|
|
Gustawh | 2010, lis 18 22:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gustaw | |
co jak co ale na mw jest dosc specyficzny kox... mimo tego ze zostal on lekko przyspieszony. Nowy gracz musi zrobic wpierw paroba... ( zeby mogl odbic sie od niczego, zarobic kase i jeszcze miec skille na utrzymanie Maina). Pozniej trzeba zrobic Maina. Doprowadzenie do statow wyjsciowych zajmuje mniej wiecej pol roku. jesli ta osoba bedzie grala srednio kilka dobrych h dziennie i nic innego nie robila jak koxala.
Jedynie dla cierpliwych to jest kox bo pol roku jest z zycia wyjete i to na gre gdzie ma odpalony kox i nic wiecej. Troche to sporo |
|
papke | 2010, lis 18 22:41 | 2010, lis 18 22:57
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
hmm wlasnie cos mi sie przypomnialo odnosnie wypowiedzi haminus. ja na ten serwer trafilem od razu przez znajomego dawno temu - wczesniej nawet nie wiedzialem, ze istnieje taka gra jak uo. stad pytanie: jak wyglada droga dostania sie na ten serwer, zakladajac ze pan X zna juz podstawy gry uo? co w klepuje w google? czy jest to od razu dla kazdego jasne, ze kieruje sie do jakiejs top listy? jak nie to jaka fraza w google zostaje wpisana i czy mw pod tym wzgledem wysoko w wynikach jest?
a najlepszym sposobem dla nabytku nowych graczy jest chyba polecanie znajomym tym blizszym jak i dalszym. nic tak nie pomaga, jak wprowadzenie przez kumpla / wujka / kuzyna do tego swiata i zapoznanie z podstawowymi funkcjami, jesli taka osoba totalnie nie ma pojecia o mechanice tej gry.
EDIT: przy okazji klikania w top liste chcialem sprawdzic jak sie tam miewa online na Clair’s Lair: Resurrection. no i faktycznie ponad 100 na nasze 43. wiec z czystej ciekawosci: wie ktos jak wyglada sytuacja na tamtym serwerze? glownie chodzi mi o to, ze maja automatyczny system zakladania kont i czy to nie prowadzi do wysypu dzieci neo na tamtym serwerze. na mw obecnie nie ma automatycznego zakladania kont, poniewaz ekipa chce przesiewac ludzi i wylapywac tych, ktorzy "czuja klimat". przejrzałem tam z grubsza regulamin na Clair’s Lair: Resurrection i az tak wiele sie nie rozni: tez klimat, tez zakaz bierniakowania (ale zaznaczam, ze nie wiem jak to od praktycznej strony wyglada). wiec jesli sie to sprawdza i nie ma wiekszych problemow, ktorych ekipa chce uniknac ciagnac obecne zakladanie kont, to moze dobrym pomyslem jest zastanowienie sie nad reforma systemu zakladania kont na mw?
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
Antoni | 2010, lis 19 01:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 9 |
Niestety CL:R to badziew. Po pierwsze okrutne lagi, nie znam szczegółów technicznych serwera, ale po kilku minutach gry szlag mnie trafił. Po drugie licznik jest naciągany (ponoć), acz w trakcie przerw między lagami stwierdziłem, że coś w tym jest, bo jak się zaparłem to przez naście minut gry nie spotkałem żywego ducha w kopalni. Po trzecie (to zaczyna również być bolączką CL) dzieci neo rządzą. Pomijam drobiazgi typu zakaz mułowania, elo rpg i kilka pomniejszych drobiazgów jak (między innymi) "życzliwość" starych graczy, czyli nagminne tłuczenie noobów dla sportu. Jedynym plusem jest szybkość przyrostu statów, nie trzeba siedzieć kilka miesięcy, a zdatną do gry postać można wykoksać w kilka tygodni, grając po mniej więcej 1-2 godz dziennie. Napisanie podania to drobny pikuś, jedyna co wkurza, to dosyć wolny wzrost skili, niestety nie każdy ma czas, żeby siedzieć po naście godzin przed monitorem. Co do reszty to jest bardziej niż OK. Ceny fajne, nawet dla nooba, ekipa czasami wkurzająca (makroczeki), ale taka ich robota, gracze spoko, bardzo duża pomoc na początku gry. Co do onlinu to bolączka chyba wszystkich serwerów UO, niestety nie ta grafika, jakieś durne wymagania co do gadki, nie można się zapytać, kto ma jaki level, tudzież inne kretyńskie wymagania. jak ktoś chce zobaczyć jak się teraz "gra" to zapraszam do ściągnięcia na przykład sieciówki "Shaiya". Nie mam pojęcia jaki tam jest online, ale na dzień dobry dostałem pytanie - Elo, jaki level masz? Co poddaje pod rozwagę |
|
EyesWideOpen | 2010, lis 19 11:57
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 26
Gdansk | |
Jakby paladyn mogl jesc wode swiecona a nie bawic sie w salatki to by zachecilo mnie!
