|
|
Core | 2010, lis 15 18:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Z tym bym polemizował, po prostu o niektórych porach i w niektórych miejscach ryzyko jest mniejsze. Ale całkowicie bezpiecznie nigdy nie jest.
Z propozycją w obecnej formie nie mogę się zgodzic, ale...
...ale na próbę można by wprowadzić kilka lochów testowych (2-5) w formie pseudo-instancji. Nie muszą to być lokacje duże czy bogato udekorowane, ważne żeby były mniej atrakcyjne niż obecne lochy (bez najsilniejszych potworów, loot zmniejszony o 25% ? ), ale za to całkowicie bezpieczne - nikt nie będzie mógł tam wejść dopóki drużyna sama nie wyjdzie lub nie padnie.
Oczywiście trzeba by pomyśleć o różnych ograniczeniach, tak żeby jedna ekipa nie zajmowała jednego lochu 18h na dobę, ale myślę, że warto by NA PRÓBĘ wprowadzić kilka takich miejsc.
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
Ave | 2010, lis 15 18:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 20
Śląsk | |
Mój post już jest na forum, wiele wypowiedzi i niestety brak jakiejkolwiek reakcji ze strony adminów...
Prawda taka, że od dawien dawna poszukujemy nowych graczy i tu właśnie pomysł jak z nieba, niech MW nie będzie tylko wspaniałą grą dla starych wyjadaczy i nolifów, tylko niech będzie również przyjazny dla ludzi chcących spokojnie grać jak i rozpoczynających swoją grę na MW.
Uważam, że dla ludzi uwielbiających adrenalinę z pvp ta zmiana byłaby jeszcze lepsza, bo zwiększając online zwiększy się darmowy stuff dla graczy, wystarczy przemyśleć propozycję a nie z miejsca krzyczeć, że "Nie będę miał kogo bić... skąd wezmę kolejny tysięczny set... itd"
Propozycja z wlączeniem statusu "żółtego" to nawet dobra propozycja, dajmy na to: koszt 10k czas 24/48h only pvm delay 24/48h
I jak widać, po zakończeniu czasu "żółtego" delay 24/48h czyli w tym czasie znowu gracze mogą robić za dawcy sprzętu... czyli jedni będą zadowoleni i drudzy...
A tak naprawdę gracze pvp będą zdecydowanie bardziej zadowoleni, bo pozwalając graczom na pvm, co wiąże się ze zdobywaniem skarbów, itemów itd to te itemy będą również wykorzystywane w późniejszej grze, czyli większe łupy dla graczy pvp.
Jak np. (nie mogę tu go nie przytoczyć) słynne wykorzystywanie gildii miastowych przez Roniego, jak ktoś chce (a gm mu na to pozwala) to pobawi się w swoje PK. |
|
papke | 2010, lis 15 19:56 | 2010, lis 15 20:13
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Faza - ten twoj pomysl iscie genialny... moze dla ciebie sie sprawdza, ale nie kazdy zna "duza czesc graczy" zeby od razu mozna bylopoznac, ktora z tych zalogowanych postaci nalezy do jakiegos debila (inaczej nazwac sie tego nie da) a ktora nie. wiele osob a zwlaszcza tych ktore nie graja dlugo w uo nie znaja nawet polowy miejsc w swiecie MW to skad mogli by wiedziec to co ty? pomysl moim zdaniem moze i dobry ale dla nolajfow - nie obrazajac przy tym ciebie. poza tym dobra zabawa nie ma sie opierac na wiecznym kombinowaniu i szukaniu sposobow, a to co opisales to jest dla mnie czysta przesada, by moc sie przy grze zrelaksowac - czy moze sie myle?
i to jest przyklad myslenia dlugodystansowego - wiekszosci graczy na tym serwerze nie stac na to. a uzupelniajac wypowiedz A. mozna stwierdzic, ze gracze ktorzy juz pobawia sie dobrze na pvm pojda pozniej chetnie probowac swoich sil na pvp, bo wiedza ze jesli dostana po dupie to maja zawsze alternatywe grania pvm bez chamstwa graczy.
pomysl statusu zoltego zarzuconego przez wloska i rowziniety przez G. i A. wydaje sie byc swietnym pomyslem, ale trzeba by przemyslec wszystkie aspekty. nasuwa mi sie tutaj miedzy innymi grabienie. logicznie rzecz biorac trzeba takiemu zabronic grabienia, zeby chamstwo zas druga strona nie wyszlo, ze ktos padnie a zolty go okrada, bo nie mozna go zaatakowac jak i on sam nie moze. ale zas jesli padnie 1 osoba z ekipy 3 zoltych, ktora poszla na jakies pvm to nie beda mogli go zgrabic zeby oddac mu stuff. jednak patrzac na to inaczej status zolty wiazalby sie z pewnym poswieceniem, czyli jak padne to tylko sam moge z tego ciala rzeczy odzyskac.
