|
|
Hudy | 2013, mar 8 18:44
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Ostatni filmik Taunna pokazuje jak bardzo potrzebny jest Precast u R w walce 2v2 |
|
pershing86 | 2013, mar 8 23:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, lut 13
kwidzyn | |
Co to ma do rzeczy czy 2n2 czy 6n3??, każdy gracz używa tego co ma najlepsze, jedni stawiają portale w miejsca z których nie mozna wyjść, blokują mobami i heja, inni używają prekastu, jeszcze inni wymyślają jeszcze inne cuda a tak naprawdę każda ekipa stosuje, stosowała i będzie stosowała wymienione wyżej zagrywki.
Co do tematu, szczerze to wisi mi ile mag będzie mógł stać z czarem w łapie....., ważne aby było z kim grać... |
|
Guinness | 2013, mar 9 00:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
No co ty God. Online grubo ponad 10. Niech uwalaja ;]
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
BaR | 2013, mar 9 06:49 | 2013, mar 9 06:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Wall dla twojej wiadomości w tedy tez wojownicy mieli 150 HP wiec się dużo nie zmieniło ,teraz magowie maja po 8x str jak nie lepiej wiec jak widzisz każdy się rozwija i jak dobrze wiesz szaman tez nie należy to najsłabszych podklas .
Guinness TO NIE JEST TEMAT "V" TYLKO PIOTRA tak dla sprostowania a co do padania na 2 corpy dalej padniesz tylko zamiast 2 corpw leci CORP +Wybuch (nie butla)bo chyba nie chcesz mi wmówić ze jak grał V to wojowie padali na 2 corpy a argument który użyłeś
" Online grubo ponad 10. Niech uwalaja ;]"
Wydaje mi się ze ostatnie zmiany pokazują ze online nie jest ważne lecz dobrze działająca gra i przede wszystkim poprawnie ! )
|
| ...!
|
TomX | 2013, mar 9 09:11
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Bo licza sie skrypty, nie gracze .... |
|
xcw | 2013, mar 9 14:23
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Barel chyba za krótko grasz na tym serwerze, w czasach gdy precast nie był stosowany, były to czasy gdy limit HP wynosił 125, a nie 150, czyli 4 lata wstecz, od tamtego czasu, wojów 8/8, 9/8 nabyło, a od kiedy dodano komende .gain i przyspioszono gainy zrobila sie masa 10/9, 10/10, woj obecnie bez precastu jest nie do zabicia chyba, że jest jeleniem.
Jezeli chodzi o walki pod luna, to ja natomiast pamietam, że variat, wraz z godrikiem, czy innymi magami juz uskuteczniali precast, co niekiedy pokazuja ich filmiki.
Barel, nie wiem jak sobie wyobrazasz zabic woja 9/8, 10/9 magiem na full skoxanym bez precastu;], ale woj nie pada na corp + butla + corp;], czesto nie pada nawet na corp + butla + flam, wszystko zalezy od umiejetnosci woja, i maga, jezeli chodzi o druga sytuacje, no i w gre rowniez wchodzi res. Uwalenie precastu będzie równoznaczne z brakiem sensu gry magiem. Obecny system jest dobry, po 5 sekundach magowi zżera mane. Wojownik z hidem, potrafi tak mu palić mane, że to jest masakra, wszystko zależy od umiejętności.
Obecnie dużo bardziej pirorytetową rzeczą jest naprawa bugów z leczeniem, i innymi rzeczami które potrzebują nagłej interwencji, a nie mieszania w systemach które są dobre. Macie rezultat ingerencji w uzdrawianie. |
|
krokodyl | 2013, mar 9 18:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, mar 19 |
Zdecydowanie castowanie plagi,burzy krwi czy burzy sniegu powinno wygladac jak cast trzesienia ziemi czyli bez celownika i trzymania czaru na "palcu"
To chyba ty za krotko grasz na tym serwerze chcesz powiedziec ze 4 lata temu sami 7/7 wojowie biegali ? Są magowie co walą flamy po 77hp i nie maja problemów zabic woja ze 150 hp. Odzi z 6x inta czy 7x będzie Ci cieżko |
|
Suru | 2013, mar 9 19:49 | 2013, mar 9 19:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
4 lata nikt nie wyciągał 150 hp. 4 lata temu sam od zera skoxałem mocnego wojaka i nigdy nie miałem 150 hp. O boskie witale było ciężkoo, exp butle to rarytas i max hp równało się 32.
Czary magów wchodziły w nas jak w masło, natomiast trafić maga było trudno. Kto potrafił to dawał rade, ale mimo wszystko, wojak specjalnie nie liczył się na arenie pvp. Jednym słowem zmiany były potrzebne, więc co pewien czas pisałem o tym na forum, niektórzy nazywali to 'płaczem'. Gdy przyszedł czas na wojownika i po wielkich rewolucjach nabrał on sensu, pajace od wypominania płaczów ucichli i o ironio wzięli się za kox wojów.
* Zmiana umiejętności taktyka spowodowała, iż praktycznie każdy hit woja, rysował czerwony pasek na magu. * Rozbudowa i zmiana statystyk broni urozmaiciła walkę, ich siła i szybkość znacznie wzrosła. * Zwiększenie hp do 150, znacznie zawyżyło poprzeczkę ubicia osoby mającej dużo str. * Wprowadzono ciekawe podklasy.
Natomiast magom: - zmieniono naliczanie umów w broniach, - po pewnym czasie stanie z czarem w ręku mag palił mane, - dmg czarów został drastycznie zmniejszony, jeśli to atakował nas więcej niż jeden czarodziej - paraliż został skrócony o kilka sekund
Wojownik przeżył rekonesans, mag został ukrócony.
Jeśli ktoś aktualnie mówi, że woj odstaje od maga, to po prostu nie ma pojęcia o temacie, albo jest słabym graczem.
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ | | | | | | | | | | |
| | | |
|