|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
http://pvp.mydevil.net/mwpomoc/skrypty/krawiec.txt to każdemu działa i anta na pewno jest
Edit: tu masz nowa wersje tu na pewno jest anta wybaczcie za to że wkleiłem ale nie mogłem znaleĽć linka
;Skrypt bY SabiK ;krawiec-menu.txt ;Wersja 2.5 ;!!!UWAGA!!! rzerzucanie expow do innego pojemnika: ;Aby to zrobić musisz podac jego wspolrzedne w okna menu ;Jesli najedziesz na ikone plecaka (ZAMKNIĘTY PLECAK) kursorem to wpisz w okna #CORSORX i #CURSORY
;-------------------TUTAJ MOZESZ USTAWIC ZMIENNE-------------------- set %m1 1 ;Material (3-Tkanina, 4-Skora) set %pt1 3 rzedmiot z tkaniny (3-To co ostatnio) set %ps1 1 rzedmiot ze skory (3-To co ostatnio, 4-27) set %s1 1 ;Skill (3-11) set %s2 1 o ilu przedmiotach robic skill (1-2) set %b1 #false ;Zarzucaj blesa (#false - nie, #true - tak) set %b2 60 onizej ilu str ma rzucac blesa set %c1 #true ;Ciecie (#false - nie, #true - tak) set %tnij_plecak #true ;Tnij plecak lub pojedynczo (#false - pojedynczo, #true - z plecaka) set %tnij_expy #true ;Tnij expy (#false - nie, #true - tak) set %w1 #true ;tnij powyzej okreslonej wagi (#false - nie, #true - tak) set %w2 900 owyzej jakiej wagi ma ciac przedmioty set %p1 #false rzerzucanie expow (#false - nie, #true - tak) set %xx1 xxx ;"X" Plecaka na expy set %yy1 yyy ;"Y" Plecaka na expy ;---------------------------------------------------------------------
initevents krawiecmenu: set #lpc 1000 menu hide set %xr 0set %yr 0set %mat 0set %mat1 0set %item 0set %skill 0set %skill1 0set %ciecie 0set %id1 0set %ciecie_trwa 0set %rzut 0set %licz 0set %time1 #scnt set %id n/a set %lt n/a set #sysmsg n/a set #scnt 0set #menubutton n/a menu clear menu window title Krawiec bY SabiK v2.5 menu window size 250 300 menu window color btnface ;Materiał menu font name verdana menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style b menu text wersja 85 214 Wersja 2.5 menu text 1material 23 5 Materiał: menu font size 8 menu font bgcolor white menu font style menu combo create material 85 2 155 menu combo add material Wybierz: menu combo add material ---------------------------------- menu combo add material Tkanina menu combo add material Skora menu combo select material %m1 goto menuskille rzedmioty z tkaniny menukrawca1: menu delete sprzedmioty menu delete 1przedmioty menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style b menu text 1przedmioty 11 30 Przedmiot: menu font size 8 menu font bgcolor white menu font style menu combo create tprzedmioty 85 27 155 menu combo add tprzedmioty Wybierz: menu combo add tprzedmioty ---------------------------------- menu combo add tprzedmioty To co ostatnio menu combo add tprzedmioty Koszulka menu combo add tprzedmioty Koszula menu combo add tprzedmioty Oponcza menu combo add tprzedmioty Tunika menu combo add tprzedmioty Plaszcz menu combo add tprzedmioty Stroj blazenski menu combo add tprzedmioty Kubrak menu combo add tprzedmioty Koszulka menu combo add tprzedmioty Jin-baori menu combo add tprzedmioty Hakama-skita menu combo add tprzedmioty Koszulka menu combo add tprzedmioty Krotkie spodnie menu combo add tprzedmioty Dlugie spodnie menu combo add tprzedmioty Tettsuke-hakama menu combo add tprzedmioty Dlugie spodnie menu combo add tprzedmioty Kilt menu combo add tprzedmioty Spodniczka menu combo add tprzedmioty Hakama menu combo add tprzedmioty Sukienka menu combo add tprzedmioty Spodnica menu combo add tprzedmioty Kimono(m) menu combo add tprzedmioty Toga z kapturem menu combo add tprzedmioty Toga menu combo add tprzedmioty Kimshimo menu combo add tprzedmioty Kimono(f) menu combo add tprzedmioty Toga menu combo add tprzedmioty Szarfa menu combo add tprzedmioty