|
|
dagnus | 2007, lut 16 09:37 | 2007, lut 16 15:26
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 27 |
Witam Ma ktos moze skrypty na gornictwo+wiedza o broni, majsterkowanie +wiedza o broni, kowalstwo+wiedza o broni? jesli tak to czy ktos mogl by je tu zamiescic? z gory bardzo dziekuje
SiMet: takie makro jest pare stron dalej! Nie kasowalismy tylu postow zeby sie glupio znow pytac bez czytania
pewnie chodzilo Ci o ten skrypt ale on niestety nie dziala a wszystkie inne to sa z ukrywaniem, co mi jest calkiem zbede set %jj 0set %tryb 0;tryb 0 hid co dwa przedmioty ;tryb 1 hid opoznia druciarza set %okno IOIB set %czass 99 event sysmessage WYBIERZ RUDE set #targcurs 1 czo: wait 1s if ( #targcurs = 1 ) goto czo else set %ruda #ltargetid } set #scnt 11 set #scnt 100 loop: scanjournal 1 if #scnt > 10 || your in #journal || zniszczyles in #journal || stworzyles in #journal { deletejournal if %tryb = 0gosub hid if %tryb = 1 gosub hidd set %jj %jj + 1 event sysmessage %jj gosub drut } goto loop
sub drut { if %czass > 110 set %czass 99 scanjournal 1 if You_must in #journal { set %czass %czass + 3 deletejournal } set #scnt 0finditem JTL if #findid = X { event sysmessage NIE MASZ NARZEDZI halt } set #lobjectid #findid event macro 17 hihi: if #scnt > 7 return wait 5 target 6s if #targcurs = 0goto hihi set #ltargetid %ruda set #ltargetkind 1 event macro 22 czas: if #scnt > 7 return wait 1 if #contsize = 500_460 goto wtf
} else goto czas } return sub hid { if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0item: if #targcurs = 1 goto item set %Item #ltargetid set %Timeout 0start: if %Timeout < #scnt { event macro 13 3 target set #ltargetid %Item set #ltargetkind 1 event macro 22 set %Timeout #scnt + 12 set %ctrl 1 goto karto return sub hidd { uko: wait 2 if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0event macro 13 21 } else goto uko } return
wtf: wait 1 click 77 390 goto loop |
|
Radagast | 2007, lut 19 06:35
|
|
|
|
|
| Dweralin | |
|
2006, maj 5
Kwidzyn | |
http://www.sn00p.republika.pl/drwalstwo.txt jak wiadomo to jest skrypcik na drwalstwo i calkiem ciekawy niepowiem ;] jednak mam male zastrzezenia i moze ktos by mogl go przerobic. juczne konie niesa az tak inteligetne jak powinny byc i sa totalnie slepe na komende za mna! a podejdzcie jest troszke za pozno walnieta ;] gdy koles podchodzi do drewna moglby odrazu walnac podejdzcie i wogle powtorzy pare razy ta czynnosc mowy. 2. system rozgladania sie za drzewem ciekawie zrobiony jednakze za maly mozna go jakos powiekszyc ze na wiekszym ekranie szuka nam drzew? i nie biega tylko spaceruje konia przynamniej nie zgubimy...
|
| LA GARDE MEURT, MAIS ELLE NE SE REND PAS!
|
Bllood | 2007, lut 20 09:41 | 2007, lut 20 11:25
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, mar 14
Lezak | |
Probowalem cos zrobic z skryptem na ostatnia cyznnosc + anatomie. Lecz brak mi w tym kilku rzecz - mianowicie by klikal na wybrana osobe przy robieniu anatomii i by robil ja po przed kazdym lub po kazdym uzyciu kilofa. Czy mglby ktos poprawic to dzielo ?
