|
|
Owca | 2014, lut 24 18:10 | 2014, lut 24 18:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 4
hehe | |
fresh zyj w tym swoim blogim swiecie dobrego online
w tydzien 30 mniej aktywnych kont (liczba w nawiasie obok online na www)
cos jeszcze ? --
ja tamerem nie gralem juz wczesniej ylek, wiec mnie te zmiany grzeja, i tak nastawilem sie tylko na pvp
co do zmiany z magolami jestem na +, dlugodystansowe fajne rozwiazanie, ktore jeszcze bym doprawil o rozladowywanie bojowych magoli w skrzyniach
co do zlota - no to mamy teraz piekne zmiany pokroju inco i romka kiedys czyli, zmienili drop zlota, ceny wszystkiego zostawili bez zmian
jupi! niech zyja zyja nam
i miejcie swiadomosc, ze jezeli nowy gracz robi woja i idzie koxac TO PRZEZ WAS DAJE FROZA, bo wymyslacie jakies dyrdymaly nikomu nie potrzebna - psujace sie po 15 min zbroje i ich naprawa za 10k | ok wiadomo, chcecie odprowadzac itemy z serwa - ja to popieram, ale mozna zrobic wytrzymalosc itemkow widoczna po najechaniu na item i krotka pilka, jak nie naprawisz to dana czesc moze ci sie rozpasc i zniknac, ale zmniejszajaca sie wytrzymalosc NIE MOZE DO JASNEJ CHOLERY ZMNIEJSZAC ARMORA BO NI PO TO KUPUJE KU*WA OD KOGOS KOMPLETY SKOR ZEBY POTEM JE NAPRAWIAC PO 10K ZA SET WY NEDZNE ROBAKI
kazdego gma ktory wymysla zmiany wydluzajace robienie danej czynnosci, powinno sie publicznie postawic na ircu i skamieniowac bluzgami
NIECH PUTIN BEDZIE Z WAMI
przepraszam jezeli momentami sie unioslem :/
|
| Dovahkiin, Dovahkiin, naal ok zin los vahriin, wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan, Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal! Huzrah nu, kul do od, wah aan bok lingrah vod, Aahrk fin tey, boziik fun, do fin gein! Wo lost fron wah ney dov, ahrk fin reyliik do jul, voth aan suleyk wah ronit faal krein! Ahrk fin zul, rok drey kod, nau tol morokei frod, rul lot Taazokaan motaad voth kein! Sahrot Thu'um, med aan tuz, vey zeim hokoron pah, ol fin Dovahkiin komeyt ok rein! Ahrk fin Kel lost prodah, do ved viing ko fin krah, tol fod zeymah win kein meyz fundein! Alduin, feyn do jun, kruziik vokun staadnau, voth aan bahlok wah diivon fin lein! Nuz aan sul, fent alok, fod fin vul dovah nok, fen kos nahlot mahfaeraak ahrk ruz! Paaz Keizaal fen kos stin nol bein Alduin jot, Dovahkiin kos fin saviik do muz!
|
dzikus | 2014, lut 24 19:04 | 2014, lut 24 19:15
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Do tematu:
Zmieniłbym sam sposób/cel wprowadzania zmian. Przykład:
Wybrana nowoczesna gra mmo: 1. Problem: gracze zdobyli najlepsze itemy - nie ma o co walczyć, wszystko się znudziło. 2. Rozwiązanie: wprowadzane są nowe - lepsze itemy (dawne najlepsze itemy tracą na wartości), wraca zainteresowanie grą.
MW: 1. Problem: gracze zdobyli najlepsze itemy - nie ma o co walczyć, wszystko się znudziło. 2. Rozwiązanie: wprowadzane są zmiany powodujące zanikanie najlepszych itemów - powoli wracamy do stanu sprzed x lat, żeby później kolejne x wracać do stanu pierwotnego poprzez wykonywanie tych samych czynności co dawniej.
Wychodzi na jedno. Z tym, że w pierwszym przypadku napędzamy rywalizację (wzrost online), a w drugim napędzamy jedynie wku***enie graczy (spadek online).
Oczywiście te 'itemy' to tylko przykład. Myślę, że można to odnieść do czegokolwiek.
Do tego dodałbym większą stopniowość we wprowadzaniu zmian. Obecnie często jest to wpadanie ze skrajności w skrajność - coś jest przesadzone i zaraz zostaje totalnie uwalone. Lepsze byłoby wprowadzanie zmian w mniejszych fragmentach i obserwowanie jakie przynoszą efekty. |
|
Wesolek | 2014, lut 25 10:12 | 2014, lut 25 10:14
|
|
|
|
| Flanaess Imphraezl | |
|
2006, mar 7
Lakeshire | |
Jak zwykle troche przesadzacie ze swoimi komentarzami prezentujac totalnie dwa krancowe poglady. Kazdy w swoim obozie. Uwazam, ze po czesci kazdy z wypowiadajacych sie ma troche racji. Tak... kazdy z Was. Zarowno Ci ktorzy pisali pozytywne komentarze jak i Ci ktorzy napisali te negatywne.
