|
|
Mischa | 2014, maj 9 18:07
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Ciągle te same nicki i się napędzacie.
Punkt po punkcie.
1) Ograniczenie przekazywania przedmiotów miedzy postaciami z jednego konta, a handel.
To już było i nie poprawiło to handlu - TO JEST SPRAWDZONY FAKT. Więc na prawdę proszę skończcie z tym. Czy jak postać z konta A wymieni się setem z postacią z konta B, a potem wyśle pocztą ten set innej postaci z konta A, czy to będzie HANDEL?
2) Ograniczenie do 1 lub 2 postaci na konto, a handel.
Chcecie ograniczyć ilość skilli rzemieślniczych na serwie, przez ograniczenie ilości postaci na koncie, a to jest kompletnie bezsensu. Przede wszystkim ograniczanie ilości postaci, to jest ograniczenie możliwości gry. Lepiej jest mieć więcej, czy mniej postaci? Jak ktoś nie ma czasu, to będzie miał 1, albo kilka słabych, ale to jego sprawa. Póki ktoś czerpie przyjemność z gry, to PODNOSI ONLINE. Większe ONLINE, to WIĘKSZE możliwości rozwoju HANDLU. Co więcej mając mniej możliwości, nie jeden szybciej skończy zabawę na MW, a tak to przynajmniej jest szansa, że zacznie grać inną klasą.
Kolejny argument przeciw temu rozwiązaniu jest taki, że zakładając optymistycznie, prędzej czy później znów byłaby presja na więcej postaci i zrobilibyśmy kółko.
Chcecie leczyć ból zęba środkami przeciwbólowymi
Znacznie lepszym rozwiązaniem jest to co pisałem wcześniej, czyli limit skilli rzemieślniczych na konto. Nie ogranicza to zabawy, a ukróca paróbstwo. Tu jest pole do dyskusji, jak to zrobić. Jaki powinien wyglądać taki limit (ilość skilli, czy może lepiej procentowa wartość). Czy zrobić 1 skill na postać? Czy kilka skilli na konto?
|
| S*T*O*P parobom!
|
Jaakaazz | 2014, maj 9 18:11 | 2014, maj 9 18:24
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 18 |
No to dla mnie fresh nie ma problemu w takim razie. Moze byc i 10 postaci na konto ale ograniczenia do 1 skilla rzemislniczego. Moze grac roznymi klasami. Magami/Lucznikami i innymi wymyslami, ale kupowac i tak musisz u kogos innego i popyt kazdy bedzie mial, tak czy inaczej. Poprostu nie bedzie sily.
Btw fresh gram w to od 13-14 lat z porywami i wiem jak to wygladalo na poczatku, a jak to wygladalo pozniej. Przy poczatkach kazdy mial 1 postac, bo nikt nie myslal o parobowaniu i handel kwitnal jak zloto (mowie tu o poczatkach UO, a nie MW). Na MW kazdy zaczal robic paroba juz na starcie i wlasnie na starcie sie wszystko spierdolilo. Imho to wlasnie tylko parobstwo rozwala calkowicie klimat i esencje UO. Jak dla mnie jedyna mozliwosc, to ograniczyc to do minimum z minimum jakiego sie da wlasnie teraz, kiedy wystartowal nowy serwer. Pozniej juz bedzie po zabawie, bo kazdy bedzie plakal ile to nad postaciami nie przesiedzial i jaki to on nie jest samowystarczalny i ze teraz bedzie zalezny od kogos innego. To wlasnie ta zaleznosc powinna byc promowana, a nie pietnowana.
|
| Why so serious ?