Oib menu combo add tprzedmioty Koc menu combo add tprzedmioty Plotno menu combo add tprzedmioty Krotki fartuch menu combo add tprzedmioty Fartuch menu combo add tprzedmioty Mata menu combo add tprzedmioty Juka menu combo add tprzedmioty Bandana menu combo add tprzedmioty Mycka menu combo add tprzedmioty Czarodziejska czapka menu combo add tprzedmioty Czapka menu combo add tprzedmioty Beret menu combo add tprzedmioty Czapka z piorkiem menu combo add tprzedmioty Kesa menu combo add tprzedmioty Kapelusz okragly menu combo add tprzedmioty Kapelusz menu combo add tprzedmioty Trojkatny kapelusz menu combo add tprzedmioty Blazenska czapka menu combo select tprzedmioty %pt1 set %mat1 1 goto czekaj rzedmioty ze skóry menukrawca2: menu delete tprzedmioty menu delete 1przedmioty menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style b menu text 1przedmioty 11 30 Przedmiot: menu font size 8 menu font bgcolor white menu font style menu combo create sprzedmioty 85 27 155 menu combo add sprzedmioty Wybierz: menu combo add sprzedmioty ---------------------------------- menu combo add sprzedmioty To co ostatnio menu combo add sprzedmioty Sk. Czapka menu combo add sprzedmioty Sk. Karczek menu combo add sprzedmioty Sk. Rekawiczki menu combo add sprzedmioty Sk. Narramienniki menu combo add sprzedmioty Sk. Nogawice menu combo add sprzedmioty Sk. Tunika menu combo add sprzedmioty Sk. Jingasa menu combo add sprzedmioty Utw. Karczek menu combo add sprzedmioty Utw. Rękawiczki menu combo add sprzedmioty Utw. Narramienniki menu combo add sprzedmioty Utw. Nogawice menu combo add sprzedmioty Utw. Tunika menu combo add sprzedmioty Utw. Jingasa menu combo add sprzedmioty Biustonosz menu combo add sprzedmioty Utw. Biustonosz menu combo add sprzedmioty Spodnie menu combo add sprzedmioty Spodniczka menu combo add sprzedmioty Damska zbroja menu combo add sprzedmioty Utw. Damska zbroja menu combo add sprzedmioty Sk. Kabuto menu combo add sprzedmioty Sk. Mempo menu combo add sprzedmioty Sk. Hiro sode menu combo add sprzedmioty Sk. Suneate menu combo add sprzedmioty Sk. Do menu combo add sprzedmioty Utw. Kabuto menu combo add sprzedmioty Utw. Mempo menu combo add sprzedmioty Utw. Hiro sode menu combo add sprzedmioty Utw. Suneate menu combo add sprzedmioty Utw. Do menu combo add sprzedmioty Sk. Elfi Karczek menu combo add sprzedmioty Sk. Elfie Rekawiczki menu combo add sprzedmioty Sk. Elfie Narramienniki menu combo add sprzedmioty Sk. Elfie Nogawice menu combo add sprzedmioty Sk. Elfia Tunika menu combo add sprzedmioty Ut. Elfi Karczek menu combo add sprzedmioty Ut. Elfie Rekawiczki menu combo add sprzedmioty Ut. Elfie Narramienniki menu combo add sprzedmioty Ut. Elfie Nogawice menu combo add sprzedmioty Ut. Elfia Tunika menu combo add sprzedmioty Sandały menu combo add sprzedmioty Buty menu combo add sprzedmioty Sandaly samuraja menu combo add sprzedmioty Wysokie buty menu combo add sprzedmioty Wysokie buty (2) menu combo add sprzedmioty Buty menu combo add sprzedmioty Worek menu combo add sprzedmioty Skrzynka menu combo add sprzedmioty Plecak menu combo add sprzedmioty W. na wilkolackie runa menu combo add sprzedmioty W. na wampirze runa menu combo select sprzedmioty %ps1 set %mat1 2 goto czekaj ;Skille menuskille: menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style b menu text 1skille 49 55 Skill: menu font size 8 menu font bgcolor white menu font style menu combo create skille 85 52 155 menu combo add skille Wybierz: menu combo add skille ---------------------------------- menu combo add skille Zaden menu combo add skille Ukrywanie menu combo add skille Madrosc menu combo add skille Anatomia menu combo add skille Identyfikacja menu combo