|
|
furiat | 2011, lis 3 15:15 | 2011, lis 3 15:18
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
Prop: niech na ta krew bedzie delay jakis lub niech bedzie tylko 1 ladunek.
Tak, to jest placz lekki, bo padlem od niej ostatnio mase razy, dzis 2. Troche chore jest to, ze ludzie lataja cale pk z samym patykiem, wbijaja krew i dobijaja tym patykiem - zabijaja bronia 1-reczna!!! Przyznam szczerze, ze wiecej padam od nowej krwi niz od starej, bo bez obstawy magow dalo sie takowego wampa wyzyc. Nie raz z obstawa rowniez.
EDIT: Lub zeby krwista mikstura jakos dzialala. Jakby ktos mogl dodac do sondy to ;]
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
pestkowiec | 2011, lis 3 15:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 14 |
Tez byłem niepocieszony gdy zastałem wampirka pod moim domem, dostałem krew po 1 trafieniu, a że magiem ciężko jest utrzymywać więcej nić 60 stamy, dalej już na in mani nie wystałem.
Za jakim kolwiek udupieniem. |
|
Sortris | 2011, lis 3 15:49
|
|
|
|
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
Zachować 2 ładunki, ale może dać delay 2-3minut na ponowne wrzucenie TEJ SAMEJ osobie? |
|
furiat | 2011, lis 3 15:51
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
imho za malo. ta krew pali za duzo stamy i hp.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Guinness | 2011, lis 3 16:01 | 2011, lis 3 16:05
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Bylem z kolega na tym pk, ktore go sklonilo do napisania tego propa i sie z nim zgadzam. Walka wygladala w ten sposob, ze wamp byl w skorach i jego kolega rowniez, obaj byli na jakies 3 hity a mimo to oni mieli przewage. Walka wygladala w ten sposob, ze wamp biegal tylko i wylacznie z tasakiem. Truty tasak + lodowe ostrze + krew. Z takiego komba barbwi zostaje pol hp a jak wiadomo barb ma 150. Tu juz nie mowimy o corpach w tasaku tylko o flamach po ktorych wiekszosc graczy nie ma staminy, na dodatek takie kombo wampir moze walnac 3 osobom w przeciagu chwili (np podczas grabienia).
Biorac pod uwage, ze jest to runo pvm jak i pk co czyni je bardzo uzytecznym radzilbym delikatne zmiany. Na pvm niech zostanie jak jest. Zmiany powinny dotyczyc jedynie pvp.
1 Po wbiciu krwi graczowi owy gracz powinien byc odporny na krew przez jakis czas (2-3 min). 2 Po uzyciu krwi na graczu wampir bylby zmuszony do ponownego uzycia runa, teraz moze wbic krew 3 razy przy jednym uzyciu ognistej krwi. Moze ja wbic trzem roznym osobym bez zadnego czekania, wystarczy trafic. 3 Wypicie krwistej mikstury w 40% niwelowaloby dzialanie tego runa na graczach. (przy okazji przydaloby sie dodac buf na krwista miksture jezeli takiego nie ma)
Wszystkich trzech propozycji tyczy sie jedna wspolna kwestia, chodzi o stamine. Teraz krew zabiera tyle samo staminy co hp. Moim zdaniem powinno zabierac 50% stamy mniej bo jest to delikatnie mowiac przesada gdy ktos lapie z nikad hit z krisa i staje w miejscu, ciezko wyzyc wampa na klacie a co powiedziec jak ma jakiegos kompana.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
Koni | 2011, lis 3 16:57 | 2011, lis 3 16:59
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 4
Lublin | |
110hp 69 ar, 3 hity z katany w przeciągu nie całych 2 sekund i zobaczyłem swoje widmo Krew miała być poprawiona, no i poprawili, tylko jak to na mw albo doszczętnie niszcząc albo robić terminatora. Krew byłaby w porządku, gdyby tylko zostało zabrane z niej wysysanie staminy. Jak pestka napisał, każdy mag po krwi stoi w miejscu, a co dalej można się domyśleć. Usunąć wszelkie runa/czary zabierające stame, ponieważ 0 stamy = zgon.
Ps. Ankieta łącznie z postem jest trochę nieczytelna, do tego można dodać jeszcze jeden punkt - za 1 i 2 opcją. |
|
rumek | 2011, lis 3 17:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gliwice | |
Czekaliśmy na ten temat.. Jestem zdziwiony, że pojawił się dopiero teraz. Wczoraj jak walczyliśmy z grupką hrd to bardzo dobrze sobie radzili z krwią. Imo nic bym nie zmieniał bo zawsze będzie tak, że gdy ktoś potrafi coś wykorzystać to znajdą się płaczki takie jak te z tego tematu i będą chcieli kolejnych zmian i uwalenia skilla. Może ekipa niech lepiej zajmie sie zmianami wilkołaka, oraz precastu którego większość shardu tak chętnie używa. Myślę, że te dwie sprawy są o wiele ważniejsze niż jeden ogarnięty wampir? |
|
Faza | 2011, lis 3 17:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2017, wrz 3
Tarnobrzeg | |
Miałeś na myśli Kamnuma? Bo jeśli tak to dodam mała rzecz: 120 walki + 120 ss + 115 uzdro + głowa jelenia + tunika ognia + nogawce nieszczęścia | | | | | | | | | | | |
| | | |
|