|
|
Ajku | 2007, kwi 25 11:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 14
Kraków | |
Albo poprostu wrocic do mojego pomyslu czyli informowac napisem gracza o dziesietnym gainie stata... Wtedy chyba byla by sprawa prosta.
|
| xanth.eu.org/screeny/uo/bm.swf
img505.imageshack.us/my.php?image=puszka22latazo8.jpg
------------------------------------------
Rom Napisał: Widze ze moj poprzedni post zostal usuniety z nieznanych mi powodow a wiec ponowie pytanie. Tuth a w czym ty biegasz?
tutth Napisał: w ciaglym strachu ze cie spotkam i padne
|
matek | 2007, kwi 25 13:44
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
Taki skryt tylko dawalby nam informacje ze za 3h naszego konkretnego koxu otrzymamy np. 0.1 dexa czyli jezeli chodzi o kox w lesie to nie ma sensu bo nigdy nie wyglada tak samo co nie?
Gain-Timer nie trybi mi z Animal Lore, może ktos sprawdzi
|
| o lol
|
Ajku | 2007, kwi 25 14:50 | 2007, kwi 25 14:51
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 14
Kraków | |
matek, obliczalem gainy str/dex z dokladnoscia do 5-10 min przy 5x str. przy 6x str gain bedzie o 2x zadziej niz przy 5x a przy 7x, 4x zadziej niz przy 5x.
Ponadto skile ktore mozna koxac biernie np hiding czy anatomia sa bardzo przewidywalne. Jezeli przy 7x skila potrzebowales sie ukryc 100 razy zeby zagainowac to przy 8x bedziesz musial sie ukryc 200 razy. Jeszcze lepiej widac to na przykladzie lucznika. co 10% zwieksza sie dwukrotnie potrzebna liczba strzal ktora nalezy wypuscic zeby zagainowac. coprawda ma tutaj znaczenie czy strzelamy w zombiaki czy w lordy etinow ale przy koxie w lesie, usredniajac poszczegolne czynniki przewidywalem gain lucznictwa z dokladnoscia do 10 strzal przy 9x skila.
Podsumowujac, mozna zrobic skrypt ktory wypisywal by np potrzebna ilosc udanych ukryc do gaina skila.
|
| xanth.eu.org/screeny/uo/bm.swf
img505.imageshack.us/my.php?image=puszka22latazo8.jpg
------------------------------------------
Rom Napisał: Widze ze moj poprzedni post zostal usuniety z nieznanych mi powodow a wiec ponowie pytanie. Tuth a w czym ty biegasz?
tutth Napisał: w ciaglym strachu ze cie spotkam i padne
|
ReDrack | 2007, kwi 26 22:38 | 2007, kwi 26 22:41
|
|
|
|
Nie istnieje |
Nowa wersja Gain-Timera (v1.6)!
Co nowego? Naprawiony zostal blad zauwazony na Wiedzy o zwierzetach i wszelkiej masci bojowek. Skrypt nie liczyl gain'ow dla skill'i o dwu- i trojczlonowej nazwie (tak to jest, jak sie pracowalo bez sprawdzenia w praktyce ). Teraz powinno byc wszystko w porzadku i zarowno bojowki, jak i inne umiejetnosci kilku wyrazowe powinny byc wychwytywane i odmierzane.
Skrypt dostepny jak zwykle pod tym samym adresem. Jezeli ktos po sciagnieciu ma nadal v1.5, to nalezy po otworzeniu strony odswiezyc ja, a dopiero po tym prostym zabiegu skopiowac txt do easyuo. Have a nice day
http://www.redrack.webpark.pl/gain-timer.txt
EDIT: Oczywiscie prosze o zglaszanie, jezeli pojawiaja sie nadal/kolejne problemy zwiazane w jakikolwiek sposob ze skryptem. Wszystko bedzie naprawione w ramach moich umiejetnosci |
|
Khazaai | 2007, kwi 30 10:22
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, cze 22
Niebo | |
Zobaczylem, sciagnalem, uruchomilem, wlaczylem, pogralem, przeliczylem, wkoxalem - jednym slowem 1.6 dziala bez zarzutow. Piąteczka
|
| BuuuuUUUuuuuUUuuu. niaf niaf
|
nuks | 2007, kwi 30 14:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, gru 15
Bochnia | |
swietny scrypt : ) gratuluje |
|
Coni | 2007, kwi 30 16:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 27
Lublin | |
Wszytko dziala jak nalezy, brawo
|
| 'mhm'
|
Alvin | 2007, kwi 30 17:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 19
Poddębice | |
Sympatyczne macro napewno kox bedzie umilony
|
| Co byście nie zmienili - i tak sie skoxamy ! :) | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|