|
|
Asael | 2012, paź 24 13:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
proszę Cie... gram w to od 11 lat (z przerwami) i nigdy mi się nie znudził ten system.. |
|
Pawełek | 2012, paź 24 13:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
Jesli ktos gra kenem/barbem/bm lub innym to ekipa moglaby pomyslec aby uzaleznic przyrost od tej umiejetnosci, albo od umiejetnosci walki i taktyki. Jesli ktos nie bedzie chcial anatomii to po prostu ja zablokuje i nie bedzie rosla. Wydaje mi sie to prostym rozwiazaniem.
Co do zmian to dla mnie one odpowiadaja. Teraz ludzie w grze zaczeli sie odzywac. Co do gainow... wytworzenie przedmiotu trwa jakis czas. Jesli mam zrobic 50 przedmiotow to zajmie mi to powiedzmy 10 minut, jesli mam zrobic 4 rozne przedmioty po 50 sztuk to zajmie mi to okolo 40min, plus minus 5min po pojscie po odpowiednia rude i oddanie zamowienia (czas podalem przykladowy, nie liczylem dokladnie). W tym samym czasie bylbym w stanie zrobic 01 lub nawet 02 skilla na poziomie 9x bierniaczac. Dopracowac gainy zeby nie byly dluzsze niz kox bierny i bedzie cacy. Nie wiem jak to wyglada od strony technicznej, ale mysle ze troche matematyki i da sie temat ogarnac |
|
Wadim | 2012, paź 24 14:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7 |
mysle ze jest ok. Jedynie nie uwalilbym tak drmatycznie bbierniaka nie wiem ile teraz jest % ale dalbym naprzyklad goreszy przyrost o 30%. Natomiast na kosie czynnym bym podpakowacl do 130 % tego co bylo kiedys na biernaiku. Natomiast bardziej urozmaicłbym gre rzemiechom przez jakies dodatkowanie zadania w ktorych mogli by troche pomordowac np system najemnikow, ktorych rzemiech musi uzbroic i beda dla niego walczyc |
|
papke | 2012, paź 24 14:22 | 2012, paź 24 14:28
|
|
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
zanim asael zaczniesz cytowac i pisac bzdury totalne, to zastanow sie najpierw :/ kazdy pisze swoje wizej, ja rowniez. czy nie mam prawa do tego? myslisz, ze jestem tak glupi, ze bym proponowal na forum gm wydluzenia koksu rzemieslnika przy obecnym online? nie mierz mnie swoja miara....
poza tym moje zdanie TO MOJE ZDANIE. rozumiesz to? czy napisalem, ze jest to cos, o czym ekipa mysli? teraz rozumiesz? rozumiem, kiedy zaczynam zachowywac sie na forum jak dla przykladu kid - jest sie w ekipie, to wypada jakis poziom reprezentwoac (wypada w ogole, ale wiekszosc tego nawet nie wie). mam zatem zakaz pisania jakichkolwiek moich wizji, ktore i tak w 99% nie beda wprowadzone? marzy mi sie restart na mw - ale nigdy tego nie bedzie. iok, ale ty moje posty traktujesz jako posty ekipy, jak cos, co na bank wejdzie i "zdupi" wam zabawe na maksa - a to blad.
poza tym na forum czy to irc wiele osob poleca nowemu "zrob najpierw parobka". nie dostrzegasz tego, czy po prostu szukasz nawet rzeczy nieprawdziwej, byle by byc slawnym hejterem? w dzisiejszym systemie jest to najlepsze rozwiazanie, bo nie ma handlu wiec nowy nie ma praktycznie innej mozliwosci "ubrac" swoja glowna postac. wiec wielkiego wyboru raczej nie ma....
masz ogromne problemy z czytaniem tekstu pisanego. to odnosnie "a dzisiejszy system rozwoju postaci jest zabawny i niemonotonny? w każdym kolejnym zdaniu zaprzeczasz wprowadzonym zmianom.. ". czy ty w ogole zrozumiales, ze moje slowa, ktore zacytowales, odnosza sie do sytemu "trzeba miec parobka" bo inaczej mlody ma male szanse na rozwoj? czy dociera do ciebie to, ze nie odnioslem sie w zadnym wypadku do jakichkolwiek zmiany, tylko do ogolnego systemu parobka, ktory niejako wymusza posiadanie go?! czy po prostu cytujesz, zeby byc hejterem rok i miec poklask u osob z podobnym poziomem co ty?
