|
|
Vlodi5g | 2019, sie 22 14:55
|
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
Kolejna propozycja to dodanie licznika poziomu wytrzymałości, który by wygladał jak na standarowym POL-u czyli licznik cyfrowy 100/100. Standardowo po naprowadzeniu kursora na przedmiot , w okienku właściwosci broni pojawi sie 100/100 wytrzymałosci. Na chwile obecna sa komunikaty ze zaraz cos sie rozpadnie, ale cyfrowy licznik bylby bardziej praktyczny i czytelny dla graczy. |
|
Jam Lasica | 2019, sie 22 20:14
|
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
Stan przedmiotu jest "niewiadomą". Stan przedmiotu sprawdza się wiedzą o broni - napis pozostaje tak długo aż nie zostanie użyty przedmiot. Przedmioty można naprawiać u npc, więc w zasadzie cały czas możesz mieć przedmiot niezniszczony.
W mojej ocenie system ten jest kompletny i nie wymaga zmiany - tj. nie potrzebne jest informowanie o wartościach liczbowych. Ogólnie co to zasady na MW unikamy wartości liczbowych.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Vlodi5g | 2019, sie 23 09:57
|
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
Jam Lasica obudz sie Wiedzy o Obroni nie ma a przejrzystość gry jest zawsze na korzyść gracza po co sie domyślać? skoro moze byc to oczywisite i pomocne. |
|
Puah | 2019, sie 23 12:05
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Każdy rzemieślniczy skill na teraz kryształ który służy do oceny przedmiotu tak jak dawniej wob
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Vlodi5g | 2019, sie 23 15:05
|
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
Chodzi mi o to, aby właściciel przedmiotu mial wglad w poziom wytrzymałości.Ponieważ to właściciel decyduje kiedy dana rzecz ma być naprawiona nie rzemieślnik, ktory to naprawia.Wiec najrozsadniej jest dodac licznik ktory sprawi ze ta kwestja bedzie bardziej przejrzysta i łatwa do sprawdzenia. Bo raczej w lochu albo w lesie nie znajdziemy rzemieślnika z kamieniem który dla nas bedzie oceniał broń. |
|
Puah | 2019, sie 23 15:26
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
a zwoj identa nie pokazuje tego ?
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Vlodi5g | 2019, sie 28 10:01
|
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
Puach zwoj identa pokazuje jedynie poziom mocy w przedmiocie. |
|
Vlodi5g | 2019, sie 28 19:06 | 2019, sie 28 19:22
|
|
|
|
| Vladson Divoff | |
|
2015, wrz 5
Ostrołeka | |
Jam Lasica powiedzial : "Ogólnie co do zasady na MW unikamy wartości liczbowych." - myslalem ze skisne ze smiechu. Jam Lasica idac tym tokiem rozumowania powinnismy staty z warosci cyfrowej 00.00 zrobic "niewiadoma" Juz nie wspomne o wartosciach liczbowych w skillach =] Powiedz czemu tylu ludzi glosowalo na arenie na moja zmiane. Aby staty byly wyswietlane od czesci setnych 00.00. A nie jak to bylo na poczatku od dziesietnych 00.0 ?? Ja Ci powiem. Po to, aby gra byla bardziej przejrzysta dla gracza i byla pod gracza. W mojej ocenie to gracze ktorzy tworza ten server i go wspieraja $$ . Powinni decydowac o kierunku servera a nie osoby ktorym sie cos wydaje.... Osoby zarzadzajace serverem powinny go rozwijac, a nie ograniczać bez powodu. Przypomne tylko ze kto nie idzie do przodu, ten się cofa. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|