|
|
roro | 2014, maj 9 19:40
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
Jak dla mnie kox rzemiecha to teraz latwizna, duzo kasy sie dostaje za zamowienia i szybko skilla koxa. |
|
Damianos | 2014, maj 9 21:20
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2014, kwi 26
Tychy | |
dam jeden przyklad,....zeby zrobic umiejetnosc gotowanie to praktycznie potrzebne sa 2 doatkowe umiejetnosci (rybactwo i rolnictwo). Czyli jak bedzie 1 slot, to po sankach, bo nikt na serwie nie bedzie robil rolnictwa np, tylko bo to zeby sprzedawac to na targu, a ilosc jaka jest potrzebna na gotowanie jest (g)astronomiczna . jedyna opcja w takim wypadku (zakladajac ze ma sie 2 wolne sloty na postaci) bylo by zrobienie rolnictwa, usuniecie i potem wbicie ewentualnego rybaka + gotowanie. Nie trzeba krysztalowej kuli, aby przewidziec ze w takim ukladzie nikt by sobie gotowania nie zrobil, szczegolnie ze to nie jest jakis super potrzebny skill. 2 sloty mi sie podobaja. Ktos sobie moze zrobi i paroba na drugim, ale bedzie skazany na 'sensowna gre' tylko jedna postacia. W przeciagu jakiegos czasu, pewnie mu sie znudzi jedan postac i przerobi paroba na cos normalnego. Jak mial paroba to moze i cos tam sobie naskladal dla siebie, moze sie pobawic w targowanie, ale potem w koncu bedzie zmuszony na kupowanie. W kazdym razie jak zostawimy jednego slota, to tez moze byc problem, bo nikt nie bedzie mial co sprzedawac, bo wszyscy w koncu przerobia swoje postacie na normalne do pvm albo do pvp. To nie jest takie proste ze 1 slot = targ a 4 = zero targu . Prosze sie nad tym zastanowic. Jest duzo ludzi ktorzy lubia samowystarczalnosc i nie mowie ze to ja, ale tych ludzi moze to zniechecic. Najlepsze jest to ze tacy ludzie wlasnie sie bawia w targ (znam te przyklady z koncow mw arena). |
|
Przem86 | 2014, maj 9 21:36
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
mowicie o czyms co mialo miejsce'wiecie ze to nie zdalo egzaminu i dalej w to brniecie.jest jeden darmowy skil na rzemioslo.dalo by to szanse na rozwoj handlu,padlo wiele propozycji napewno mozna wybrac cos konstruktywnego.skoxa kazdy swojego paroba narobi sie itemow na rebornie i co potem?mw3 mw4?proponuje ta kwestie przemyslec juz dzisiaj. |
|
hefez | 2014, maj 9 22:21
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2013, paź 21 |
Popieram @Mischa. Ograniczyć ilość skilli rzemieślniczych i wydobywczych na konto. A postaci niech ludzi robią sobie i 100, jeśli ktoś ma chęci i czas. |
|
KFY | 2014, maj 10 09:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Jak mniemam, autorowi nie chodzi o frustrowanie graczy (zakaz przenoszenia itemow) czy ograniczenie drog rozwoju (zmniejszenie liczby slotow) a o ozywienie hadnlu a raczej koniecznosc uzaleznienia jednego gracza od drugiego w maksymalnym stopniu.
Jak to juz meph pisal, czlowiek pracuje bo czegos potrzebuje, postac z pelnym zestawem itemow, nie parobuje, nie zarabia bo nie ma takiej potrzeby. Mamy wiec dwie drogi: stworzyc ciagla potrzebe posiadania itemow i ciagla potrzebe wydawania kasy.
Na kazda z tych 2 drog mamy kolejne dwie: utrudnic zdobywanie itemow, skrocic ich czas zycia. Z kasa podobnie, mniejszyc jej liczbe badz zwiekszyc wydatki.
