBarUp SetUOTitle #charname [ HP: #hits / #maxhits ST: #stamina / #maxstam Mana: #mana / #maxmana ] [ %tb ] Goto Mainloop
sub CountRegs ignoreitem reset set %tb for %i 1 %j { set %count 0cr1: finditem %type . %i CA , #backpackid if #findkind -1 { set %count %count + #findstack ignoreitem #findid goto cr1 } set %tb %tb , #spc , %name . %i , : , %count } return
sub StatusBarUp if #charname = N/A { Event Macro 8 2 wait 5 } return
Mozna przy nim pomajstrowac, zeby pokazywal przerozne rzeczy.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
SiMet | 2007, kwi 5 22:43 | 2007, kwi 5 23:01
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
; Autor: SiMet ; Nazwa: Makro na robienie butli z kociolka + skill umyslowy ; Data stworzenia: 5 IV 2007
set %skill 0 ; 0-nic, 1-ukrywanie, 2-rozmowa z duchami, ; 3-madrosc, 4-anatomia, ; 5-wiedza o zwierzetach
;======================== set #sysmsgcol 1264 event sysmessage Odpalono skrypt na alchemia kociolek + umyslowy event sysmessage Napisal SiMet dla Igora start: if %skill > 2 { event sysmessage Pokaz na czym chcesz robic skill umyslowy set #TARGCURS 1 repeat onhotkey ESC { sound event sysmessage Nie wskazales zwierzaka halt } until #targcurs = 0 set %zwierz #ltargetid }
skill:
if %skill = 1 event macro 1 0 .um ukrywanie if %skill = 2 event macro 1 0 .um rozmowa z duchami if %skill = 3 { event macro 1 0 .um madrosc target 5s set #ltargetid %zwierz event macro 22 }
if %skill = 4 { event macro 1 0 .um anatomia target 5s set #ltargetid %zwierz event macro 22 } if %skill = 5 { event macro 1 0 .um wiedza o zwierzetach target 5s set #ltargetid %zwierz event macro 22 } mix: wait 5 finditem UMD G_1 if #findkind 1 { event sysmessage Brak kociolka! Lub stoisz za daleko! sound halt } set #lobjectid #findid event macro 17 repeat until #CONTNAME = generic_gump click 512 58 wait 5 if Nie_masz_pustych in #sysmsg { event sysmessage BRAK BUTELEK!! sound wait 60 goto mix } if potrzebujesz in #sysmsg { event sysmessage BRAK SKLADNIKOW!! sound wait 60 goto mix } wait 240
goto skill | | | | | | | | | | | |
| | | |
|