|
|
Lordinio Adnes | 2011, cze 3 11:54 | 2011, cze 3 11:56
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gorzów Wlkp. | |
Jeżeli MW ma przyciągać graczy z innych serwerów i utrzymywać młodych to musimy jakoś ożywić ten serwer. Aktualnie młody gracz, który zaczyna u nas grać może tylko iść w las i zabijać w kółko wszystko albo siedzieć w mieście na biernym. Co im oferują inne mmo? Nie wiele więcej ale w trochę innej postaci. Mówię tu o Questach. Istnieją w praktycznie każdej grze mmo, a wykonujemy je przez cały czas od pierwszych minut gry. Sądzę, że na MW też przydałby się taki system questów. Np. po pojawieniu się w Mistas stoi obok nas NPC, zaczepia nas/informuje, że ma dla nas zadania albo coś takiego (liczy się pierwsze wrażenie). I w zależności na co jesteśmy nastawieni woj/mag/luk to dostajemy quest, który zleca nam porozmawianie z odpowiednimi npc i wyuczenia się od nich odpowiednich dla klasy skilli. W zamian dostajemy trochę złota i może jakieś przedmioty dodatkowe bandaże albo coś. Pomogło by to z tworzeniem postaci i wchodząc na serwer młody czułby, że coś się dzieje. I może questy przetrzymałyby go na dłużej. Inne questy mogłyby być zlecane przez różnych NPC w mieście (coś jak zlecenia, tylko że mogłoby być menu). Dodało by się też np. myśliwych w lesie ( questy na przyniesienie skór z bestii ) po wykonaniu questa dostajemy złoto. Inny quest np. od wojownika ( zabicia kilku potworów ) w zamian oczywiście złoto i np. jakaś ładna broń jakiej używa osoba wykonująca quest. Mogłaby to być np. Broń wyjątkowa z żelaza bądź innej nie zbyt silnej rudy. Takie questy to sporo pracy. Zapewne. Ale myślę, że bardzo by to było przyjemne. Bo w końcu fajniej jest zabić 10 niedźwiedzi i dostać za to np. 500 sztuk złota niż zabić 10 niedźwiedzi i stwierdzić ale nuda. Nagrody z questów zachęcałyby do zabija/koxu. Na razie to tyle odnośnie questów.
Druga propozycja. Naprawa ekwipunku u npc. Wszystko co z metalu - kowal. Skóry - Garbarz. Drewno - Stolarz. Naprawa taka wymagała by złota im słabsza ruda/skóra/drwno tym taniej. Powiedzmy u NPC nie można naprawiać przedmiotów z Mistyku. (NPC powie, że brak mu umiejętności żeby to naprawić) Po co to? Młody gracz nie ma znajomych kowali. Jeśli coś mu się psuję nie raz musi długo szukać i nie zawsze znajdzie. I nie piszcie żeby skoxał sobie paroba bo nie każdy musi go mieć, no i nie chcemy młodego znudzić i zniechęcić. Było by to również umilenie gry.
Trzecia chyba najtrudniejsza sprawa. Proponowane tysiące razy: zwiększenie gainów. Statów i Skilli. Wiem, że już i tak są dość duże. Jeżeli ktoś grał wcześniej to nie ma problemu. Ale jeżeli przychodzi nowy to sobie nie radzi. I idzie na serwer gdzie gainy są szybsze. A takie serwery są. I mają więcej online. Przypadek? Nie sądzę. I to jest zrozumiałe. Mało jest masochistów, którzy wybierają serwer gdzie jest ciężko i długo. Ostatnio pokazałem koledze UO. Co stwierdził? Że nuda bo ciągle tylko bezcelowe zabijanie (brak questów) i strasznie powoli to wszystko idzie. Nie wiem dlaczego wszyscy tak twardo upierają się żeby na MW było tak ciężko. Pamiętajcie jednak, że jak inni będą mieli łatwiej to może pojawią się nowi. Zacznie się dziać więcej. Starzy gracze też skorzystają na gainach. Bo będą mogli dobić trochę statów. I pojawią się nowi gracze. Z którymi będzie można walczyć. I tak wam nie dorównają skillem po tych wszystkich latach więc nie bójcie się o swoją pozycję.