initevents anatomia: event macro 1 0 .um anatomia set #lobjectid #findid event macro 22 wait 50 goto kilof kilof: finditem npf C_ if #findkind = -1 halt if #findkind = 1 { ignoreitem #findid wait 50 } set %licz 0set #lobjectid #findid event macro 17 target 4s event macro 22 wait 10 goto anatomia |
|
beggginer | 2007, lut 20 13:55 | 2007, lut 20 14:18
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
'initEvents' jest elementem przestarzałym (obsolete) i niewymaganym w EUO, teraz jest inicjalizowane przy pierwszym użyciu event macro
nie ma też sensu robienie
goto kilof kilof:
bo parser EUO czyta plik liniowo (linia po linii), więc tak czy siak przejdzie do kolejnej linii również końcowe goto anatomia jest zbędne, bo po dojściu do końca skryptu wskaźnik EUO wraca na początek
powinieneś to zrobić na zasadzie:
wskaz osobę zapisz osobę pod jakąś zmienną petla: ustaw lasttarget na osobie (zapisanej pod zmienna) zrob anatomie na lasttarget znajdz narzędzia ustaw narzędzia pod lastobject znajdz materiały ustaw narzędzia pod lasttarget lastobject / lasttarget kliknij w 'to co ostatnio' poczekaj aż powstanie item goto petla
oczywiście można by dodać wyjątki na sytuacje typu brak narzędzi/materiałów/osoba poza zasięgiem/zapis stanu świata/nieoptymalne nasycenie
to tak na szybko, bo można by zauważyć, że przez goto taki skrypt nie jest zgodny z paradygmatem programowania strukturalnego i takie tam...
|
| .
|
Bllood | 2007, lut 21 10:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, mar 14
Lezak | |
Ja tylko "bawilem sie" z tym skryptem, probowalem dojsc do tego, ale mi nie wyszlo poniewaz nie mam wystarczajacej wiedzy na temat pisania skryptow Poprostu jestem zielony. Czy bedziesz tak dobry i mi "skleisz" ten skrypt ? Prosze bardzo.
Oprocz tego chcialbym jeszcze miec w skrypcie na majstra - anatomie... bardzo by mi sie przydala.
set %jj 0set %tryb 0;tryb 0 hid co dwa przedmioty ;tryb 1 hid opoznia druciarza set %okno IOIB set %czass 99 event sysmessage WYBIERZ RUDE set #targcurs 1 czo: wait 1s if ( #targcurs = 1 ) goto czo else set %ruda #ltargetid } set #scnt 11 set #scnt 100 loop: scanjournal 1 if #scnt > 10 || your in #journal || zniszczyles in #journal || stworzyles in #journal {
event sysmessage %jj gosub drut } goto loop
sub drut { if %czass > 110 set %czass 99 scanjournal 1 if You_must in #journal { set %czass %czass + 3 deletejournal } set #scnt 0finditem JTL if #findid = X { event sysmessage NIE MASZ NARZEDZI halt } set #lobjectid #findid event macro 17 hihi: if #scnt > 7 return wait 5 target 6s if #targcurs = 0goto hihi set #ltargetid %ruda set #ltargetkind 1 event macro 22 czas: if #scnt > 7 return wait 1 if ( #contsize = 500_460 ) goto click click 77 390 } else goto czas } return sub anatomia { if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0event macro 13 21 } } return sub anatomia { uko: wait 2 if #scnt2 > %czass { set #scnt2 0event macro 13 21 } else goto uko } return |
|
raist | 2007, mar 4 05:03 | 2007, mar 4 05:32
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Skrypcik na identyfikaje przedmiotow w pojemniku: ---------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------- ;Identyfikacja by Raist ;masz duzo magikow? nie chcesz klikac? ;wcisnij play i ogladaj TV
initevents ignoreitem reset set #targcurs 1 ;ustawienie kursora set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Pokaz plecak z magikami repeat onhotkey ESC goto wcis_esc until #targcurs = 0onhotkey ESC { wcis_esc: set #sysmsgcol 1080 event sysmessage ANULOWANO halt }