Problem MW jest taki, ze wprowadza sie ostatnio bardzo duzo zmian negatywnie wplywajacych na graczy. Zarowno mlodszych jak i starszych stazem graczy. Zmiany te sa wprowadzane jedna po drugiej przy jednoczesnym braku zmian pozytywnych. Jest to istotne w kazdej sferze zycia. To tak jakby Twoj szef w kolko powtarzal Ci co robisz zle, nie dajac nigdy zadnej pochwaly... tak wiem, ze sa takie przypadki. Jednak nie powiecie mi, ze to dobry szef.
Obralbym kierunek nastawiony na graczy tj. wprowadzjac zmiane negatywna musi isc z nia w parze zmiana pozytywna (obie zmiany tej samej 'waznosci').
Ponadto wiele z nowo wprowadzonych zmian wymaga ciaglego grania, bez mozliwosci zabawy przy zalogowaniu sie 'od czasu do czasu' (np zmiana z podatkiem od domu). To jest moim zdaniem powazny minus dla graczy ktorzy maja malo czasu na gre takich jak ja sam...
Nie ma sie co obrazac i wyklocac czyja to wina. Kazdy chce dla tego shardu dobrze i chce go rozwijac. Zamiast sie obrzucac blotem lepiej podac dokladnie jak obecnie wyglada sytuacja i jak ja poprawic. Przy czym opis ja rozumiem przez dokladne podanie wartosci/danych/czasow itd a nie stwierdzenie 'teraz nie da sie pvm, uwalono mi skill!'.
|
| Odpłać ciosem za cios, pogardą za pogardę, przekleństwem za przekleństwo - mając w tym swój spory udział! Oko za oko, ząb za ząb, zawsze po czterokroć, po stokroć! Stań się Postrachem dla swojego przeciwnika i jeżeli wejdzie ci w drogę posiądzie dodatkową mądrość, aby przemyśleć swoje posunięcie. Masz więc sprawić, abyś pod każdym względem budził szacunek i twoja dusza - twoja nieśmiertelna dusza - będzie żyła, i to nie w niepojętym raju, ale w umysłach i energii tych, u których wzbudziłeś szacunek.
|
Mischa | 2014, lut 25 12:41 | 2014, lut 25 12:46
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Zacznę od +1 dla @Wesolka
@ylus
Jakie było online w czasie o którym Ty piszesz już nie ustalimy. Ja pamiętam, że było wysokie, ale 5x to był maks, Ty twierdzisz, że 5x to była średnia.
Natomiast czemu online nagle wzrosło? Bo wzrosło nagle, a nie jak sugerowałeś wcześniej, że był to efekt jakichś długofalowych działań. Ja widzę takie powody: - początek ferii w PL - w Mistas roiło się od młodych - atak zimy w PL - ludzie z nudów logowali - efekt domina - wrócili starzy gracze PvP, bo zobaczyli większe online - powrót Mepha na MW i ruch w zakładce "zmiany"
Bez owijania w bawełnę, o online ktoś tu kłamie albo logujemy się na inne shardy.
Co do "kluczowych" wg Ciebie zmian, to tak, na bank te dwie zmiany miały negatywny wpływ na online, bo musiały mieć, w końcu coś uwaliły. Tylko jest jedno małe "ale", nie dopuszczasz innych przyczyn spadku online. "Boom" w online był przypadkowy i teraz wraca do normy - skończyły się ferie tym którzy zaczęli 2-3 tyg. temu, znów jest ciepło, HrD przepędziło parę osób z serwa tłukąc w 6 na 1 wszystko co się rusza (może i Wy macie kogoś na sumieniu), no i znów wspomniany efekt domina, tylko w drugą stronę. Zgrało się to ze zmianą w tamerce i pojawiły się posty jak to Meph zepsuł online. Efekt każdy widzi, aczkolwiek na naszym przykładzie doskonale widać, że prawda jest jak dupa, każdy ma swoją. Ja patrzę przez różowe okulary i widzę online wyższe niż miesiąc temu, a Ty nie wiem przez co patrzysz, ale widzisz online 9-20. Trochę widzę w tej sytuacji analogię do do zmian z przed roku z rzemiosłem. Nie jeden wróżył koniec MW wtedy, online było niższe niż dzisiaj, ale jednak mimo "bólu" zrobiony został krok do przodu.
Co to jest za tekst? Nie komentuje na gorąco wszystkiego co mi się nie podoba z 3 istotnych powodów: a) bo dostrzegam, że coś co uderza we mnie ma przynieść pozytywny efekt shardowi (mniejszy loot złota, "kryzys" z kamieniami, poprawki z żukiem itd. itp.) b) bo zmiana dotyka czegoś co jest ewidentnie przegięte - zmiana z tamerką (choć pierwsza wersja tej zmiany była ostro przegięta - na 1 stronie tego tematu to pisałem) c) bo czasem coś innego, odbiegającego od dotychczasowych przyzwyczajeń, nie musi być gorsze, a może być lepsze jak się da szansę (np. zmiany w rzemiośle)
Ok w pierwszej fazie 40-60% bojówki może nie można zarobić w łatwy sposób na ćwiczeniu walki (trzeba ciąć skóry - co nie jest przyjemne), ale później? bez jaj. Przed tą zmianą, nie było trzeba chodzić na PvM, po prostu z koxu postaci miało się duże profity, o ile się grabiło rzeczy. Teraz łukiem z 8x bojówki ze spokojem zarabiam, na kox i sprzęt na targu i jeszcze zostaje (wczoraj w 1h z 90 bojówki, po spieniężeniu wszystkiego co zebrałem - 24k, a są lepsze miejscówki). Oczywiście wszystko rozbija się know-how i też uważam, że nowi powinni mieć bonus po tych zmianach z GP (mój post z pierwszej strony). Natomiast sama zmiana jest OK.