add skille Rozmowa z duchami menu combo add skille Wykrywanie menu combo add skille Wiedza o zwierzetach menu combo add skille Wiedza o broni menu combo select skille %s1 ;Co ile Skill menu font size 8 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style b menu text 1skillec 48 80 Rób skill: menu font size 7 menu font bgcolor white menu font style menu combo create skillec 110 77 130 menu combo add skillec Po każdym przedmiocie menu combo add skillec Co dwa przedmioty menu combo select skillec %s2 ;Bles menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style menu check bles 15 103 163 15 %b1 Zarzucaj blesa ponizej menu edit bles1 180 100 23 %b2 menu text bles 205 103 siły ;Cięcie menu font size 9 menu font color black menu font style menu font bgcolor btnface menu check ciecie 15 123 97 15 %c1 Włącz cięcie rzerzucanie expów menu font size 9 menu font color black menu font style menu font bgcolor btnface menu check rzut 15 163 210 15 %p1 Włącz przerzucanie expów goto startianuluj ;Tnij plecak tnijplecaktak: menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style menu check tnijplecak1 115 125 85 15 %tnij_plecak tnij plecak set %tnijplecak3 1 goto czekaj ;Tnij expy tnijexpytak: menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style menu check tnijexpy1 30 144 51 15 %tnij_expy expy set %tnijexpy3 1 goto czekaj onizej jakiej wagi ciag przedmioty wagatak: menu font size 9 menu font color black menu font bgcolor btnface menu font style menu check waga1 87 144 173 15 %w1 powyzej wagii menu edit waga2 200 140 31 %w2 set %waga3 1 goto czekaj rzucanietak: menu font size 8 menu font color black menu font style menu font bgcolor btnface menu text 1rzut 8 184 "X" PLECAKA: menu edit rzutx 90 180 28 %xx1 menu text 1rzut 123 184 "Y" PLECAKA: menu edit rzuty 205 180 28 %yy1 set %rzut1 1 goto czekaj ;Start i anuluj startianuluj: menu font size 10 menu font color black menu font style b menu font bgcolor btnface menu button startp 10 210 60 25 START menu button anuluj 180 210 60 25 Anuluj menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 30 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Stan: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 Oczekuje..
menu hideEuo menupokaz: set #menubutton n/a menu show
czekaj: if #str = N/A || #dex = N/A || #int = N/A event macro 8 2 if #menubutton n/a { set #lpc 10 goto #menubutton } menu get material set %mat #menures - 2 menu get ciecie set %ciecie 1 if #menures -1 set %ciecie 0if %ciecie = 0{ menu delete waga1 menu delete waga2 menu delete tnijexpy1 menu delete tnijplecak1 set %waga3 0 set %tnijexpy3 0 set %tnijplecak3 0} if %waga3 = 1 goto czekaj6 if %ciecie = 1 goto wagatak czekaj6: if %tnijexpy3 = 1 goto czekaj7 if %ciecie = 1 goto tnijexpytak czekaj7: if %tnijplecak3 = 1 goto czekaj5 if %ciecie = 1 goto tnijplecaktak czekaj5: menu get rzut set %rzut 1 if #menures -1 set %rzut 0if %rzut = 0{ menu delete 1rzut menu delete rzutx menu delete rzuty set %rzut1 0} if %rzut1 = 1 goto czekaj2 if %rzut = 1 goto rzucanietak czekaj2: if %mat 0{ menu get skillec set %skillec #menures }
menu get bles set %bles 1 { if #menures -1 set %bles 0 if %bles = 1 { menu get bles1 set %str #menures } } if %ciecie = 1 { menu get waga1 set %waga1 1 { if #menures -1 set %waga1 0 if %waga1 = 1 { menu get waga2 set %waga #menures } } menu get tnijplecak1 set %tnij_plecak 1 if #menures -1 set %tnij_plecak 0 menu get tnijexpy1 set %tnij_expy 1 if #menures -1 set %tnij_expy 0} if %rzut = 1 { menu get rzutx set %xr #menures menu get rzuty set %yr #menures }
