|
|
ReDrack | 2007, maj 15 17:09
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
O zesz, beggginer... na smierc zapomnialem o funkcji 'for' masz swieta racje, mozna to skrocic i juz zabieram sie do roboty. Jednakze to nie jest dokladnie tak, jak Ty to opisales (tak gwoli scislosci): po 1. nie uzywamy string'ow (,) do laczenia zmiennych, ale array'e (.), ktore maja pierwszenstwo w wykonaniu, jesli chodzi o kolejnosc dzialan arytmetycznych a po 2. nie da sie polaczyc trzech roznych zmiennych w jedna (jak Ty to przedstawiles: "set %time , %i , a -- , #spc", gdyz w ten sposob skrypt zapamieta wyrazenie "-- , #spc" nie jako %time1a, ale jako doslownie %time%ia ), ale to tez niewielkie problemy, z ktorymi sie mozna uporac w pare sekund.
Mimo wszystkie wielkie podziekowania z mojej strony do Ciebie, beggginer i miales duzo racji: te 3 litery 'for' skroca skrypt o dokladnie 400 linijek za chwile zamieszcze przerobiony i uproszczony skrypt... jeszcze raz dzieki za zauwazenie mojego zagapienia i niepotrzebnego rozpisania sie |
|
ReDrack | 2007, maj 15 17:58
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.9)!
Co nowego? - skrypt skrocony o okolo polowe (ponad 400 linijek, dzieki trafnemu spotrzezeniu beggginera )
Samo dzialanie skryptu nie zmienia sie ani troche (mowa tutaj o szybkosci czy skutecznosci), jednakze podczas przerabianiu skryptu na jego krotszy odpowiednik moglem niechcacy cos zbugowac, tak wiec wszelkie uwagi, problemy, bledy itp. prosze oczywiscie zglaszac postami w temacie. I nie robic mi tutaj offtopic'u
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt |
|
Ajku | 2007, maj 15 22:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 14
Kraków | |
tak jest! precz ze stringami!
|
| xanth.eu.org/screeny/uo/bm.swf
img505.imageshack.us/my.php?image=puszka22latazo8.jpg
------------------------------------------
Rom Napisał: Widze ze moj poprzedni post zostal usuniety z nieznanych mi powodow a wiec ponowie pytanie. Tuth a w czym ty biegasz?
tutth Napisał: w ciaglym strachu ze cie spotkam i padne
|
o_sa | 2007, maj 17 10:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 5
B-stok/O-ka | |
ja osobiscie wole w stringach niz w majtach babci no ale bez stringow jest milo
|
| o_sa
|
Lothilir | 2007, maj 17 15:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, sie 4
Wrocław | |
troche go powkurzam
Redrack a nie mozesz dodac liczenia statow??? (pierwsze wkurzanie) i czy nie mozesz dac opcji save?? zeby zapisywac stan iwylaczasz kompa odpalasz dajesz load i jedziesz dalej (drugie wkurzenie) i czy nie mozesz zrobic ze naj jest gain wyskakuje na ekran fajna babeczka i ci mowi ze cos tam wzroslo i im wiekszy skill tym ma mniej na sobie. oczywiscie kaszy skill inna babeczka. zwiekszyloby to ilosc koxanych umiejetnosci (trzecie wkurzenie)
|
| Abonent czasowo niedostepny
|
RakuPB | 2007, maj 17 20:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 12
Bytom | |
hyh trzeci pomysl fajny
|
| ;**
|
beggginer | 2007, maj 17 21:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
Nie masz racji, Redrack. Zarówno kropka jak i przecinek to operatory konkatenacji (prawo- i lewołączne), tylko służące innym celom. Oczywiście że można łączyć stringi tak jak napisałem, jak nie wierzysz odpal krótki skrypt:
for %i 1 6 { set %skill , %i ------ set %time , %i , a -- , #spc } event sysmessage wartosc zmiennej % , time , 1 , a wynosi ' , %time1a , ' event sysmessage wartosc zmiennej % , time , 4 , a wynosi ' , %time1a , ' event sysmessage wartosc zmiennej % , skill , 2 wynosi ' , %skill2 , ' event sysmessage wartosc zmiennej % , skill , 5 wynosi ' , %skill5 , ' halt
A jak i to Cię nie przekona, masz w zakładce Tools narzędzie VarDump - po uruchomieniu tego skryptu zjedź na dół i listy i przekonaj się sam, czy zmienne nazywają się jak twierdzisz %time%ia czy też %time1a.
Widzę że znasz angielski na tyle, żeby przeczytać dokumentację, ale...
|
| .
|
tuba | 2007, maj 18 18:41
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
liczenia statow nie mozna dodac , znaczy mozna ale upierdliwe by to bylo. poczytaj kilka stron wstecz
|
| www.youtube.com/TheTubaq | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|