|
|
Ukas | 2011, lut 19 22:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Bytom | |
Zalosne DD Tak jak jest, tak ma byc. Piotr, Ylek nauczcie sie grac i nie bedziecie plakac, jakos Wall i ludzie co ogarnia nie plakali. |
|
bnt | 2011, lut 19 22:51
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
Ziemia | |
Wall nie płakał? Coś ci się chyba pomieszało chłopczyku. |
|
ylus | 2011, lut 20 00:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
no teraz to dopiero placze
widze kilka fajnych propow, najfajniejszy to i tak jest ten ze mag moglby zaczac czarowac dopiero jak widzi ofiare, no i nie powiem te ze zjadaniem many tez calkiem fajne
PS. kidd nie bedzie wiedzial jak kto plakal na maga, bo tu nie gral to raz a dwa nigdy nie koksal na tym shardzie wiec nie moze wiedziec jakie byly kiedys akcje a jakie sa teraz, pozdrawiam rozsadnie myslacych magow z obojetnie jakich gildi
|
| #releaseweb
|
Puah | 2011, lut 20 09:06
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Juz widze jak ktos castuje corpa po czym przeciwnik daje hida na 5 sekund i siemano taki prop raczej nie przejdzie ;]
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
matek | 2011, lut 20 10:21
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 25
Lębork | |
Ja bym zaczął od wywalenia przyspieszonego castu i skrócenia zasięgu maga o 2-3 pola do takiego jak ma łucznik, staty łuków i kusz, ognistej krwi itd. ze względu na fair play i np. na to, że ludzie mają różne pingi. Jak się nie spróbuje to banda moronów będzie sobie dalej gdybać i nic więcej. Trzeba sobie zdawać sprawę, że online spada.
|
| o lol
|
N3m3sisRKO | 2011, lut 20 12:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 8
Krk | |
Padłem
@up: Te... no co ty nie powiesz, że online spada
@topic: Mam nadzieję, że dobrze te zmiany z ewentualną zmianą precastów wypadną |
|
Variat | 2011, lut 20 14:39
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Niech paraliż trwa 4-5s, a resniety 1s. Będzie zabawniej i trudniej zabić woja
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Guinness | 2011, lut 22 19:07 | 2011, lut 22 19:09
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Skrocic anexa do 5 sec, teraz powinien trzymac 6 bo chyba kazdy przyzna, ze dziesiecio sekundowy paraliz to analizowany bug. Przy takim anexie mag by mial czas do wsadzenia corpa czy flama (czyt. wystarczajaco). Natomiast zresowany anex powinien trwac 1s (jak napisal V). Dlaczego? Otoz przy dzisiejszym zresowanym anexie mag spokojnie wsadzi corpa, gdyby taki anex trwal sec to woj/luk mialby mozliwosc zaatakowania maga badz ucieczki przed ostatecznym czarem. Taki zresowany anex moglby zmienic wynik pojedynku (po to jest res) gdzie w tym momencie czasami chroni on nas jedynie w masowkach i nie sprawdza sie 1v1. Kolejna wazna sprawa przy anexie jest to aby delay na kolejny paraliz byl liczony od momentu gdy czar przestaje dzialac na cel, nie tak jak jest teraz od momentu wsadzenia czaru.
Co do precastow to mi rowniez najlepiej lezy prop Variata. Mag castujacy czar dopiero gdy widzi cel to bardzo dobre rozwiazanie. Jednak trzeba przemyslec pewne sprawy. Nie mozna tego wprowadzic na wszystkie czary np. eq, burze czy plage. Takie czary castuje sie o wiele za dlugo aby to mialo je obejmowac. Jak mowimy jednak o innych czarach ofensywnych to takie ograniczenie byloby bardzo trafne. Walka rozpoczynalaby sie w momencie spotkania wrogow a nie jak dotychczas. Czyli wbiega woj/luk na ekran maga, w polowie drogi do maga lapie flama i podczas proby ucieczki anexa, zakonczenie kazdy zna. Na filiku Thievi byl nawet przypadek jak woj padl na 2 corpy bez zadnego anexa, po prostu bylo zamieszanie i wbiegl w zlym momencie. Nie wiem jednak czy takie ograniczenie wprowadzic na wszystkie czary czy jedynie na ofensywne. Dotyczy to np leczenia swoich.
Na koniec proponowalbym wyrownac drop umow przydatnych do pk dla woja i luka z dropem umow dla maga. Teraz mag bez problemu klatuje sobie woja a tak chyba nie powinno byc. Pisalem o tym wielokrotnie i bede sie tego trzymac. Mag dropiac magiczny "kijek" ma nadzieje aby byl do uma a to jaki bedzie zywiol to juz mniejsze zmartwienie. Woj jak dropi ciuch albo bizuterie ma mozliwosc wydropienia kazdej umiejetnosci zaoferowanej przez serwer co baaaardzo zmniejsza szanse na wydropienie uma do pk. Sa 2 rozwiazania tego problemu. -Biorac pod uwage, ze wojownik uzywa bronie um jednoreczne do pvm to umy do pk powinny dropic jakos 40% rzadziej niz "kije" magom. -Drugie rozwiazanie wymaga podkrecenia magicznych broni dwurecznych aby juz wyj-niez bron do uma nadawala sie do wziecia pk.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|