if %mat < 1 && %skill < 0 && %item < 1 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , material, , #spc , przedmiot , #spc , i , #spc , skill ?le , #spc , wybrany , #spc , materiał, , #spc , przedmiot , #spc , i , #spc , skill goto czekaj } if %mat < 1 && %item < 1 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , material, , #spc , i , #spc , przedmiot ?le , #spc , wybrany , #spc , materiał, , #spc , i , #spc , przedmiot goto czekaj } if %mat < 1 && %skill < 0 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , material, , #spc , i , #spc , skill ?le , #spc , wybrany , #spc , materiał, , #spc , i , #spc , skill goto czekaj } if %item < 1 && %skill < 0 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , przedmiot , #spc , i , #spc , skill ?le , #spc , wybrany , #spc , przedmiot , #spc , i , #spc , skill goto czekaj } if %mat < 1 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , material ?le , #spc , wybrany , #spc , materiał goto czekaj } if %item < 1 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , przedmiot ?le , #spc , wybrany , #spc , przedmiot goto czekaj } if %skill < 0 { gosub ustaw_blad Zle , #spc , wybrany , #spc , skill ?le , #spc , wybrany , #spc , skill goto czekaj }
if #menubutton n/a goto #menubutton
if %mat = 1 { /Koszule if %item >= 2 && %item = 13 && %item = 20 && %item = 28 && %item = 36 && %item 2 && %item 9 && %item 15 && %item 21 && %item 31 && %item 26 && %item 36 && %item 41 && %item 47 && %item 31 && %item 36 && %item 47 && %item 300 goto lt goto czekaj_lt } dalej_lt: if anulowano in #sysmsg goto dalej_lt0 if #ltargetid = n/a || #ltargetkind 1 goto lt set %lt #ltargetid set #sysmsgcol 1082 event sysmessage Zapisano. menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 35 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Stan: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 Zapisano cel umiejętno?ci menu font color blue menu text blad 20 277 %skill1 goto start dalej_lt0: set %skill 0set #sysmsgcol 1082 event sysmessage Anulowano. menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 35 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Błąd: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 Nie wskazano celu umiejętno?ci menu font color blue menu text blad 20 277 %skill1 , ! goto start
start: if #menubutton n/a goto #menubutton if *STOP = 1 { repeat until *STOP = 0} if #contsize = 203_121 || #contsize = 640_480 || #contname = MainMenu_gump || #clilogged = 0 wait 200 if %bles = 1 { if #str = %waga { if %ciecie = 1 && %id1 = 0 goto id goto ciecie } } if %ciecie_trwa = 1 goto ciecie
szycie: if #menubutton n/a goto #menubutton if *STOP = 1 { repeat until *STOP = 0} if #contsize = 203_121 || #contsize = 640_480 || #contname = MainMenu_gump || #clilogged = 0 wait 200 gosub ustaw_stan Szyję... finditem hag C if #findkind = 0{ set #lobjectid #findid event macro 17 } if #findkind = -1 { gosub ustaw_blad Nie , #spc , masz , #spc , narzedzi , #spc , szewskich Nie , #spc , masz , #spc , narzędzi , #spc , szewskich goto czekaj } set %licz #scnt2 + 10 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if #contsize = 560_460 && #contname = generic_gump goto klikaj if %licz < #scnt2 goto szycie until #targcurs = 1 if #menubutton n/a goto #menubutton wskaz_material: if %mat = 1 { finditem cui C if #findkind = 0 { set #ltargetkind 1 set #ltargetid #findid event macro 22 } if #findkind = -1 { gosub ustaw_blad Nie , #spc , masz , #spc , tkaniny Nie , #spc , masz , #spc , tkaniny goto czekaj } } if %mat = 2 { finditem ddg C if #findkind = 0 { set #ltargetkind 1 set #ltargetid #findid event macro 22 } if #findkind = -1 { gosub ustaw_blad Nie , #spc , masz , #spc , skory Nie , #spc , masz , #spc , skóry goto czekaj } } set %licz #scnt2 + 10 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if #targcurs = 1 goto wskaz_material if %licz < #scnt2 goto szycie until #contsize = 560_460 && #contname = generic_gump if #menubutton n/a goto #menubutton if %item = 1 || %last = 1 { klikaj: click 135 390 set %licz2 #scnt2 + 90 goto koniec } if %przesuwanie_menu = 1 { click %xx %yy wait 15 } click %x %y set %licz #scnt2 + 10 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz < #scnt2 goto szycie until #contsize = 560_460 && #contname = generic_gump click %x1 %y1 set %last 1 set %licz2 #scnt2 + 90 goto koniec
