|
|
Luwyr | 2010, wrz 5 11:04 | 2010, wrz 5 11:25
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 30
Wieś | |
Kowal władający bronią wykonaną przez samego siebie otrzymuje niewielki bonus do celności gdyż jest idealnie dopasowana do własnej dłoni, natomiast Kowal noszący zbroje również własnego wyrobu dostaje bonus do armora z racji lepszego dopasowania wkoncu wykuta została na miare. |
|
xcw | 2010, wrz 5 11:13
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Może nie głupia propozycja ale rozpisz to bardziej. |
|
VerV | 2010, wrz 5 11:15 | 2010, wrz 5 11:17
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Poznań | |
Jeśli już maiłoby wejść suma z takim bonusem, tylko wtedy jeśli aktualna suma wob i kowalki była równa lub większa od 200%
I jak sobie wyobrażasz ten bonus +5ar przy obu skilach 100/100 ? A bonus do trafialności ?
Jeśli już coś takiego robić to do wszystkich skili - krawiec, alcha, BC....
|
| ZeZ Men Crawling
|
xcw | 2010, wrz 5 11:49
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2010, lip 6
Mielec | |
Bonus do armora +5 I troszeczkę większa szansa na trafienie, to już leży w waszej kwesti, bo nie mamy obrazu jak działa system celnosci. |
|
Luwyr | 2010, wrz 5 11:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, cze 30
Wieś | |
200 % zgodzę sie z tym wkoncu wojak z kowalka to az dwa skile pozbawiony jest przez to widma i poisa dlatgo warto dac taki bonus w zamian walsnie za te zajęte 205 punktów skilkapa. |
|
Dusza | 2010, wrz 5 12:17
|
|
|
|
|
| Katarina | |
|
2006, cze 29 |
Zgadzam się z tym, że każdy skill by tak chciał. Nie tylko kowalka, ale warte dalszej dyskusji
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”
|
VerV | 2010, wrz 5 12:56
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Poznań | |
To zostawiam Wam pole do popisu, piszcie swoje propy odnośnie skili i jak sobie wyobrażacie bonus. Mówimy oczywiście o skilach rzemieślniczych
|
| ZeZ Men Crawling
|
Vander | 2010, wrz 5 13:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Polska | |
Wszystkie dotyczą oczywiście skilla na poziomie 100% lub wyższym Alchemia - dłuższy czas działania mikstury naszego wykonania Kowalstwo - więcej ara mają zbroje wykonane przez nas Tworzenie luków - lepszy dmg lub celność Stolarstwo - lepszy dmg lub celność Gotowanie - bardziej sie najadamy naszymi wyrobami Krawiectwo - większy ar Druciarstwo - lepszy dmg lub celność (tekagi, brzeszczot, szpony) Wiedza o broni - lepsza celność itp | | | | | | | | | | | |
| | | |
|