|
|
Guinness | 2013, gru 16 03:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Bo nie ma sensu grac na serwerze z online 10.
Jak bedzie online 50-80 to wroce ;]
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Lucaveli | 2013, gru 16 08:16
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
To przyczyń się do tego, aby było 50-80 online i podwyższaj je. Takich osób jak Ty, jest zapewne mnóstwo.
|
| Dzień dobry.
|
Mischa | 2013, gru 16 12:21
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@dev zakrzywiasz rzeczywistość pod siebie…
Jasne, wojna od Was była pierwszą wojną na naszym kamieniu. Wypowiedzianą 3-4 tygodni po założeniu gildii bez powodu (byłem wtedy i tak zdziwiony, że trwało to aż tak długo). Cal wtedy tylko koxał i mógł Wam zajść za skórę jedynie, jeśli spotkaliście się na koxie. I to nie na zasadzie, że on Was szukał. To nazywasz uprzykrzaniem życia? Prowokacyjnie spytam, czy może po prostu mieliście problem w tym, że nie był dawcą sprzętu? Dorabiasz sobie teorie po fakcie. Co do odrzucenia wojny, pech chciał, że nie miał kto jej odrzucić.
Cóż pech chciał, że to ja jestem tym mitrzem gildii do którego niby pisałeś. Jestem nim od początku. Więc nie wiem co jest dziwnego w tym, że nie wspomniałem o czymś co nie miało miejsca? "Zaszły" to liczba mnoga, a piszesz tylko o Calu. Wciskasz, że udaje uciśnionego, niestety pomyliłeś adres, bo ja nie mam z Waszymi (HrD + R + Dei) "normami" w zachowaniu problemu, nie jest ono dla mnie zaskoczeniem*. Z racji założonej gildii i zrzeszaniu w niej graczy nowych, wiem z czym nowi mają problem. Mianowicie Waszą mentalnością - Wasze ambicjonalne podejście do gry, zagłusza, przytłacza i niszczy zabawę tym, którzy szukają tu po prostu rozrywki. Więc nie udaję uciśnionego, tylko walczę z wiatrakami i próbuje Wam uświadomić, że wiele lat takiego zachowania doprowadziło do takiego online jakie jest teraz. Wystarczyłby taki mały drobiazg, jak szacunek dla przeciwnika i to my byśmy mieli online 50+, a nie DM.
Tu się mylisz, bo nie przyjmujesz do wiadomości tego, że wykorzystujesz mechanizm, który był przewidziany do czegoś innego. Z resztą, to zdanie generalnie jest idiotyczne. Tyle fundamentalnych rzeczy się zmieniło przez te 10 lat, że nie sposób tego wymienić.
* tu muszę dodać, że jedyną gildią, która ciężko bo ciężko , ale zachowała się w sposób przyzwoity wobec nas była Rebelia. Dzięki temu nowi mieli troszkę więcej swobody i czasu na okrzepnięcie. Teraz jest jak jest, ale mam nadzieję, że hejtu między nami nie będzie, a jak jeszcze się trochę ogarniemy, może przemianujemy się na order i będzie bardziej kolorowo na MW
|
| S*T*O*P parobom!
|
furiat | 2013, gru 16 21:09
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
brak rozwoju i perspektyw shardu
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Owca | 2013, gru 16 21:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 4
hehe | |
obecnie do pvp trzeba byc ubranym jak choinka, kiedys magol do uma dawal zarabista przewage, bo malo kto go na sobie mial, dzis jak ktos takowego nie ma to moze zapomniec o trafianiu, natomiast jezeli chce myslec o zabijaniu to musi sie ubrac w komplecik
osobiscie uwazam ze farmienie itemow po kilkanascie godzin, ktore pozniej mozna stracic w 2 minuty pk od dwoch magow jest paranoją, ktorej nie mozna doswiadczyc w zadnej grze mmorpg (dlatego przestalem grac)
ogolnie grabienie itemow to jakas porazka
w przejmij kamien sa zblessowane magole i kazdy sie bawi zajebiscie, bo jak padnie to nie mysli o tym ile stracil, tylko o tym, ze to co wlasnie stracil musi jak najszybciej ponownie na siebie ubrac
dla pk na mw sa dwie opcje wyjscia, usuniecie wszystkich magikow do umiejetnosci ofensywnych, badz tez wprowadzenie ubezpieczania itemow magicznych, wtedy kazdy bedzie chodzil na boskich i legendach i kazdy bedzie mial rowne skille (czyli tak jak przez pierwsze kilka dobrych lat istnienia mw)
|
| Dovahkiin, Dovahkiin, naal ok zin los vahriin, wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan, Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal! Huzrah nu, kul do od, wah aan bok lingrah vod, Aahrk fin tey, boziik fun, do fin gein! Wo lost fron wah ney dov, ahrk fin reyliik do jul, voth aan suleyk wah ronit faal krein! Ahrk fin zul, rok drey kod, nau tol morokei frod, rul lot Taazokaan motaad voth kein! Sahrot Thu'um, med aan tuz, vey zeim hokoron pah, ol fin Dovahkiin komeyt ok rein! Ahrk fin Kel lost prodah, do ved viing ko fin krah, tol fod zeymah win kein meyz fundein! Alduin, feyn do jun, kruziik vokun staadnau, voth aan bahlok wah diivon fin lein! Nuz aan sul, fent alok, fod fin vul dovah nok, fen kos nahlot mahfaeraak ahrk ruz! Paaz Keizaal fen kos stin nol bein Alduin jot, Dovahkiin kos fin saviik do muz!
|
Lucaveli | 2013, gru 16 22:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Od paru dni już myślę, co by było gdyby wprowadzić "przydatność" artefaktów. magików um. Czyli np. idziemy na pvm, wypada nam magik um i od daty identa, za 2 tyg traci moc? to samo z artefaktami. Oczywiście to jest przykładowy czas posiadania mocy.
|
| Dzień dobry.
|
tuba | 2013, gru 17 08:43
|
|
|
|
|
| Trohtr | |
|
2019, sty 20
Warszawa | |
nie gram bo nie mam już na to czasu.
|
| www.youtube.com/TheTubaq
|
Nilek | 2013, gru 17 09:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 19
W-wa | |
Gra nie traci uroku ale QMi nic nie robią... przepraszam, że tak bezpośrednio ale wiem o tym ze gracz potrafi każdego zniechęcić. Przytoczę sytuację pewna drużyna robi PVM wten QM chciałby urozmaicić rozgrywkę poprzez emoty lub nietypowe zachowanie bitego bosa i tu spotyka się z bluzgami na PRV, że przeszkadza, utrudnia, zniechęca... Każdy gracz powinien przeczytać regulamin napisany przez Safara o odgrywaniu postaci. Możliwe, że postawienie nacisku na klimat i surowe go przestrzeganie mogło by uratować shard-online. Tylko potrzeba aktywnych GMów, QMów. Osobiście przestałem grać z innych powodów bo czas dorosnąć a nie chce usłyszeć od dziecka za parę lat... Tata gra nie pomoże mi w tym. A każdy wie, że zalogowanie sie nawet na 10 minut wiąże się z dłuższym pobytem przy komputerze i zamiast 10 minut robią się godziny... | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|