|
|
furiat | 2012, paź 27 12:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
ja na 1 pk mam wiecej magoli niz ty na oczy widziales, wiec nie wiem o jakich czarnych dziurach mowisz. widze ze masz potrzebe poobrazac mnie i moja ekipe. ok, ale chociaz nie klam.
pamietam, dzieki, ale skoncz biadolic. nikogo twoj monolog nie obchodzi.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
lary | 2012, paź 27 14:59
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
To nie temat z przechwałkami, kto ile ma stuffu. Fakt, jest to luźny dział, ale trzymajmy się głównego tematu.
|
| Per aspera ad astra...
|
dev | 2012, paź 27 16:45
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
ja na 1 pk mam wiecej magoli niz ty masz w skrzyni, kamienny rebeliancie.
|
| GROWIN KROL PK!
|
furiat | 2012, paź 27 20:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
nie szczekaj prowokatorku
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Seires | 2012, paź 27 21:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
Dev - wyciszenie. _______________________
Sporo zmian weszło w życie w ostatnich 2 miesiącach niestety, można było dać sondę na forum przed wprowadzeniem wątpliwych zmian z biernym makrem oraz z recepturami, fakty na dzień dzisiejszy są takie że, serwer pozbył się graczy którzy biernie makrowali oraz tych którzy grają czynnie, online jest niskie i pewnie spadnie jeszcze mocniej. Łatwo jest się zniechęcić do gry, sam zalogowałem chwile temu na 20min po czym wylogowałem bo nie ma co robić.
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon
|
Wadim | 2012, paź 28 12:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7 |
Seires przestań plakac kazdy twoj post polega na tym ze pieszesz ze ty nie grasz po zmianach. Wiemy to juz nie musisz tego podkreslac. |
|
Ave | 2012, paź 28 20:26 | 2012, paź 28 20:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 20
Śląsk | |
Ja zmiany opiszę tak:
+ wielokrotność (50) tworzenia itemów z menu rzemieślnika + pomysł z recepturami ograbi nasze skrzynie troszkę ceny za wysokie, ale ok + poprawienie ognistego mustanga
- nauka magi - nauka ukrywania - przyspieszenie statów w zamówieniach a obniżenie w normalnym wytwarzaniu - majstrowanie w statystykach feniksa - wydluzenie przetapiania niektorych surowcow w tym piasku - wydlużenie i podniesienie progu przy cięciu skóry mistyk - przed zmianą, zabranie wszystkich widm ze strefy
@rzemioslo: pozostawilbym przyspieszony skill, ale statystyki zostawilbym normalnie, bo co za roznica czy robie to w domu dla kogos czy biore zamowienie. Zapomnieliscie, ze jak sie wytwarza przedmiot wielokrotnie to czlowiek staje sie zreczniejszy, silniejszyalbo madrzejszy?
@Widma: przed ich wywaleniem dzien w dzien były wyścigi, kto otamuje widma, były też samotne wyprawy... co dzień odwiedzałem Elementar, Węzowego etc, po ich usunięciu już tam w ogóle nie chodzę i widzę po wieku mobów, że mało kto tam chodzi!! |
|
szokoloko | 2012, paź 29 01:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Co do zmian, to niestety większość oceniam negatywnie. 1 Receptury. No niby w niektórych skilach to nie jest uciążliwe np. tworzenie łuków (mało przedmiotów do odblokowania) czy alchemia (bo nie ma problemów z surowcem na przedmioty i robi się szybko), to w większości jest to bez sensu. Na przykład nie mogę pojąć po co poblokowano tego taką ilość, oraz czemu u druciarza i stolarza wszystkie części do dekorowania domków trzeba wypupywać, do tego w tak posranych cenach typu 3xk za lichtarzyk do pochodni? Tak wiem, że płaci się raz i są zamówienia banalne na 4-tym poziomie (np. w druciarstwie 14-30 lamp czy u kowala 14-30 toporow wojennych z rud veryt-blood). To może być fajne dla kogoś kto koxa i stopniowo sobie odblokowywuje przedmioty. 2 Możliwość tworzenia kilku przedmiotów z menu. Przydatne tylko i wyłącznie do robienia zamówień. U skryby totalny niewypał.W krawiectwie i kowalstwie, gdzie robi się całą zbroję i były od lat ogólnie łatwo dostępne skrypty na tworzenie setów jest to zmiana bardzo utrudniająca i uprzykrzająca rzemiosło. Nawet jak będę ślipiał w monitor aż zobaczę niebieski napis o wykuciu expa, to nie zatrzyma mi się skrypt od razu po wykuciu expa, tylko przy naciśnięciu anulowania dalszej akcji kuje dalej i marnuje rudę. Tutaj bym proponował (oczywiście jeśli w ogóle jesteście gotowi podjąć jakieś działania w celu ulepszenia tego co jest, bo niektórzy uważają, że obecnie jest fantastycznie) możliwość wyboru gumpa menu krawca i kowala np. przy 105 skila(stary gump/obecny), lub w obecnym gumpie dodanie opcji "kuj do expa pierwszego, drugiego itd" 3 Przetapianie rudy. No po cholerę to musi tyle trwać? Dodaje to klimatu czy czego tej czynności? 4 Kox aktywny. Tutaj dalej nie do końca rozumiem. Problemem mw były zawsze długie gainy skili jak i statów. Stąd też było jasne przyzwolenie w regulaminie na uzywanie easyuo w celu uniknięcia bezsensownego powtarzania klikania myszką i wciskania bindów, ale wymagało się potwierdzania obecności, czuwania nad tym. Pierwszy raz jak zobaczyłem zmianę, to pomyślałem "fajnie, wkurzało mnie np konieczność makrowania skila umysłowego przez tydzień, pewnie teraz aktywnie będzie szybciej". Ale jak sprawdziłem jak to wygląda i przeczytałem wpis od łasicy na forum, gdzie stwierdza, że "kox w założeniu ma być aktywny, a nie szybszy", no to kurde OMG. Być może latanie z buta i ukrywanie się przed mobami jest fajne 5, no max 10h i może być traktowane jak zabawa, ale paręnastominuntowe gainy przy 9x są nieporozumieniem i proszę się nie dziwić opinii graczy, że zmianę, gdzie koxać w ten sposób skil odbierają negatywnie i zniechęcają się do gry. Był temat sina, aby się dało ćwiczyć na widmaku, ale bez echa. Dla mnie wystarczyłoby np. możliwość zmakrowania do 70-80, a powyżej dopiero kox aktywny. Jakakowliek własna inicjatywa ze strony ekipy żeby coś w tym zmienić też nie została wykazana, tematy o ukrywania stoją jak stały, tylko jakiś dziwny wpis Incognito tam jest. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|