set %ple #ltargetid ;ustawia plecak z magikami set #lobjectid %ple event macro 17 0set %czas #scnt2 + 20 repeat event macro 17 0wait 5 if %czas < #scnt2 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage ANULOWANO halt } until ( #contid = #ltargetid )
start: finditem * C_ , %ple if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage KONIEC IDENTA sound C:missile.wav halt } event property #findid if magiczn in #property gosub lecimy ignoreitem #findid goto start
sub lecimy set #ltargetid #findid ident: event macro 1 0 .um identyfikacja set %czas #scnt2 + 20 czekaj: scanjournal 1 if #TARGCURS = 1 { event macro 22 0 wait 6s goto ident2: } if Juz_cos in #sysmsg { wait 1s goto ident } if %czas < #scnt2 goto ident else goto czekaj ident2: finditem #ltargetid if #findkind = -1 return event macro 1 0 .um identyfikacja set %czas #scnt2 + 20 czekaj2: scanjournal 1 if #TARGCURS = 1 { event macro 22 0 wait 6s return } if Juz_cos in #journal { wait 1s goto ident2 } if %czas < #scnt2 goto ident2 else goto czekaj2
---------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------- Tabliczka hp ---------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------- ;Monitor hp by Raist
initevents menu Clear menu window title #CHARNAME menu Window size 345 65 menu Window color black menu Show menu Font color Red menu Font bgcolor black menu Font size 20 menu Text reg010 5 0 HP menu Font color White menu Text reg020 5 30 ST menu Font color Blue menu Text reg030 120 0 MP menu Font color White menu Text reg040 120 30 WG menu Font color Yellow menu Text reg050 235 0 AR
start: reg1: if %reg1 = #hits goto reg2 menu Font color Red set %reg1 #hits menu delete reg1 menu Text reg1 60 0 %reg1 reg2: if %reg2 = #stamina goto reg3 menu Font color White set %reg2 #stamina menu delete reg2 menu Text reg2 60 30 %reg2
reg3: if %reg3 = #mana goto reg4 menu Font color Blue set %reg3 #mana menu delete reg3 menu Text reg3 175 0 %reg3
reg4: if %reg4 = #weight goto reg5 menu Font color White set %reg4 #weight menu delete reg4 menu Text reg4 175 30 %reg4 reg5: if %reg5 = #AR goto start menu Font color Yellow set %reg5 #AR menu delete reg5 menu Text reg5 290 0 %reg5
goto start ---------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- Liczenie regow - akurat pisane pod moje regi wampira ---------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- ;Regi wampa by Raist initevents ignoreitem XNJNRYD
menu Clear menu window title Regi Wampa menu Window size 155 140 menu Window color black menu Show menu Font color White menu Font bgcolor black menu Font size 13 menu Text reg010 5 0 Mand menu Text reg020 5 20 Siar menu Text reg030 5 40 Czos menu Text reg040 5 60 Zens menu Text reg090 5 80 Szaf menu Text reg050 80 0 Siec menu Text reg060 80 20 Jago menu Text reg070 80 40 Perl menu Text reg080 80 60 Mech menu Text reg100 80 80 Demo menu Text reg110 5 100 Krew menu Text reg120 80 100 Wrzo menu Text reg130 5 120 Rubi menu Text reg140 80 120 Oto
start: finditem CKF_ZJF C_ , #BACKPACKID ;woreczek lub plecak if #findkind = -1 { set %plecak #backpackid goto reg1 } set %plecak #findid
reg1: menu Font color Yellow finditem MZF C_ , %plecak ; if %reg1 = #FINDSTACK goto reg2 set %reg1 #FINDSTACK if %reg1 < 16 menu Font color Red menu delete reg1 menu Text reg1 50 0 %reg1
reg2: menu Font color Yellow finditem SZF C_ , %plecak ; if %reg2 = #FINDSTACK goto reg3 set %reg2 #FINDSTACK if %reg2 < 16 menu Font color Red menu delete reg2 menu Text reg2 50 20 %reg2
reg3: menu Font color Yellow finditem KZF C_ , %plecak ; if %reg3 = #FINDSTACK goto reg4 set %reg3 #FINDSTACK if %reg3 < 16 menu Font color Red menu delete reg3 menu Text reg3 50 40 %reg3