no i odnosnie twojego ostatniego postu. z gory przepraszam, ale wg mnie jestes strasznie ograniczony i masz w dupie rozumienie tekstu - zacznij nad tym pracowac, bo to sie przyda w zyciu. mowiac o "urozmaiceniu" pvp / pvm mialem na mysli cos w stylu nowych lochow z nowymi rozwiazaniami skryptowymi, jakies instancje dla ekip, ktore wspolnie chca pobawic sie w pvm, zrobienie (z yew?) strefy pvp, gdzie gracze beda mogli zdobywac punkty grajac przeciwko sobie (cos ala strefy wojny, ale o wiele bardziej dopracowane), maksymalnie zautomatyzowany system przejmowania twierdzy z nowymi rozwiazaniami skryptowymi jak obsluga dzial, czy tam katapult przez parobkow, tak zeby w zabawie nie braly tylko udzial postacie skoksane, i jeszcze inne pomysly, ktore mam, ale wymagaja dopracowania.
i zauwaz, ze te propy moga urozmaicic zabawe zarowno mlodych jak i starych, tych co lubia pvp i tych co wola pvm, wykoksanym i tym co maja mniej czasu na uo, no ale przeciez TY GRASz 11 LAT i nigdy ci sie nie zdnudzilo to, wiec najlepiej miec wszyskto w dupie i nie pracowac nad niczym.
rozumie, dlaczego mephowi sie odechciewa czegokolwiek nad tym sewerem. jak czytam tak debilne posty jak twoje (sory za wyrazenie, ale takiego stezenia arogancji, samolubnosci, chamstwa i braku rozumiena tekst w jednym poscie jeszcze nie spotkalem) to mnie sie tez odechciewa cokolwiek wiecej robic. pohamuj swoja potrzebe pisania CZEGOKOLWIEK, bo tak na prawde wypisujesz tylko glupoty i w moich oczach jestes zwyklym hejterem, jakich w internecie pelno.
przeczytaj jutro swoj post jeszcze raz to moze zrozumiesz skad brak ochoty gma do robienia czegokolwiek wiecej na tym serwerze...
|
| Albo ludzie staja sie coraz glupsi, albo ja coraz madrzejszy
|
dev | 2012, paź 24 14:36
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Ja kliknalem "niech zostanie jak jest", bo jest w tym jakas wizja. Kazdy o tym wie, ze wszystko co jest nowe i wprowadzane po prostu wyrzuca bledy/niedociagniecia itp. Wystarczy zglosic - poprawic i system bedzie fajny.
Kox wydaje sie wam dlugi, ale w rzeczywistosci to co poswiecacie na wytworzenie sprzetu potrzebnego do zamowien zajmuje ulamek tego co kiedys skoxanie 0.1 skilla. Przyklad ukrywanie: teraz - 7,5 minuty wczesniej - ze 3x minut
P S @Mephisto moglbys odpowiadac graczom na ircu.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Suru | 2012, paź 24 14:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
Zmiany wniosły wiele dobrego. Moim zdaniem ożywiły server. Online jest troche mniejsze ale za to aktywne. Najbardziej cieszy mnie wzmocnienie stworkow, przez co pvm stało sie ciekawsze.
Jedyne co mnie unieszczesliwia to trwający od pół roku bug z dmg. Gdzie często pada sie na 1 strzała. Na moje oko ma to związek z krytykiem, normalny wchodzi kolo 4x-5x, a ten wali po 120-130 i calkiem lekceważy armor. Zdarzenie to można zaobserwować, szczególnie w tedy, kiedy wojak bije z artów - lancy i ogromniaka. Panowie, prosze was, znajdźcie przyczynę.
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
Wojczi | 2012, paź 24 15:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Zgadzam sie, arty potrafia bic po 10x na 85 ar. Troche to nie halo.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
Seires | 2012, paź 24 15:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
Mephisto - zmiany były całkiem ciekawe ale, nie mogę się zgodzić z recepturami, niech każdy Kowal/alchemik/druciarz itp. mają możliwość kucia expów bez wykupowania Receptur bo to jest bez sensu
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|