|
|
Prorok | 2011, kwi 8 15:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, mar 10 |
Poprawić grabienie u mobów. Niech nie wyciągają pojedynczo rzeczy z plecaka, tylko niech biorą cały plecak.
|
| Czasami spotyka się osobę, z którą lepiej nie grać w ch**a.
To właśnie ja.
|
Vander | 2011, kwi 8 21:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Polska | |
Proponuje wprowadzić pewien system handlu barterowego u kupców (towar za towar), moja propozycja wyglądała by następująco :
Powiedzmy, że Pan X chce sprzedać tkaninę po cenie 5gp za sztukę i chce skorzystać z usług kupca, a chce w zamian np. pióra lub drewno i uważa, że są one warte np. po 15gp za szt. Pan Y zagląda do kupca, widzi pióra, widzi że Pan X chce za nie pióra lub drewno, Pan Y akurat ma drewno, a nie potrzebuje go i pasują mu ceny, więc dochodzi do transakcji, kupiec wydaje tkaninę (5gp za szt.) a przyjmuje drewno (15gp za szt)czyli w stosunku 1:3, opłata kupca od transakcji była by nadal pobierana w gp (bodajże pobiera 2%) - jeżeli kupiec wymienił 3000 tkaniny na 1000 drewna to pobiera te swoje 2% - 300gp, w tym przypadku. Dlaczego 300gp? 3000 tkanin * 5gp/szt = 15000 gp, 15000gp * 2% = 300gp.
Ogólnie : Sprzedając/wystawiając pewien towar określamy co chcemy w zamian - coś typu listy. Zaglądając i klikając na dane dobro pokazuje się nam obok lista przedmiotów za które chcemy wymienić dane dobro. Jeżeli ktoś nie chce się wymieniać za inne dobra to może dodać do listy "złote monety" - gp. Dodawanie do listy przedmiotów na które ma być wymieniane było by w taki sam sposób jak jest teraz skupowanie (wskazanie celownikiem na przedmiot w plecaku). Przedmioty na które miały by być wymieniane nasze dobra mogą być ustawione ogólnie do każdego naszego dobra lub indywidualnie. Jeżeli chodzi o tego typu wymiany dobrze by było gdyby były by to przedmioty w miarę naprawione/nowe. "Jeśli chcesz wymienić, napraw!"
Oczywiście jest to tylko propozycja, może ulec jakimś "ulepszeniom". Jak mi jeszcze coś wpadnie do głowy to napisze/dopisze |
|
Yava | 2011, kwi 8 23:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 3 |
To wszystko o czym piszesz jest w pełni możliwe już teraz i nie wymaga żadnych zmian. Podstawowym zadaniem kupca jest sprzedaż itemów za złoto, jednakże ma on też możliwość skupu (określonych przez właściciela) przedmiotów - także za złoto. |
|
Mes | 2011, kwi 9 11:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 7 |
*4 slot- bez przesady, czyli na nie *oczywiscie kusza krasia względem elfa *jasne magiki do poprawy przy przechodzeniu przez portale itp, przy tym można by poprawic witale i ich delay * to co pisał Dev "przyspieszyc czynny kox str/dex wzgledem biernego. int pozostaje bez zmian, wiadomo dlaczego." *globalna aukcja +1 *urozmaicone mounty dla podklas |
|
Rempero | 2011, kwi 9 13:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, wrz 23
Ostrołęka | |
Zapomniałem jeszcze dodać, że poprawy wymagają kolczugi i pierścieniówki!
|
| .
|
HaMinus | 2011, kwi 9 15:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
UKF | |
Z calego serca bym chcial, aby byla mozliwosc jednorazowego przywrocenia postaci.
|
| Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.
Duma ze zwyciestw przychodzi latwo, wiernosc po porazce przymiotem jest nielicznych.
|
rumek | 2011, kwi 9 18:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gliwice | |
za pomysłem HaMinus... i nie z tego powodu, że jest ze mną w ekipie, sam miałem przywróconą postać i uważam, że każdy powinien mieć taką szansę |
|
AleX | 2011, kwi 9 18:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, sie 28
Turek | |
Stanowczo na NIE za przywroceniem postaci. Juz jedna taka "akcja" byla i starczy, poza tym z tego co mi wiadomo h- nie marzy sie postac z przelomu ostatniego roku/dwoch, ale dluzej, a nawet jesli to coz, nie jest wyjatkiem. Powod? Poprostu... kiedys bylo inaczej. I dla pokreslenia stanowiska... Ja tez stracilem w durny sposob postac i na dzis dzien uwazam, ze jej przywrocenie byloby conajmniej nie fair wobec obecnych graczy i nie tylko. 4 slot... nie wiem czemu on mialby sluzyc, 3 daja wystarczajaca ilosc wrazen, a czesto nawet za duza. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|