reg4: menu Font color Yellow finditem JZF C_ , %plecak ; if %reg4 = #FINDSTACK goto reg5 set %reg4 #FINDSTACK if %reg4 < 16 menu Font color Red menu delete reg4 menu Text reg4 50 60 %reg4
reg5: menu Font color Yellow finditem RZF C_ , %plecak ; if %reg5 = #FINDSTACK goto reg6 set %reg5 #FINDSTACK if %reg5 < 16 menu Font color Red menu delete reg5 menu Text reg5 125 0 %reg5
reg6: menu Font color Yellow finditem WZF C_ , %plecak ; if %reg6 = #FINDSTACK goto reg7 set %reg6 #FINDSTACK if %reg6 < 16 menu Font color Red menu delete reg6 menu Text reg6 125 20 %reg6
reg7: menu Font color Yellow finditem KUF C_ , %plecak ; if %reg7 = #FINDSTACK goto reg8 set %reg7 #FINDSTACK if %reg7 < 16 menu Font color Red menu delete reg7 menu Text reg7 125 40 %reg7
reg8: menu Font color Yellow finditem JUF C_ , %plecak ; if %reg8 = #FINDSTACK goto reg9 set %reg8 #FINDSTACK if %reg8 < 16 menu Font color Red menu delete reg8 menu Text reg8 125 60 %reg8
reg9: menu Font color Yellow finditem FVF C_ , %plecak ; if %reg9 = #FINDSTACK goto reg10 set %reg9 #FINDSTACK if %reg9 < 4 menu Font color Red menu delete reg9 menu Text reg9 50 80 %reg9
reg10: menu Font color Yellow finditem OZF C_ , %plecak ; if %reg10 = #FINDSTACK goto reg11 set %reg10 #FINDSTACK if %reg10 < 4 menu Font color Red menu delete reg10 menu Text reg10 125 80 %reg10 reg11: menu Font color Yellow finditem DUF C_ , %plecak ; if %reg11 = #FINDSTACK goto reg12 set %reg11 #FINDSTACK if %reg11 < 15 menu Font color Red menu delete reg11 menu Text reg11 50 100 %reg11
reg12: menu Font color Yellow finditem HUF C_ , %plecak ; if %reg12 = #FINDSTACK goto reg13 set %reg12 #FINDSTACK if %reg12 < 5 menu Font color Red menu delete reg12 menu Text reg12 125 100 %reg12 reg13: menu Font color Yellow finditem HVF C_ , %plecak ; if %reg13 = #FINDSTACK goto reg14 set %reg13 #FINDSTACK if %reg13 < 10 menu Font color Red menu delete reg13 menu Text reg13 50 120 %reg13 reg14: menu Font color Yellow finditem FUF C_ , %plecak ; if %reg14 = #FINDSTACK goto start set %reg14 #FINDSTACK if %reg14 < 10 menu Font color Red menu delete reg14 menu Text reg14 125 120 %reg14
goto start ---------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- Odczytywanie postrzepionych map ---------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- ;Autor Raist
initevents ignoreitem reset
start: finditem rvh C ; if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Koniec Mapek sound C:missile.wav halt } set #lobjectid #findid event macro 17 0 ;last object wait 10 goto end
end: scanjournal 1 if Udalo_Ci in #sysmsg goto start goto end ---------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------
Wiem, ze skrypty sa dosc prostackie, ale mi conieco ulatwiaja zycie moze ulatwia tez wam. Jak cos przydatnego wypoce do dorzuce na forum |
|
Crow | 2007, mar 4 09:14 | 2007, mar 4 09:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, wrz 27
Włocławek | |
raist Gdzie moge znaleść jakie liczby przypisane sa do jakiego rega? chodzi mi o to
finditem eag C set %reg14 #findstack menu delete reg14 menu Text reg14 85 169 %reg14 goto reg15
|
| o---|======> pomoc-mw.prv.pl.
|
raist | 2007, mar 4 12:49 | 2007, mar 4 12:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Nie bardzo rozumiem. eag oznacza typ rega, %reg14 to zmienna w ktora przypisuje ilosc rega o typie eag, liczby 85 169 to x y w ktorym w okienku z regami wypisze ilosc rega eag. A co to za reg eag? easyuo.com documentation/object type database wklepujemy eag i otrzymujemy martwe drzewo | | | | | | | | | | | |
| | | |
|