koniec: if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz2 < #scnt2 goto start if *STOP = 1 { repeat until *STOP = 0} if Masz_za_malo in #sysmsg { if %mat = 1 { set #sysmsgcol 1080 if %ciecie = 1 { event sysmessage Masz za malo tkaniny! Skrypt zaczyna ciac przedmioty! set %ciecie_trwa 1 if %ciecie = 1 && %id1 = 0 goto id goto ciecie } gosub ustaw_blad Nie , #spc , masz , #spc , tkaniny Nie , #spc , masz , #spc , tkaniny goto czekaj } if %mat = 2 { set #sysmsgcol 1080 if %ciecie = 1 { event sysmessage Masz za malo skory! Skrypt zaczyna ciac przedmioty! set %ciecie_trwa 1 if %ciecie = 1 && %id1 = 0 goto id goto ciecie } gosub ustaw_blad Nie , #spc , masz , #spc , skory Nie , #spc , masz , #spc , skóry goto czekaj } } scanjournal 1 if Uszyl in #journal { set %tak %tak + 1 if %ciecie = 0 || %id1 = 1 goto omin_id id: set #targcurs 1 set #sysmsgcol 1090 if %tnij_expy = 1 event sysmessage Wskaz teraz plecak, aby skrypt mogl pozniej pociac przedmioty! else event sysmessage Wskaz teraz uszyty przedmiot, aby skrypt mogl pozniej pociac przedmioty! menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 35 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Stan: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black if %tnij_expy = 1 menu text blad 20 265 Wskaż teraz plecak else menu text blad 20 265 Wskaż teraz uszyty przedmiot menu text blad 20 277 aby skrypt mógl pó?niej pociąć przedmioty! if #menubutton = closed { menu show set #menubutton n/a } set %licz 0 czekaj_id: if #menubutton n/a goto #menubutton onhotkey esc goto dalej_id10 set %licz %licz + 1 if #targcurs = 0 goto dalej_id if %licz > 250 goto id goto czekaj_id dalej_id: if anulowano in #sysmsg goto dalej_id10 if #ltargetid = n/a || #ltargetkind 1 goto id finditem #ltargetid if %tnij_expy = 1 set %plecak #ltargetid else set %id #findtype set #sysmsgcol 1082 event sysmessage Zapisano. menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 35 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Stan: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 Zapisano. set %id1 1 goto omin_id dalejid10: set %ciecie 0 set #sysmsgcol 1082 event sysmessage Anulowano. menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 35 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Błąd: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 Nie wskazano ostatnio uszytego przedmiotu menu text blad 20 277 Skrypt nie będzie ciął przedmiotów omin_id: for %i 1 3 { if #contsize = 203_121 || #contsize = 640_480 || #contname = MainMenu_gump || #clilogged = 0 goto start scanjournal %i if W_pojemniku in #journal { set #sysmsgcol 1080 if %ciecie = 1 { event macro 1 0 .grab event sysmessage W pojemniku nie ma juz miejsca! Skrypt zaczyna ciac przedmioty! wait 10 set %nie_ma_miejsca 1 break } gosub ustaw_blad W , #spc , pojemniku , #spc , nie , #spc , ma , #spc , juz , #spc , miejsca W , #spc , pojemniku , #spc , nie , #spc , ma , #spc , już , #spc , miejsca goto czekaj } } if %nie_ma_miejsca = 1 { set %nie_ma_miejsca 0 goto ciecie } goto start } if #contsize = 560_460 && #contname = generic_gump goto klikaj scanjournal 1 if Zniszczyl in #journal { set %nie %nie + 1 goto start } if Your_skill_in in #journal { set %time #scnt - %time1 set %time1 #scnt set %taknie %tak + %nie set #sysmsgcol 1281 event sysmessage Uszytych: [ , %tak , ] Nieuszytych: [ , %nie , ] ( , %taknie , ) w %time sekund set %tak 0 set %nie 0 goto start } if #contsize = 203_121 || #contsize = 640_480 || #contname = MainMenu_gump || #clilogged = 0 goto start goto koniec
