|
|
HaMinus | 2008, lis 13 12:26
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nimfetko ty chyba zartujesz z tymi wezami zeby im zwiekszac dmg Przeciez one maja spory dmg, z wycastowanymi wezami rzucisz paral zabijcie+fala i sie kazdy zlozy jak nie zresuje, przynajmniej ja odnosze takie wrazenie |
|
lary | 2008, lis 13 15:34
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Pierwszy wąż wybuchnie i uciekasz w siną dal... Węże są generowane losowo i często zdarza się, że nie wybuchają równocześnie, a przeciwnik nie będzie przecież czekał, aż wszystkie do niego dojdą Pierwszy wąż zadaje najwięcej dmg, później stopniowo się zmniejsza. Dobrym pomysłem byłby taki bajerek, gdy wycastujemy ogniste węże i celownikiem klikamy na przeciwnika - pojawiają się te 3-4 węże dookoła wroga (na N, S, E i W) w równej odległości od celu. Wtedy czar byłby w pełni zastosowany i użyteczny. Próbowałem Go kiedyś zastosować, ale marne efekty były. Podobnie jest z burzą, zadaje przykry dmg, nie mam zamiaru porównywać ją z masówkami innych podklas, bo to nie wymaga komentarza. Niech przynajmniej zadaje większy dmg na wejściu, że o specialu nie wspomnę
Poza tym podobają mi się propozycje napisane przez Achaję.
|
| Per aspera ad astra...
|
Anthar | 2008, lis 13 20:25
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Ja nie przejmuje się zmianami nekro/druida- z tego prostego względu, że żadnej z tej podklas nie posiadam. Dlaczego?- Uważam że mija się z celem gry koksanie skilla do 100, żeby nauczyć się 2-3 bardzo mocnych i użytecznych czarów. Podklasa z założenia ma urozmaicać grę, a nie wprowadzać do asortymentu dwa mocne czary i toge,-którą zresztą wszyscy krytykują.
Moja propozycja?- Modyfikacja czarów, nie polegająca na zmniejszaniu dmg. a na wprowadzeniu wachlarza użytecznych, nie koniecznie super potężnych zaklęć.
|
| Pozdr, Anthar! | | | | |
| | | |
|