|
|
Lind | 2006, lis 30 14:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Manchester | |
Ja jestem zdecydowanie przeciw przeciez wyrazni bylo napisane ze jest to skill na zawsze.Chyba potraficie czytac ze zrozumieniem na kazdym shardzie sa jakies zasady i tzeba sie ich trzymac ja sam zamierzam grac wampem i swiadomie podejme ta decyzje a jak mi sie niebedze podobac to zrobie nowa postac i po klopocie
|
| !!!Gunchester!!!
|
cainum | 2006, lis 30 15:05 | 2006, lis 30 15:06
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 20
kwidzyn | |
1 madry powod, to taki, ze decydujac sie na takiego skilla dowiadujesz sie o nim wszystkiego. Zbierasz informacje od osob majacych ten skill i porownujesz co jest najlepsze. Ja zrobilem tak samo i bylem zdecydowany w 100% na tego skilla. Czyli w dzien bylem pipa, a w nocy przypakowany. Dobrze sie zastanowilem zanim zrobilem tego skilla powyzej 70%. Wiec, to nie byla decyzja od tak widzi mi sie. Az tu nagle ktos robi takie zmiany, ze w nocy bije gorzej niz w dzien. Wiec dlaczego mam sie meczyc z tym skilem? Skoro i tak wylogowuje sie jak przychodzi noc. Podobno wilkolactwo, to tez blogoslawienstwo. Jakos nie widzialem tego. Chyba, ze jest sie magiem, to rzeczywiscie jest to klasa wyczesana. Wiec uwalajac klase powinno sie dac mozliwosc zapomienia tego skila. Osoby ktore skoksaly ten skill do 100 i tak go nie zapomna, bo im sie to nie oplaca. Zal im jest tego koksu i pieniedzy, ktore na to wydali. To jest chyba wystarczajacy powod, do tego zeby dac mozliwosc oduczenia sie tego skilla. Moj nauczyciel mowil, ze nei zmienia sie zasad w czasie gry. Wiec jesli GM'owie zmienili te zasady uwalajac to runo, powinni takze dac mozliwosc zapomienia tego shitu, ktory sami zrobili.
Arubin ciekawe jak bedziesdz mowil. Jak zabiora Tobie runko ochrony na srebro. Lucznicy dostana srebrne strzaly, ktore beda Ciebie kladly 2 hitami, a po tych wszystkich lamentach zostana uwalone Twoje wszystkie runa. Oczywiscie jest to optymistyczna opcja dla szamana, bo moze byc gorzej. Moze byc tak, ze zaczna nazekac na Twoj pancerz lucznicy, a wtedy pancerz nie bedzie dawal redukcji, ani minusow na srebro, bedzie to tylko zwykly prot (ale troche wiekszy). Ciekawe co wtedy bedziesz mowil. Jak ten twoj wilkolak bedzie tylko zwyklym magiem, ktory potrzebuje dodatkowych skillow nie wiadomo po co, bo prota masz tak czy siak u maga. Arubin wczesniej czy pozniej i tak uwala Twoja profesje, bo zaden z GM'ow nie gra wilkiem, wiec mysl przyszlosciowo. Kiedys jak juz uwala ta klase tez pewnie bedziesz chcial sie pozbyc tego skila.
|
| Pozdrowienia dla wszystkich likanow Kazar w sosari.
|
raist | 2006, lis 30 16:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Jak dla mnie to nie jest madry powod. Nie pomyslales, ze w skillu moze byc cos zmienione? Myslales, ze w pierwotnej postaci bedzie na zawsze? I to zaraz po wprowadzeniu zmian u wilka, gdzie wiadomo ze musza one zostac dostosowane do realiow zeby wilk nie zabijal 2 hitami plyty na przyklad. |
|
cainum | 2006, lis 30 16:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 20
kwidzyn | |
Rais ale on nigdy nie zabijal 2 hitami , nawet jak wpadl maxymalny dmg. Tylko wilka mozna zlozyc na 2 hity. Z tymi runami ja mialem taki dmg jak z piki. Jasne, ze te runa jak zostawaly na broni w dzien to dawaly nieziemska przewage, wiec to bylo do poprawy. Ale w nocy one wyrownywaly dmg piesci, do realiow MW. Bo w koncu po to stworzono te runa!!! A teraz nie da sie poscic tego w walce, bo to za dlugo sie puszcza, a za malo trwa . Nigdy nie oczekiwalem, ze bedzie tak jak jest. A wrecz przeciwnie, zawsze sie cieszylem jak sie cos zmienia (rozwija). Ale mialem nadzieje, ze gdy ktos cos zmienia, to bedzie robil to z glowa i tyle!!
Rais zastanow sie po co dali wojownikowi runa wilka? Chyba nie po to, zeby byly? Ale po to, zeby wilk mial rowne szanse z innymi klasami. czyz nie?
|
| Pozdrowienia dla wszystkich likanow Kazar w sosari.
|
hairak1 | 2006, lis 30 17:14
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Jak ja wbilem 70 skila to jeszcze niebylo tej zmiany ze od 70 nie mozna zapomniec.... |
|
raist | 2006, lis 30 17:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, wrz 21
Gdansk | |
Calkowicie sie z toba zgadzam. Moje zdanie jest ogolnie jasne wamp woj i wilk woj to klasy niegrywalne i tyle i cos wypadaloby zmienic bo zostaly udupione za mocno. Nigdy nie twierdzilem, ze tak jak jest jest dobrze, ale walczyc nalezy o poprawe sytuacji a nie o zapomnienie wilka (chociaz zdaje sobie sprawe ze jest to akt desperacji, poniewaz wilk nie jest poprawiony juz dlugi czas). Co nie zmienia faktu ze jestem na nie wyleczeniu, a jedynie na tak aby poprawic te klasy |
|
Peter | 2006, lis 30 18:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, kwi 3
Warszawa | |
Wamp woj to rasa zaje**scie grywalna, tylko trzeba wiedziec czego uzywac i jak sie ubrac )
podejzewam ze z wilkiem jest ponownie tylko ze niektorym jest latwiej poplakac na 4um ;[[[[
p.s prosze , nie jedzcie mnie, ale prawdy nic nie zmieni
|
| entliczek pentliczek czerwony stoliczek na kogo wypadnie na tego BAN ! ! !
Kobieta na moim avatarze nazywa sie Franchezca Valentina, bardzo pracowita ;)
|
Nathiel | 2006, lis 30 19:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, kwi 24 |
Ja wam podam 1 bardzo madry powod przemawiajacy za oduczeniem sie tych dwoch skillow. Zostaly one uwalone maksymalnie chyba jak sie tylko dalo, bo kto np. wojem/lucznikiem wampem wbije dajmy to nawet te 103 skilla zeby go slonce zbytnio nie hitowalo, a juz nie wspomne ze idiotyzmem jest to ze sie nie mozna leczyc. Wilkolak <-- no sorry, ale w moim mniemaniu poprawy run to jedna wielka sciema. Meph chyba sie spieszyl do kibla jak to poprawial, bo nie za bardzo mu wyszlo.
1 madry powod ZA : Meph leje na te skille i to do tego cieplym moczem. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|