|
| Former owner of Ver'Say Telnise
drak: szkoda ze paladyn nie je wody swieconej ;/
|
growin | 2010, lis 19 13:12
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
ale nie wiem o co Ci chodzi. Czemu nowego gracza nie może interesować pk? Patrzy : MW i DM. Czyta opis. Tam pokręcone jaile za pk, u nas możesz naparzać ile wlezie. Wybiera nasz serwer. Co w tym dziwnego? Czemu uważacie, że nowy gracz nie chce pvp?;o
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Sin | 2010, lis 19 14:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Tez jestem zadziwiony, ja mw wybralem wlasnie ze wzgledu na pvp i brak jakis bzdetow odnosnie pk.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Lordinio Adnes | 2010, lis 19 16:09 | 2010, lis 19 16:13
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gorzów Wlkp. | |
Czemu? Hmmm... Moze dlatego, ze nie ma z nikim szans? Zeby dokoxac do poziomu starszych graczy to trzeba troche czasu. Wiec wiekszosc raczej nie mysli na poczatku o PvP.
Co do lagow na CL to pewnie nie odznaczyles w Razor: Zmiejszenie obciazenia CPU. Tez myslalem na starcie ze to lagi. Ogolnie to gra sie tam calkiem fajnie. Ktos kto gral na MW jest w niebie. Bo gainy statow i skilli sa naprawde czeste. Dzieci neo pewnie sa gdzies. Osobiscie mialem przyjemnosc grac z normalnymi ludzmi. Nawet dalo sie poklimacic. Jednak MW jest lepsze pod tym wzgledem, ze jest bardziej rozbudowane. Mam na mysli skille takie jak Druid, Necro, Wilk i inne. Mysle, ze idealny server bylby polaczeniem kilku cech MW i klilku CL.
Fajnie gdyby na MW dalo sie szybciej dokoxac do poziomu silniejszych graczy. Ale to nie przejdzie. Dlaczego? Bo oni wykoxali to my tez mozemy. Zawsze to samo podejscie. Nigdy sie nie dogadamy. W ostatecznosci ekipa podejmuje takie decyzje. Ale nie wiem czy ekipa jest w 100% obiektywna w tej kwesii.
Na CL calkiem podoba mi sie system bonusow za np. Czystego warriora. Mozna by bylo pomyslec na czyms podobnym.
I zdecydowanie najbardziej podobaja mi sie Questy na CL. Dziala to tak. Ze NPC, ktory ma dla nas questa ma inny kolor Nicku. Kolor zmienia sie wraz z trudnoscia. Np. Zielony - b. latwe. Czerwony - b. trudne. I za wykonanie questa jakies tam zloto albo cos. Zadania sa glownie typu zabij jakies stworzenie. Albo przynies iles tam przedmiotow. Gdyby wporwadzic cos takiego mysle, ze ozywilo by to lekko server. Np. jakis mysliwy moglby dac nam quest na przyniesienie mu 12 skor niedzwiedzia. No i w czasie trwania questa, ze zwlok niedzwiadka wycinamy nie zwykle skory tylko skory niedzwiedzia. Na CL brakuje jakiegos ograniczenia. Bo mozna takowy quest wykonywac ciagle. To nie tak powinno byc. Taki quest moglby sie odnawiac np. co dzien, 3 dni, max tydzien. Albo im lepsze przedmioty mozna dostac z questa albo wiecej zlota tym wiekszy delay. Pomysly na takie questy mozna sypac garsciami.
Podoba sie wam, ktoras z wymienionych "propozycji" ?
|
| Full of Rage...
|
Antoni | 2010, lis 19 23:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 9 |
Wolny kox to problem wszystkich shardów Ultimy. Niestety nie te czasy, kiedy siedziało się kilkanaście godzin przed monitorem koxając skile, teraz każdy chciałby biegusiem zrobić postać, żeby móc pograć, ale znakomita większość "starych" graczy wychodzi z założenia, że skoro ja mogłem, to inni też. Gram tu od kilku dni, od 2 (słownie dwóch) prawie ciągle, bo mam wolne, ale szlag mnie trafia, że nie mogę odgrywać postaci (patrz RPG) bo trzeba nabijać skile. Jeżeli chcemy, żeby ktoś wrócił, a nie mam na myśli dzieci neo, to pozwólmy mu w tydzień zrobić postać, w innym razie shard (nie tylko ten) umrze. Nowi nie przyjdą, bo nie ta grafika, mechanika i ta dalej, a starym nie będzie się chciało, bo nie mają już tyle czasu co kiedyś, a konta, które mieli przepadły. Wiem zaraz będzie, że jak ja mogłem to inni też, niestety nie te czasy. Jeżeli chcemy, żeby online wzrosło, to zróbmy/cie tak, żeby nowi-starzy gracze mogli w miare szybko zrobić grywalną postać. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|