|
|
Xst | 2011, lip 1 12:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Wrocław | |
Konkurencja:
O 20% zwiększony przyrost umiejętności i statystyk - do 30.09.2011r.
Propozycja:
Dać u nas 30% a online urośnie! |
|
Adi001100 | 2011, lip 1 17:19
|
|
|
|
|
| Maalus Lillith | |
|
2010, maj 3
Rybnik | |
I znajdzie się fala ludu, którzy będą chcieli takie przyspieszenie w innych częściach roku, bo nie mają akurat wolnego w wakacje. I znowu 30% w listopadzie itp, albo online -10 bo inni mieli a my nie. Przywracanie online sztucznie sensu nie ma, i nie będzie miało. Wiele ludzi wyjeżdża w wakacje, dlatego online spada.
|
| http://i.imgur.com/xN2Ud.gif
"Parafrazując klasyka "this aren't the druids you're looking for"(...)" - Thing
|
Sylwia132 | 2011, lip 1 17:38
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
tutaj online tylko spada, był nagły zryw po nie dawnych zmianach oczywiście na + jednak to wciąż za mało. Gm'i,którzy cały czas traktują tą gre jak realne życie,bezkompromisowo trzymając się regulaminu,który nie zawsze ma swoje zastosowanie. Tłumaczył swojej sytuacji nie będę,ale to był mój jedyny serwer i nie wyobrażałem sobie zmiany. Dziś jednak po pewnym wydarzeniu konto zostało zamrożone. Sposób "rządzenia" na MW to czysty totalitaryzm. MW spada w dół i wgórę już nie wróci. Wiedząc,że uo nie jest grą pierwszej świeżości powinno się(już nie mówię werbować nowych)ale utrzymać stałych graczy przy serwerze. Niestety tutaj nikomu na tym nie zależy. było miło,ale się skończyło. Powodzenia dla reszty wytrwałych. |
|
Suru | 2011, lip 1 19:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
hehe, trafiłeś w sedno
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
Elvith | 2011, lip 1 19:30 | 2011, lip 1 19:32
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Jestem również za przyspieszeniem gaina chociaż tych skilli biernych bo ileż można wpatrywać się w oczekiwaniu na literkę. Kiedyś było więcej czasu na grę i nikt nie narzekał na gaina teraz jest go zdecydowanie mniej i przez to widać tę różnicę wciąż mozolnego gaina. A nie każdy ma na to czas :/ Rozumiem, że kiedyś było gorzej. Wiem to bo sam wówczas grałem lecz teraz muszę zdecydowanie stwierdzić, że nie wiem jak wtedy wytrwałem. Gaina skilli można by wyrównać, żeby powiedzmy był jednakowy tak jak powiedzmy od 60-70 ale cały czas taki sam. można by to fabularnie w komponować jak pisałem w moim temacie o tych meldunkach w miastach w temacie "Pochodzenie" Ktoś ma lepsza ideę to niech zaproponuję. Lecz zdecydowanie serw powinien iść z duchem czasu. Sprawdźcie na próbę czy coś zmiana gaina przyniesie nic nikt nie traci a zyskać można wiele.
|
| Veni... Vidi... Vici...
|
Jam Lasica | 2011, lip 2 15:09
|
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
Moze warto by bylo, opisac swoja historie, uwzgledniajac w niej swojego brata, sprzedanie konta, a nastepnie poczynania nowego wlasciciela konta.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Suru | 2011, lip 2 15:20 | 2011, lip 2 16:18
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
Nie opisuj żadnych historii... o_o
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
Sylwia132 | 2011, lip 2 16:01
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2010, mar 1
Nibylandia | |
Myślę,że od indywidualnych histori jest PW,twoj mail,irc bądz ultima, a nie publiczne forum. Gdybym chciał to zrobić napisałbym o tym w poście wyżej. Jeśli zaś wywlekasz takie rzeczy na forum publicznym to znaczy,że nie jesteś odpowiednią osobą na tym stanowisku, o czym też może świadczyć twój status "nieaktywny". Nie powiedziałem ani słowa w twoim kierunku,wyraziłem swoją opinie na temat rządzących serwerem do czego mam prawo,chyba,że chcesz tylko potwierdzić moją teorie polityki totalitarnej na MW.
Nie wytykaj mi błedów brata, czy kogoś tam innego bo nimi nie jestem i za nikogo nie odpowiadam. Przedstawiłem ci swoją sytuacje i tyle. Swoją opinie jednak podtrzymuję i nie mam jej tylko ze względu na mój przypadek,ale ogólne postępowanie w stosunku do graczy i rozwoju shardu. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|