|
Boragor | 2014, maj 9 18:12
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, maj 31
Legnica | |
Za 1 sloteeeeeeeem! |
|
Przem86 | 2014, maj 9 18:15
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
Tylko widzisz co sie dzieje na aukcji jak ludzie niemaja wszystkiego, Teraz masz namacalny przyklad co ludzie robia chcac jak najszybciej osiagnac swoj zaierzony cel, czy to w rzemiosle czy w czyms innym. A co sie stalo jak ludzie pokoxali paarobow pod swoje pierwsze postaci?Odpowiedz sobie na pytanie sam |
|
roro | 2014, maj 9 18:33
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
fresh i co ze sie przwiajaj te same nicki , chyba lepiej jak sie wypowiedza ludzie ktorzy na mw spedzili czas od poczatku mw i wiedza z czym sie server borykal, jakie zmiany przechodzil i z jakimi problemami sobie nie poradzil. Teraz jest szansa zmienic to na lepsze zeby rozgrywkabyla jeszcze ciekawsza i nie bylo rl w 20sec i powrot do walki albo innych typu akcji. Patrzac nawet na nowych graczy dopiero teraz zaczynajacych zabawe na mw to wiele osob tez jest za 1 slotem. |
|
krutki23 | 2014, maj 9 18:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 20 |
moze byc 1 slot pod warunkiem ze bede mogl w kazdej chwili z luka zrobic maga, a z maga woja itd... Inaczej czemu mialbym miec ograniczenie kim gram? |
|
Mephisto | 2014, maj 9 19:24 | 2014, maj 9 19:26
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Przczytałem wszystkie posty i niestety tak naprawdę tylko @Mischa rozumie o co w tym chodzi. Pisałem juz nie raz ale napiszę jeszcze raz, bo widze nie każdy czytał. Nie bedzie ograniczenia między kontami w przekazywaniu itemów. Tak jak @Mischa pisał, to już było i stworzyło więcej nerwów i absurdów niż pożytku. Nie bedzie ograniczania ilości slotów. @Mischa również tutaj opisał dobrze kilka argumentów. Pomimo tego, ograniczanie nic nie da, bo kto zabroni stworzyć komuś 2 profile i 2 konta czy nawet i 5 kont ? Myslicie, ze jak dam 1 slot i "zakaz" tworzenia multi konta to wszyscy będą się bać i grzecznie sluchać, a ktos tutaj bedzie siedział całymi dnami i sprawdzał logi czy oby ktos nie popełnił multi wysluchując w miedzy czasie ściem o bracie? Ja w tym nie widze sensu, bo uważam ze jak ktos chce więcej grać to bedzie grał i bedzie kombinował, a po to ten serwer stoi by mógł każdy grać ile chce.
Fakt jest jeden niezbity, póki człowiek bedzie potrzebować pieniedzy, bedzie pracować. Póki gracz bedzie potrzebować gp, bedzie je zbierał wszystkimi możliwymi sposobami, a najlepszy to rzemiosło. Na MW Arena było kilka błędów fundamentalnych, gdzie złoto nie bylo za bardzo potrzebne, gdzie moby zrzucały miliony za duzo, gdzie mozna bylo chomikować wszystko i ile sie tylko chcialo, gdzie rzemiosło bylo mega łatwe. Po czasie to sie na Arenie zmienilo, ale było już za pozno. Mysle, ze Reborn ma wiele wieksze szanse, bo wszystkie ceny przedmiotów są odpowiednio wyregulowane, GP bedzie ciagle cos znaczyc bo kazdy gracz bedzie potrzebować, a rzemiosło nie jest juz tak latwe chocby przez receptury.
W takim razie naprawde, jak ktos chce i ma czas niech robi i 50 postaci, jego sprawa. Pytanie tylko, ile osob da tak radę? Ostatecznie jedyne sensowne wyjscie to wieksze utrudnienie rzemiosła, zwiększenie zapotrzebowania na GP lub zwiększenie obrotu przedmiotów (psucie się, zwiekszenie materiałow).
Także jak ktos ma jakies fajne pomysły w kierunku nie obejmującym wprowadzania sztucznych zakazów, to chetnie poslucham. Pisanie o ograniczaniu slotów czy ograniczaniu przekazywania itemów miedzy potaciami z tego samego konta jest juz nie dosc ze nudne, to najprostsze i najgorsze rozwiązanie. |
|
Jaakaazz | 2014, maj 9 19:35 | 2014, maj 9 19:37
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 18 |
@Mephisto jak napisalem moze nie ograniczenie slotow, bo to faktycznie by bylo za duzo, ale pozostawienie slotow i ograniczenia juz zaszalejmy do 1 skilla rzemieslniczego i jednego skilla wydobywczego nie na postac, a na konto. Teraz mapy sa liczne i z tego wychodzi ze samowystarczalne. Ten zrobi to, ten zrobi tamto i po co komu ktos inny ? Umowia sie w 3 osoby i tak naprawde wiecej nie trzeba.
Kox wcale nie zostal teraz tak ograniczony tak samo jak gp z zamowien. Osobiscie robie bc i na kase nie moge narzekac. Swoja droga zaczynalem pare razy i nigdy nie mialem tak latwo jak mialem teraz.
|
| Why so serious ? | | | | | | | | | | |
| | | |
|