ciecie: if #menubutton n/a goto #menubutton if *STOP = 1 { repeat until *STOP = 0} if #contsize = 203_121 || #contsize = 640_480 || #contname = MainMenu_gump || #clilogged = 0 wait 200 gosub ustaw_stan Cięcie , #spc , przedmiotów... set %ciecie_trwa 1 finditem kag C if #findkind = 0{ set #lobjectid #findid event macro 17 } if #findkind = -1 { gosub ustaw_blad Nie , #spc , masz , #spc , nozyczek Nie , #spc , masz , #spc , nożyczek goto czekaj } set %licz #scnt2 + 10 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz < #scnt2 goto ciecie until #targcurs = 1 if %tnij_plecak = 1 finditem %plecak else finditem %id C if #findkind = 0{ set #ltargetkind 1 set #ltargetid #findid event macro 22 } if #findkind = -1 { set #sysmsgcol 1080 if %tnij_plecak = 1 event sysmessage Nie znaleziono plecaka! Skrypt zaczyna szyc! else event sysmessage Nie znaleziono przedmiotu do ciecia! Skrypt zaczyna szyc! set %ciecie_trwa 0 set %ciecie_ile 0 if #targcurs = 1 key esc goto start } set %licz #scnt2 + 30 koniec1: if #menubutton n/a goto #menubutton if #contsize = 203_121 || #contsize = 640_480 || #contname = MainMenu_gump || #clilogged = 0 goto start if %tnij_plecak = 0{ if %licz < #scnt2 goto ciecie } scanjournal 1 if Nie_mozesz_pociac in #journal { if %rzut = 0 { if %tnij_expy = 1 click 70 95 else { click 125 95 ignoreitem #ltargetid goto ciecie } goto koniec11 } click 126 94 event Drag #findID wait 20 click %xr %yr p goto ciecie } if #CONTSIZE = 188_118 { if %rzut = 0 { if %tnij_expy = 1 click 70 95 else { click 125 95 ignoreitem #ltargetid goto ciecie } goto koniec11 } click 126 94 event Drag #findID wait 20 click %xr %yr p goto ciecie } koniec11: scanjournal 1 if %tnij_plecak = 0{ if Pociales_przedmiot in #journal || Pocielas_przedmiot in #journal { set %ciecie_ile %ciecie_ile + 1 if %ciecie_ile >= 4 { set %ciecie_ile 0 goto start } goto ciecie } } if Nie_udalo_Ci in #journal { set %ciecie_ile %ciecie_ile + 1 if %ciecie_ile >= 4 { set %ciecie_ile 0 goto start } goto ciecie } if %tnij_plecak = 1 { if W_tym_pojemniku_nie_ma_nic_co_mozna_by_pociac in #journal { set %ciecie_ile 0 set %ciecie_trwa 0 goto start } } goto koniec1
/------- SUBS --------
sub ustaw_stan if #menubutton n/a goto #menubutton menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 35 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Stan: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 %1 return
sub ustaw_blad menu font size 10 menu font color red menu font style b menu font bgcolor btnface menu delete startp menu delete stopp menu button startp 10 210 60 25 START set #sysmsgcol 1080 event sysmessage %1 , ! menu delete ramka menu delete blad menu shape ramka 15 240 220 18 3 6 1 blue 7 $98FB98 menu shape ramka 15 257 220 30 3 6 1 blue 7 $FFF8DC menu font bgcolor $98FB98 menu font size 9 menu font color red menu font style b menu text blad 105 241 Błąd: menu font size 7 menu font bgcolor $FFF8DC menu font color black menu text blad 20 265 %2 , ! if #menubutton = closed goto menupokaz return
