|
|
Goeff | 2008, sie 15 09:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 23 |
Wielkie dzieki |
|
Saarth | 2008, sie 17 00:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Poddębice | |
ma ktos moze macro na kopanie krysztalow ? |
|
growin | 2008, sie 18 14:43
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Saarth - nie warto. Ręcznie kopie się szybciej i bezpieczniej. A i makro często ma zwiechy
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Eichi | 2008, sie 23 23:49 | 2008, sie 23 23:52
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
A to moje dzieło mam nadzieje że się komuś przyda poza mna >-- połączenie animal taming i animal lore. Bo wkońcu skoro itak sie chodzi po lesie za zwierzatkami klikamy raz i robi sie wszystko samo (makro uruchamiane klawiszem). Badzcie wyrozumiali - moje pierwsze dzieło.
initevents start: onhotkey f4 gosub hotkey f4 until #false sub hotkey { event macro 13 35 set #targetid wait 10s event macro 13 2 wait 1s event macro 22 0 } goto start:
Jesli chcemy zmienic klawisz funkcyjny z "f4" na inny zmieniamy 3i4 linijke (wartosci parametru) |
|
SiMet | 2008, sie 24 02:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
osobiscie tego wait 1s zamienilbym na target 1s. wait 1s czeka jedna sekunde target 1s czeka na celownik 1s. Czyli przejdzie dalej jesli pojawi sie celownik, lub minie 1s |
|
Eichi | 2008, sie 24 03:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
Kurcze dzieki racja dziala o ulamek sekundy szybciej sprawdzilem tak i tak ^^ ten brak czekania przy targetowaniu jednak sporo daje. To ide robic jakis kolejny. Pozdrawiam |
|
dadasss69 | 2008, sie 24 13:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 4
22b rząd 8 | |
Hmmm... powinienem zacząć jak niektórzy w stylu: "wszyscy mnie teraz wyśmieją, ale dopiero zaczynam pisać" ale tak nie zacznę
Mam małą uwagę do skryptu nGz'a na kowala. Wszystko pięknie, ale mimo, że sciągałem z różnych źródeł wszędzie trafiałem na ten sam problem. Samemu trzeba klikać żeby robił to co ostatnio. Nie byłby to dla mnie wielki problem z poprawieniem w samym skrypcie, gdyby nie to, że szybciej sam bym go napisał niż znalazł pozycję, w której trzeba to wstawić. A może to czyste lenistwo. Więc dziękując nGz za super sktypt dołączam mały skrypcik, który wystarczy uruchomić jednocześnie by klikał za nas w "rób to co ostatnio". Powinno też działać przy innych czynnościach wymagających "tego kliknięcia" takich jak robienie łuków itp.
if ( #CONTNAME = generic_gump && #CONTSIZE = 560_460 ) { click 135 390 d wait 1s }
proste i banalne >---- wiem. Na dobrą sprawę można poprawić jeszcze, żeby zawsze znajdował współrzędne przycisku, mimo przesunięcia okienka
acha i prośba do kogoś doświadczonego, aby wcisnąć to gdzieś do skryptu w odpowiednim momencie pozdro |
|
Eichi | 2008, sie 25 03:30 | 2008, sie 25 03:38
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 19
Łódź | |
I przyszedł czas na drugi bardzo prosty program >-- służy do koxania bojówki na manekinie (ogólnie atakuje wszystko co jest przed nami). Ustawiamy war mode i odpalamy macro
initevents
start:
click #CURSORX #CURSORY f click #CURSORX #CURSORY f wait 5s
goto start
Wartości położenia kursora mamy w zakładce "Other Stuff" programu EasyUO >-- oczywiscie kursor nakierowujemy na cel (manekin) i zpisujemy wartości. Są one różne w zależności od położenia okna gry >-- jesli nam sie przesunie to i wartość położenia celu też się zmieni.
Jeszcze jedno, nie zasłaniamy celu niczym (zadna ksiega zaklec oknem dialogowym itp. bo wtedy bedziemy klikac na tą księge czy okno nie na manekina)... jeszcze nie trafiło mi się żeby akurat na manekina weszło mi okno sprawdzające czy ćwicze biernie czy czynnie --- za nieporozumienia z tym związane nie odpowiadam ^^
Pozdrawiam | | | | | | | | | |
| | | |
|