innym problemem moze byc fakt, ze ekipa zoltych bawi sie pvm a jakis debil (tak panie i panowie, inaczej tego sie juz nazwac nie da) wykorzysta sytuacje, podciagnie jakiegos pro mobka pod nich, ktory ich skasuje i zaczyna grabic. tu znow wydaje sie byc logiczne, aby zwloki gracza zoltego mogly byc zgrabione tylko przez niego samego - jednak jest ryzyko, ze spreztu nie odzyska juz, jesli nie da rady na tyle mobka odciagnac z kolegami zeby moc sie jonkowac.
poza tym, nie widzialbym w ogole zadnego ograniczenia co do zarzucenia statusu zoltego. bo i po co? jesli ktos chce grac TYLKO pvp to po co utrudniac mu to? po co delay na to zeby znow mogl grac bezpiecznie? to mogloby doprowadzic tyko do sytuacji, ze na czas oczekiwania na kolejna mozliwosc dania statusu zolty taki gracz by po prostu nie logowal sie. czyli online znow nize. znow zmuszanie graczy do czegos, czego nie chca. a przeciez dawanie nawet regularnie statusu zoltego przez caly miesiac nie oznacza, ze taki gracz juz nigdy nie wyjdzie pvp. wroci do tego i to chetnie, kiedy bedzie mial alternatywy. a nie jak teraz: pvp - nerwy i wkurwianie sie. pvm - to samo z powodu chamstwa graczy (*), ktorzy widza tylko frag i robia kreski na sciane, co symbolizuje jednego zabitego. kraza nawet pogloski, ze pewnym graczom brakuje scian w pokoju....
taki status zolty by trzeba bylo dopracowac i obmyslec wszyskie sposoby, jakie slawni bugerzy moga wykorzystac do obejscia tego i grania dalej chamsko, ale w praktyce moze sie to sprawdzic.
1. status zolty na 24h przez odpowiednia komende (jak .gain) 2. zadnego delay na ponowne zarzucenie 3. status zolty TRWA 24h i nie mozesz go zdjac wczesniej - padl kolega a ty bys chcial mu pomoc sie odbic? trudno. jest fajne pvp a ty chcesz w nim wziasc udzial? no tez trudno. jakis koszt musi byc.
lol. ale referat wyszedl...
(*) tutaj warto post zedytowac i przypomniec wszystkim milosnikom pvp, ze nerwowka i stres zwiazany z pvp dodaje wieksza satysfakcje z udzielania sie pvp tym graczom. niektorzy wrecz graja w uo dla tych nerwow i cenia sobie to bardzo wysoko - jest to jak najbardziej zrozumiale. ale nerwowka i stres zwiazany z pvm, kiedy padasz od debila, bo wszedzie widzi portal yew to nie te samo zadowolenie i przyjemnosc z gry dla takiego gracza co pvp dla milosnikow pvp. wezcie to tez pod uwage i siadzcie do dyskusuj, jak rozdzielic pvp od pvm - bo milosnikow do jednego jak i drugiego nigdy nie braknie wiec wyjdzie to tylko na korzysc dla wszystkich.
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Gustawh | 2010, lis 15 22:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
grabienie moznaby bylo ustawic tylko dla .przyjaciele i problem bylby rozwiazany... nikt inny by cie nie zgrabil jak wlasni przyjaciele. Papke dobrze myslisz tylko tutaj bym zagral troszke inaczej... jesli chodzi o czas zoltego
1. Status zolty trwa nieograniczenie az do zrzucenia 2. Ponowne zarzucenie 24h delay 3. Zrzucic mozna w kazdym momencie
Chyba takie cos byloby bardziej rozsadniejsze
Nastepne odnosnie pvp
Osoby ktore by posiadaly status zolty ... w pewnym momencie znudziloby sie ciagle pvm... wiec taka osoba ze stuffem dobrym leci sobie kiedys na pvp... Swietnie ubrany wszystko pieknie cacy... osoba grabiaca bylaby napewno zadowolona
Kolejna sprawa odnosnie nerwow ... MW jest serwerem glownie nastawionym na pvp
Gracz mlody wchodzacy na serwer biegajacy kilka dni az status mlody sie skonczy zostanie bardzo zdziwiony.. Nigdzie wyjsc nie mozna bo wszedzie wjazdy redzi robia. Gdzie nie pojdzie sie mapki robic to juz red siedzi ( tak panowie... jedni siedza na .online i kampia az pewneosoby wezma log out, a inne ktore nie sa obeznane pojda i sie zdziwia mocno.) Rownie dobrze taka osoba jest bardziej sklonna do zmiany serwera/gre. Bo po co ma ona z kazdym wyjsciem z miasta/domku denerwowac sie czy przypadkiem zaraz ktos nie wpadnie
Kazda osoba z czasem przestanie biegac non stop na pvm bo sie znudzi to takim osobom. CZzemu ? bo zarobili juz troche kasy, magikow tez troche maja. Wiec taka osoba pojdzie predzej czy pozniej na pvp. A obecji PKowcy powinni tez przystac za ta propozycja bo duzo im to PK nie utrudni. A jak zgrabia juz taka bogata osobe to tak jak napisalem wyzej ... napewno beda zadowoleni |
|
Lordinio Adnes | 2010, lis 15 22:58 | 2010, lis 15 22:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gorzów Wlkp. | |
Jestem za propozycja. Chcesz PvM masz PvM. Chcesz PvP masz PvP.