Proszę o komentarze. Nie hejtujcie. I myślcie o młodych i przyszłości serwera, a nie o sobie.
|
| Full of Rage...
|
Elvith | 2011, cze 3 13:30 | 2011, cze 3 13:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Zgadzam się z Tobą. Sam zaczynając grę nową postacią mam nie lada problem aby znaleźć kogoś kto naprawi mój "arsenał" Dlatego też powinno się przyciągnąć ludzi do miast tak jak zaproponowałem to w http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=8231 Każdą propozycję można doszlifować niczym diament a nie napisać nie bo tak jest najłatwiej! UO oferuje tak wiele, że chyba żadnemu mmo nie udało się pod tym względem tyle osiągnąć. Co z tego jak wiele rzeczy nie pozostaje wykorzystanych zaczynając od domków/pokoi do wynajęcia które stoją puste w miastach dlaczego? Bo tak naprawdę nie oferują nam zbyt wiele, ostatnio kumpel wjechał na koniu do wynajętej chatki i straż go poskładała, a co ze starym przysłowiem "wolnoć tomku w swoim domku" Jestem pewien, że szybszy gain w miastach naszego pochodzenia na pewno przyciągnąłby graczy do miasta i byłoby to jakieś wyjście z sytuacji. Jeśli narodzi się jakaś inna idea zwiększenia przyrostu to będę za bo sam wiem jaka to jest męka a kiedyś gain był jeszcze mniejszy. Tak naprawdę trudno będzie o pozytywną decyzję w tej sprawie bo taka jest polska mentalność "ja nie miałem to nikomu nie dam" przykre, ale prawdziwe.
|
| Veni... Vidi... Vici...
|
Nar | 2011, cze 3 17:26
|
|
|
|
|
| Sergio | |
|
2010, lip 24
Legnica | |
Adnes wielki + dla ciebie. Quest straszni mi się podobają, to jest właśnie to czego potrzebowałem na początku. Może tylko przy 1 zadaniu NPC zaczepia, reszta już przy zagadaniu do niego, bo to będzie denerwujące.
Naprawa u NPC też jest dobra, dodałbym jeszcze jedynie by nie naprawiali też przedmiotów z royala.
Gainy może i są przyspieszone ale nadal bardzo małe, to bardzo zniechęca do gry. |
|
growin | 2011, cze 3 17:33
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Goblin dostał się do ekipy, pewno niedługo dostaniemy na tacy nowe smakowite klasy postaci... mmm
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Majkiel24 | 2011, cze 3 22:46
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 2
Lębork | |
Lordinio Adnes bardzo dobro propozycje chodz jesli chodzi o przyspieszanie statow czy skili raczej to nie przejdzie bo za duzo jest "placzkow" ktorzy beda plakac "ja koksalem tyle czasu a teraz tos ma szybciej skoksac?"jestem oczywiscie za tym co zaproponowales i doskonale cie rozumiem i wiem takze ze poprawilo by to nasze online i bylo by ciekawiej wiecej ludzi do pk itd....ale zeby to wkoncu dotarlo do muzgownic tych "placzkow"i moze w koncu sie cos zmieni skoro niemozemy nadrobic online grafika powinnismy probowac takich wlasnie opcji.
|
| nie lubię was :(
|
Thorfin | 2011, cze 3 23:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Proponuję, aby czas spędzony na czynnym koxie typu walka w lesie, procentował szybszymi gainami. Idziemy w las, bijemy npc, za każdego zabitego dostajemy przykładowo 10 pkt, 1000 pkt = godzina szybszych gainów. Z ograniczeniami wiekowymi oraz do max np 2 godzin. |
|
dev | 2011, cze 4 00:20
|
|
|
|
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
tak jak thorfin, tylko zrobilbym ograniczenie statcapowe, a nie wiekowe, bo jak wiadomo, znowu wszyscy beda sie gonic zamiast poklimacic.
|
| GROWIN KROL PK!
|
Guinness | 2011, cze 4 02:15
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Szybszy kox nie ma sensu. W tym momencie z porownaniem co bylo jak zaczynalem grac dostajemy szybszy przyrost skilli do sumy 160, po osiagnieciu tego poziomu mamy sumujace sie szybkie gainy, pare skilli gainuje szybciej, skille pomocnicze koxajace sie same (wystarczy wbic z 80 kazdego skilla z listy pomocniczych a reszta dobije sie przy koxaniu glownego skilla), na koniec dochodzi nam statcap 200 na sam start oraz szybszy przyrost skillcapa.
A ludzie nadal pisza glupoty, ze niby starsi mieli gorzej koxac. Mieli duzo gorzej ale watpie, zeby jakis stary gracz byl przeciw tym zmianom, ktore wymienilem. Jestem pewien, ze nie jeden z nich skorzystal z tych zmian przy koxaniu nowej postaci. Wydaje mi sie jednak bezsensem przyspieszanie tego bardziej. Nowy gracz wcale nie musi w tydzien sie skoxac zeby zostac na naszym serwie. Przez okres koxu poznaje sie swiat oraz mechanike gry co jest ciekawe dla kazdego nowego gracza gdy samo uo przypadnie mu do gustu. Na dodatek bardziej przydalaby sie mapa dla mlodych aby razem mogli stawiac te pierwsze kroki i nawiazac jakas znajomosc bo kto czuje sie dobrze sam w grze multi.
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|