|
|
mjenki | 2014, maj 9 17:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, cze 11
Wrocław | |
R4sz3k: nie mów, że magiem nie można zarobić...początku na pewno nie są łatwe, ale jak się chce, to się wszystko da.
umagicznianie myślisz, że ktoś zaczął koxać? trzeba ruszyć główką, a sposób na kasę, znajdzie się i magiem.
|
| Halaszka
|
Jaakaazz | 2014, maj 9 17:49 | 2014, maj 9 17:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 18 |
Oczywiscie ze mozna. Myslisz ze krawiectwo np. nie dorowna kasie gornikowi ? Jest jeszcze problem natury znudzenia jedna postacia, ale mozna by to bylo rozwiazac. Dla przykladu jakis respec postaci z gruba kase i tyle.
|
| Why so serious ?
|
Przem86 | 2014, maj 9 17:50
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
Jak sie nieda zarobic magiem glupi skrypa i zwoje identyfikacji to zarobek do konca zycia |
|
roro | 2014, maj 9 17:51
|
|
|
|
|
| Rav | |
|
2014, kwi 27 |
z podejsciem sie nie da nie moge to krew zalewa |
|
dzikus | 2014, maj 9 17:55
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7
Ostrołęka | |
Od tego jest np. system wymiany kont. |
|
Noriphe | 2014, maj 9 17:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sie 21 |
Ja uważam, że powinien być 1 slot albo 2 sloty, ale zakazane za to używanie przedmiotów wyrobionych przez drugą postać |
|
Przem86 | 2014, maj 9 17:59
|
|
|
|
|
| Ragnar | |
|
2014, kwi 26
Lublin | |
To jest dobry moment na to zeby wprowadzic taka zmiane serwer dopiero co ruszyl kazdy stworzyl postac ktora najbardziej chcial by grac. Let's do it?!";] |
|
Wojczi | 2014, maj 9 18:03
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Zdecydowanie na tak. 1. Ograniczy to samowystarczalnosc. 2. Obnizy chamstwo do minimum - deficyt posiadania wszystkich skilli rzemieslniczych poprawi interakcje - ktos taki 2x sie zastanowi zanim kogos chamsko zabije badz zreskilluje bo byc moze bedzie od tej osoby czegos potrzebowal. 3. Kazdy ma mozliwosc wbicia dodatkowo skilla rzemieslniczego nie bedacego wliczanym w skill cap.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać. | | | | | | | | | | |
| | | |
|