sub skill if #menubutton n/a goto #menubutton if %1 = 1 { ukrywanie: event macro 1 0 .um ukrywanie set %licz #scnt2 + 5 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz < #scnt2 goto ukrywanie if #sysmsg = Nie_uda_Ci_sie_schowac_wierzchowca! { set %skill 0 set #sysmsgcol 1080 event sysmessage Nie ukryjesz sie na wierzchowcu! Skrypt nie bedzie sie ukrywal! } until H in #charstatus || Nie_udalo_Ci_sie_ukryc in #sysmsg return } if %1 = 2 { set %jaki_skill madrosc gosub dokoncz_cel return } if %1 = 3 { set %jaki_skill anatomia gosub dokoncz_cel return } if %1 = 4 { set %jaki_skill identyfikacja gosub dokoncz_cel return } if %1 = 5 { rozmowa: event macro 1 0 .um rozmowa z duchami set %licz #scnt2 + 5 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz < #scnt2 goto rozmowa until Porozumiales_sie in #sysmsg || Porozumialas_sie in #sysmsg || Nie_udalo_Ci_sie in #sysmsg return } if %1 = 6 { wykrywanie: event macro 1 0 .um wykrywanie set %licz #scnt2 + 5 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz < #scnt2 goto wykrywanie until Znalazles_kogos in #sysmsg || Znalazlas_kogos in #sysmsg || Nie_znalazles_nikogo in #sysmsg || Nie_znalazlas_nikogo in #sysmsg return } if %1 = 7 { set %jaki_skill wiedza , #spc , o , #spc , zwierzetach gosub dokoncz_cel if Nie_wiesz_jak_to_ocenic in #sysmsg || Nie_udalo_ci_sie_ocenic_tego_stworzenia in #sysmsg return wait %delay return } if %1 = 8 { set %jaki_skill wiedza , #spc , o , #spc , broni gosub dokoncz_cel if Nie_wiesz_jak_to_ocenic in #sysmsg || Nie_udalo_ci_sie_ocenic in #sysmsg return wait %delay return } return
sub dokoncz_cel dokoncz: if #menubutton n/a goto #menubutton event macro 1 0 .um %jaki_skill set %licz #scnt2 + 5 repeat if #menubutton n/a goto #menubutton if %licz < #scnt2 goto dokoncz until #targcurs = 1 set #ltargetkind 1 set #ltargetid %lt event macro 22 return |
|
[MaŁeK] | 2008, lip 30 16:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
www.sabik.prv.pl
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
Goeff | 2008, sie 14 22:00 | 2008, sie 14 23:22
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 23 |
Jest ktos w stanie dodac do tego skryptu wiedze o zwierzetach? -anatomia juz jest zatem nie powinno byc wiekszych problemow, dla ulatwienia podam komunikaty z wiedzy o zwierzetach:
"Wybierz stworzenie" "Nie udalo Ci sie ocenic tego zwierzecia" "Zwierze (klacz) wyglada na.."
Dzieki Sim )
;autor: modyfikacje: ReDrack ;Skrypt sluzy do produkcji strzal i beltow (przy ewentualnym koxie ukrywania lub anatomii). ;Aby skrypt dzialal prawidlowo, nalezy najpierw osobiscie stworzyc jedna strzale/belt. ;W przeciwnym wypadku skrypt moze sie zaciac przy findid piorka i strzalek. ;Jezeli ma cwiczyc anatomie, to nalezy przed samym wlaczeniem skryptu ocenic anatomia NPC'a, na ktorym ma byc cwiczony skill.
initevents set %lobj #ltargetid set %produkcja 1 ;wpisz, co ma robic skrypt (0 - strzaly, 1 - belty) set %skill 2 ;wpisz, co skrypt ma koxac przy okazji (1 - ukrywanie, 2 - anatomia) set %profile 296_136 set %plecak #BACKPACKID finditem CKF_ZJF C_ , %plecak ;woreczek lub plecak set %worek #FINDID
if %produkcja = 0{ set %x 60 set %y 60 } if %produkcja = 1 { set %x 105 set %y 60 }
start: finditem VLK C_ , %plecak ;znajduje piora w w plecaku Exevent Drag #findid wait 1 Exevent Dropc %worek ;rzuca jedno piorko do plecaka wait 1 finditem SLK C_ , %plecak ;znajduje strzaly set #lobjectid #findid piora: finditem VLK C_ , %worek ;znajduje pioro w worku if #findkind = -1 goto piora set #ltargetid #findid event macro 17 0target 100s event macro 22 0luk: if #CONTSIZE = %profile { wait 1 dalszyn: set %contposx #contposx + %x set %contposy #contposy + %y click %contposx %contposy d wait 1 if #contsize = %profile goto dalszyn goto pat } goto luk pat: wait 8s waiting: if Stworzyl in #sysmsg goto hid if Zniszczyl in #sysmsg goto hid if Your_skill in #sysmsg goto hid if Oddal in #sysmsg goto hid goto waiting
hid: if %skill = 1 goto hiding goto anat hiding: event macro 13 21 wait 1 if #charstatus = H goto start if Nie_udalo_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto hiding
