|
|
Godrik | 2008, lis 10 16:44 | 2008, lis 10 17:16
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Futix jak dla Ciebie +9 boja to jest nic to pozdrawiam, darmowy doskonaly kijek um. Smiejesz sie z kamiennego deszczu a moim zdaniem jest on lepszy od ivp bo daje parala podobnego jak fala i jeszcze nie widac jak go castujesz (opcja whisper). Nie wmawiajcie mi ze wskrzeszenie widmaka jest bezuzyteczne bo teraz popyt na widmaki jest ogromny, kazdy bije sie o nie a z tego co mi wiadomo uo to gra multiplayer i nawet jezeli czar jest nieprzydatny dla samego druida to napewno przyda sie komus z ekipy.
Dale twierdze ze duzym przegieciem jest paral w fali.
+1 do propozycji hiena, burza faktycznie powinna byc silniejsza i miec ciekawszy specjal.
Aha i jeszcze sprawa kamiennego deszczu gdy jest sie ukrytym, o tym nie wiedzialem jezeli tak jest powinno sie to poprawic.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
BaR | 2008, lis 10 16:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
kamienny deszcz to upośledzony czar......
|
| ...!
|
ZloIstnieje | 2008, lis 10 16:57
|
|
|
|
|
Nie istnieje |
Wyjdz spod strazy i naucz sie grac magiem. Kamienny deszcz jest kozacki, bije na pol ekranu + frozz Bles natury ktory dawal +14 do takty i walki to bylo przegiecie, bo niestety za bardzo liczy sie umiejectnosc walki w pk i w rezultacie trzeba bylo cos z tym zrobic. |
|
Drezu | 2008, lis 10 16:59 | 2008, lis 10 17:02
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
Chyba wy chcecie aby Mag byl niegrywalna rasa...
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
Godrik | 2008, lis 10 17:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Ja nie narzekam, nawet z moimi lame statami przyjemnie gra mi sie magiem. Denerwuja mnie tylko placze innych, zarowno magow jak i wojow ktorzy dalej uwazaja sie za pokrzywdzonych.
Moja rada: mniej placzy na forum, wiecej zabawy w uo.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
zomg | 2008, lis 10 17:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
W fali poprawiłbym jedynie aby psuła leczenie bandażami jak zwykły paral. Cios wyverna proponuje zostawić bez zmian (krwista mikstura, ubranko odtrute i mamy flama z dłuzszym castem).
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
Sortris | 2008, lis 10 17:30
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
+1 Wyjdz kiedys Kenyu spod strazy, bo nad glowa masz tylko napis jak krzyczysz STRAZ STRAZ i wiejesz gdzie pieprz rosnie po 2 hitach
co do tematu to jestem zdania Hiena, podal bardzo fajne propozycje, co do burzy jak i odnosnie fali, wniesie to urozmaicenie do gry, ze nie da sie po fali wrzucac parala, walka stanie sie ciekawsza i przybedzie precasterow do dobijania uciekajacego |
|
Futix | 2008, lis 10 17:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, paź 12
Bytom | |
Kamienny deszcz podales Godrik jako jedna z wiekszych zalet druida a w rzeczywistosci nie umywa sie on do masowek wampa czy nekromanty, dlatego tak zareagowalem, o burzy to juz nie wspomne. No a bles +9 na ktory musze poswiecac 3 umiejetnosci, tak jest dla mnie to zbyt wysoki koszt. Jak juz wczesniej chyba mowilem ze tak jak obciecie blesa mozna przebolec i zastapic te 3% chociazby gildia miejska to obciecie parala fali boli mocno.
Zamiast obcinac paral fali kompletnie wystarczylo zablokowac mozliwosc wsadzenia paraliza po fali co z reszta ktos juz pisal.
Mysle ze inna reakcja graczy bylaby gdyby jakiekolwiek balansowanie podklas/klas odbywalo sie kompleksowo to jest np zmiany w druidyzmie wygladalyby tak ze zostaja poprawione wszystkie zaklecia ktore maja byc poprawione a nie tak ze teraz uwalimy to to a za rok damy burze kiedy juz wszyscy sie zniecheca. Tak dawno byly placze na druida ze ten miesiac czy dwa zwloki kosztem poprawienia pozostalych czarow nic by nie zmienily. A tak to zostaje z blesem +9 i fala ktora wole zastapic flamem.
Temat druida mnie juz nie dotyczy wiec nie udzielam sie wiecej.
|
| -=FaCh W rEkU=- | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|