Widziałem te propy już wcześniej. Prop z resaniem jest nie trafiony wg mnie. Zapewniałby wielką dozę irytacji, tym którzy by nie ogarniali gry na poziomie, pozwalającym na skoxanie moba bez jego śmierci do poziomu 70 wt. Chcesz cofać zmianę z GP ze wzgl. na nowych, a chcesz im rzucać taką kłodę pod nogi? Oczywiście, zakładam, że o "nowych" myślimy w ten sam sposób, czyli nowi bez ekipy, która im wszystko podsyła pod nos. Bardziej mi się podobał prop JL (http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=12724), który też sprawił by odpływ mobów, ale jednocześnie nie jest tak drastyczny jak Twoja propozycja. Drugi Twój prop też był nie trafiony, bo padł w poprzedniej "wersji" tamerki, która była przegięta, a Ty chciałeś jeszcze specjale dołożyć mobom. Teraz, po zmianach, to jest coś nad czym warto się pochylić. Więc w tym fragmentem nic mi nie naświetlasz, nie wiedzę w tym alternatywy do tego co nastąpiło Mam wrażenie, że w ogóle nie bierzesz poprawki na sytuacje po zmianach z 21 (piątek) i 22 (sobota). Z perspektywy maga jest już znośnie, z Twojej nic się nie zmieniło?
W tej części, trochę wyciętej z kontekstu, ale pokazującej, że jednak tamerka była przegięta. W sytuacji idealnej każdej podklasy byłoby równo. Wybór podklasy nie powinien być oczywisty z pkt widzenia przydatności, bo jak tak jest, to potem mamy anomalie, że większość graczy ma na koncie tamera. Jest jeszcze jedna podklasa, która pewnie zostanie uwalona, myślę, że wiesz jaka.
@Owca Mistrzu taktu, jeśli jakiś GM napisze, że te -30 aktywnych kont, to 25 zamrożeń kont z tamerami i 5 kasacji nieaktywnych, to napiszę, że mam swój świat, swoje online i że żyłem w błędzie. Jeśli jest odwrotnie, to mistrzu, rozumiem, że to Ty mnie przeprosisz. Oczywiście nie wierzę w sytuację nr 2, bo kultury nie masz za grosz.
Zajebisty prop:
gracza który:
któremu nie pasuję:
bo nie rozumie po co to jest i nie chodzi PvM bo:
Reszta to bełkot poniżej krytyki. Jak masz problem z emocjami, to idź do specjalisty.
|
| S*T*O*P parobom!
|
Luwyr | 2014, lut 25 17:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 30
Wieś | |
Ja poruszę możne w tym temacie smocze zbroje. Lut tajników jest zdecydowanie zbyt rzadki, Fajnie ze jest szkoda tylko ze nikt nie ma. Zabiłem z ekipa ponad 20 stworków i absolutnie nic nie dropneło, strasznie to zniechęca gdzieś tam znowu ktos ma jedna cześć albo dwie. Proponuje zwiększenie szansy na drop do 50 % bo nie wiem czy ktoś wyjdzie gdziekolwiek w takiej zbroi skoro trzeba najpierw ubić lekko tysiąc mobów aby to skompletować. Gracze pozytywnie patrzą na zmiany z których można korzystać |
|
TomX | 2014, lut 25 17:48
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
Smocza ma byc unikatem, o to chodzi zeby malo kto ja mial. Raz zdobedziesz tajniki i mozesz kuc do woli, przy 50% szansy tak jak piszesz powinno to dzialac na zasadzie 1zwoj=1fragment. |
|
KFY | 2014, lut 25 19:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Jesli smocza ma byc unikatem to pozostaje opcja 1zwoj=1 fragment, w obecnym przypadku bedzie unikatem do czasu az kilka 'ekip' pokompletuje te recki, wtedy tylko niezrzeszoni beda mieli normalne zbroje. Swoja droga opcja z 1 zwojem na item nie jest w sumie najgrosza |
|
TomX | 2014, lut 25 19:23
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
Tak, ale nie bierzesz pod uwage, ze smocza moze byc wyjatkowej jakosci. Kolo sie zamyka, znow bedzie trzeba zabic tysiac mobkow aby skompletowac set. Lepsza jest obecna sytuacja, jak ktos a fart dropnie zwoj i bedzie miec na wylacznosc lub sprzedawac za kase itemy. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|