Piszecie ze PK-owcy beda plakac bo nie ma co zabijac. Jak nie ma? Moga zabijac innych ludzi co biegaja na PvP. I tak tylko z tymi osobami jest prawdziwa rywalizacja. A co to za PvP kiedy zdejmujesz jakiegos noobka w lesie na hita. Ot wielkie mi PvP. Jaka satysfakcje w tym widzicie? Ze co? Frag? Chcecie fragowac to wynocha pograc w http://www.quakelive.com albo jakiegos innego FPS-a. Sadze, ze gdyby na MW ta propozycja zaistniala to wkoncu pojawili by sie ludzie. Ktorzy moga spokojnie pokoxac. Rozwinac postac. I wkoncu gdy ta osoba bedzie miala wykoxana postac i checi to bedzie grac na PvP.
Osobiscie uwazam. Ze wszyscy, ktorzy kolekcjonuja fragi i sprzet. Powoli prowadza do zabicia MW. Bo zastanowcie sie. Nowych, ktorzy w tych czasach chca grac w ultime nie ma wielu. A wiekszosc ludzi zniecheca sie szybko bo poczatki sa trudne,kox dlugi i czasochlonny, bo mnie zabil jakis kretyn i zabral wszystko co mialem. (Taki ktos szybko stwierdza "Pier**le to, ide grac w WoW-a") Rozumiem, ze PK-owcy nie maja nic przeciwko graniu samemu na MW bo co im szkodzi. Ale ekipa powinna podjac decyzje. Czy trzymamy server dla kilku zabijakow. Czy chcemy zeby nadal sie rozwijal. Sadze ze czas na zmiany. Przypomnijcie sobie jaki byl online gdy powstaly nooblandy. Spokojne krainki wolne od mordercow. Czyste PvM + nawet czasami klimat. Szkoda by bylo gdyby MW umarlo. Osobiscie nie mam zadnej kox postaci ale lubie ten server. Ekipa zna sie na rzeczy. Ale bez drastycznych zmian MW powoli zginie. *smuci sie*
|
| Full of Rage...
|
wlosek | 2010, lis 15 23:13
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Bytom | |
caly czas gadka ze pvp szkodzi mlodym i oni odchodza. Osobiscie znam conajmniej 10 osob ktore odeszly(freez) bo im przeszkadzalo PvP, napewno jakby ta zmiana weszla to oni by wrocili a co do nooblandu to sam tam zawarlem spore znajomosci(ponad rok temu) i gramy z ta ekipa do dzis! Klimat tam robil swoje, a klimat mogl byc bo nie bylo PvP, jakis GM ktory mi pomagal organizowac impre w karczmie wie o czym mowie=D kilka razy juz pisalem o tym zeby usunac na tym serwie PvP ale sie nei dalo no to chociaz zrobmy ten podzial kto chce to neich se fraguje a kto nie chce lub jeszcze nei czuje sie na silach to dajcie mu mozliwosc spokojneog koxu. Status mlodego to o wiele za malo. Faza wielki koxer Zordanem biega sobie juz ladnych pare lat wiec moge sobie tylko wyobrazic jaki on ma stat i co ja maly wojowniczek moge mu zrobic?
Pozatym ja tam koxam w pojedynke w jakims lochu czy cos a wpady sa przynajmniej 2 osobowe czyli juz z gory jestem stracony. |
|
Khllan | 2010, lis 15 23:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lip 3
LBK | |
no to GMy wprowadzajcie to bo jest większość za! |
|
oleola | 2010, lis 16 00:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdzies w swi... | |
Nie rozumiem tego, jestem przeciw. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lbq4gjDB921qe0eclo1_r8_500.gif
|
| ola! | | | | | | | | | | | |
| | | |
|