|
|
xar | 2010, paź 13 07:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, lip 25
Ziemia | |
+1
|
| amadare wa chi no shizuku to natte hoho wo... tsutai ochiru...
|
Guinness | 2010, paź 13 15:38 | 2010, paź 13 15:44
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Popieram i ja, HaMinus ma racje. Szybsze gainy mialy na celu przyciagnac nowych ludzi do przygody z mw a starych (niekiedy znudzonych) do zaczecia koxania nowej postaci i moze odmrozenia kont. Powiodlo sie ale kazdy wie co bylo potem, i to przez pol roku . Postac powinno sie koxac troche czasu ale nie rozkladac tego w latach. Komu sie bedzie chcialo tylko koxac? Nie przecze, ze na poczatku milo popatzec jak gainuja staty i nasza postac jest w stanie robic coraz wiecej, pokonac coraz wieksze wyzwania lecz gdy dochodzi sie do momentu gdzie trzeba sie nameczyc pare ladnych godzin dla 0.1 to odechciewa sie koxac.
Bierniakowanie zabija serwer. Po 1 biernie nie kazdy chce/lubi/moze koxac biernie a po 2 gdy polowa online siedzi w domku na jakims zadupiu i katuje jakis skill to gdzie tu sens. Gainy przy biernym koxie zostawilbym jak jest ale za to przy czynnym przyspieszyl, tak jak pisal HaMinus.
Nie byloby milo spotkac kogos na koxie? A nie widzisz nick, lecisz a tu w domku koles bc katuje nie reagujac na nic co sie dzieje wokol niego. Teraz na kox to mozesz miec ewentualnie wpad ekipy a nie 1v1 z napotkanym przypadkowo przeciwnikiem. Takie spotkanie moze przeksztalcic sie rowniez w masowe pk w dosc ciekawym miejscu a nie tylko yew i yew. Zrozumcie ze "zmuszenie" ludzi do czynnego koxu urozmaici gre na tym serwerze.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT | | | |
| | | |
|