anat: if %skill = 2 goto anatomia goto start anatomia: event macro 13 1 wait 1 if Wybierz_cel in #sysmsg goto anatomia2 goto anatomia anatomia2: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if Cel in #sysmsg goto start if Nie_jestes_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto anatomia2 |
|
SiMet | 2008, sie 14 22:29 | 2008, sie 14 22:30
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
to jest tylko fragment od pewnego momentu: ===========================
anat: if %skill = 2 goto anatomia if %skill = 3 goto wob goto start anatomia: event macro 13 1 wait 1 if Wybierz_cel in #sysmsg goto anatomia2 goto anatomia anatomia2: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if Cel in #sysmsg goto start if Nie_jestes_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto anatomia2
wob: event macro 1 0 .um wiedza o zwierzetach wait 1 if Wybierz_stworzenie in #sysmsg goto wob1 goto wob
wob1: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if nie_udalo in #sysmsg goto start if zwierze in #sysmsg goto start goto wob1 |
|
Goeff | 2008, sie 14 23:42 | 2008, sie 14 23:42
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, lut 23 |
Dzieki SiMet, a jestes w stanie to wrzucic tak by powstal czysty skrypt na bc+woz ? |
|
SiMet | 2008, sie 15 00:11
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
;autor: modyfikacje: ReDrack ;Skrypt sluzy do produkcji strzal i beltow (przy ewentualnym koxie ukrywania lub anatomii). ;Aby skrypt dzialal prawidlowo, nalezy najpierw osobiscie stworzyc jedna strzale/belt. ;W przeciwnym wypadku skrypt moze sie zaciac przy findid piorka i strzalek. ;Jezeli ma cwiczyc anatomie, to nalezy przed samym wlaczeniem skryptu ocenic anatomia NPC'a, na ktorym ma byc cwiczony skill.
initevents set %lobj #ltargetid set %produkcja 1 ;wpisz, co ma robic skrypt (0 - strzaly, 1 - belty) set %skill 3 ;wpisz, co skrypt ma koxac przy okazji (1 - ukrywanie, 2 - anatomia) set %profile 296_136 set %plecak #BACKPACKID finditem CKF_ZJF C_ , %plecak ;woreczek lub plecak set %worek #FINDID
if %produkcja = 0{ set %x 60 set %y 60 } if %produkcja = 1 { set %x 105 set %y 60 }
start: finditem VLK C_ , %plecak ;znajduje piora w w plecaku Exevent Drag #findid wait 1 Exevent Dropc %worek ;rzuca jedno piorko do plecaka wait 1 finditem SLK C_ , %plecak ;znajduje strzaly set #lobjectid #findid piora: finditem VLK C_ , %worek ;znajduje pioro w worku if #findkind = -1 goto piora set #ltargetid #findid event macro 17 0target 100s event macro 22 0luk: if #CONTSIZE = %profile { wait 1 dalszyn: set %contposx #contposx + %x set %contposy #contposy + %y click %contposx %contposy d wait 1 if #contsize = %profile goto dalszyn goto pat } goto luk pat: wait 8s waiting: if Stworzyl in #sysmsg goto hid if Zniszczyl in #sysmsg goto hid if Your_skill in #sysmsg goto hid if Oddal in #sysmsg goto hid goto waiting
hid: if %skill = 1 goto hiding goto anat hiding: event macro 13 21 wait 1 if H in #charstatus goto start if Nie_udalo_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto hiding
anat: if %skill = 2 goto anatomia if %skill = 3 goto wob goto start anatomia: event macro 13 1 wait 1 if Wybierz_cel in #sysmsg goto anatomia2 goto anatomia anatomia2: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if Cel in #sysmsg goto start if Nie_jestes_ in #sysmsg goto start if Your_ in #sysmsg goto start goto anatomia2
wob: event macro 1 0 .um wiedza o zwierzetach wait 1 if Wybierz_stworzenie in #sysmsg goto wob1 goto wob
wob1: set #ltargetid %lobj wait 1 event macro 22 if nie_udalo in #sysmsg goto start if zwierze in #sysmsg goto start goto wob1 | | | | | | |