Co do banku centralnego, coz, pewnie by fajnie bylo ale nie mam ochoty sie zastanawiac w grze czy warto kupic obligacje Lakeshire czy moze lepiej poczekac az Bank Minoc polaczy sie z Bankiem Vesper... To nie gra ekonomiczna by takie bajery byly
Co do liczby postaci czy uwalania rzemiosla, nie ma co sie oszukiwac, czym bardziej sie zacisnie piesc, tym wiecej wyplynie bokami, wieksze podatki, wieksza szara strefa, wieksze ograniczenia wiecej kombinowania. Gdybym mial tlyko 1 rzemioslo na postac to naprawde powaznie zaczalbym sie zastanawiac nad zalozeniem 2 konta, chociaz nigdy nie kombinowalem ale nie widze mojego koxu gotowania nie mogac lowic czy nie majac rolnika. Moge niby od kogos kupic...ale co jak nikt tego skilla nei zrobi? albo zrobi jedna osoba w efekcie ceny beda kosmiczne, przez co bede musial podniesc ceny zarcia w efekcie nikt go nie kupi bo jest przeciez vendorowe...co wtedy? Skill do lamusa i wez sie pan za cos porzadnego typu alcha/kowal/gornik? Skille typu kartografia...a po co, na mapy chodzic nie trzeba...wszytkie skille, ktore nie sa niezbedne wygina, do tego presja na posiadanie wiecej kont wzrosnie, czyli patrzac po mojemu, rzemioslo upadnie za to wzrosnie przestepczosc, dlatego jestem w tej kwestii na nie.
Co mozna wiec zrobic? Mozna np bardziej uzaleznic wyrob expow od statow, co to da? To, ze moze w koncu na mainie bedzie sie oplacalo miec to rzemioslo, aktualnie z powodu zazwyczaj braku 105% main jest gorszym parobem od parobujacej postaci za to zazwyczaj ma lepsze staty. Uzaleznienie expow od statow moze by to zmienilo. Przydaloby sie tez dac mozliwosc wbicia tego 105 na to rzemioslo mainowi, nie tracac swoich bojowych wlasciwosci, czyli albo dac mozliwosc wbicia drugiego skilla z gildii rzemieslniczej na 105 albo dac mozliwosc udoskonalenia 1 normalnej i 1 rzemieslniczej umiejetnosci (bylbym za tym rozwiazaniem). Powinno to nieco zniechecic do posiadania 3 parobkow i maina bo i tak tych 3 parobkow nie bedzie zbyt dobra.
Przydaloby sie tez uzaleznic ta szanse od hmm czasu grania dana postacia, nie barzo mam pomysl jak tego dokonac, chodzi tez o to, by bardziej oplacalo sie miec rzemiecha na mainei (bo wiecej nim gramy) ale nic sensownego nie przychodzi mi na mysl.
A co do postaci, ktore w koncu i tak wszystko skoxaja, pewnie, ze tak, ale skoro ktos posiweci 30x wiecej czasu na gre niz ktos inny, to chyba cos mu sie tez z tego tytulu nalezy, prawda? To nie komunizm, idzcie pracujcie ile dacie rady (czyli wy idzcie ja bede lezal) a potem sie dzielimy po rowno. To tez nie jest w porzadku.
pozdrawiam |
|
ylus | 2014, maj 10 15:50 | 2014, maj 10 15:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
zaraz bedzie placz z ta 1 postacia na koncie Variat dal dobry pomysl w innym temacie, chodzi o czas waznosc (przydatnosci) wytwarzanych towarow przez rzemiecha, to by na pewno tez pomoglo,
wracajac do 1 postaci na koncie, strasznie drastycznie, rzemieslnik i nic wiecej ??? 1 postac rzemiech, druga postac do zabawy typu pvm, nie badzcie samolubami, dajcie pograc innym
co do pomylu Variata, bardzo dobry pomysl, dodal bym do tego zablokowanie noszenia rzeczy wytwarzanych z jednego konta i mysle ze to by bylo prawdziwe rozwiazanie na handel
Pozdrawiam
|
| #releaseweb
|
dzikus | 2014, maj 10 16:34 | 2014, maj 10 20:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
@KFY Obecnie można mieć woja, maga, łuka + 5 skilli rzemieślniczych + resztę wolnego skillkapa z 4 slota na skille przemysłowe (dobrze liczę?). Słowo 'multiplayer' wygląda troche zabawnie w takich warunkach. Myślę, że niewiele osób założyłoby drugie konto gdyby groziło to perm banem. Kilku kombinatorów się znajdzie, ale zawsze istnieje szansa, że wpadną. |
|
matek | 2014, maj 10 20:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
pomysły, które obecnie podobaja mi się w tym temacie :
- ograniczenie do 1 skill'a rzemieślniczego (105%) na postać - pozostałe skill'e rzemieślnicze nie dają możliwości stworzenia exp'a - brak ograniczenia na wydobywcze
|
| o lol | | | | | | | | | |
| | | |
|