|
|
Variat | 2014, maj 10 11:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Propozycja:
Niech przedmioty wytwarzane przez rzemieślników(alchemia,kowal, bc itp.) mają okres ważności. Po miesiącu (realnym) taki przedmiot ulega zniszczeniu. Można wydłużyć okres ważności przedmiotu kupując od danego rzemieślnika dodatkowy item (do ustalenia co) jednak TAKI ITEM MOŻNA TYLKO RAZ UŻYĆ NA danym przedmiocie. Oczywiście w tooltipie należy wtedy dodać jak długo będzie ten item "ważny".
wyjątki:
- magiki nie mają okresu ważności (wyczerpują się już dostatecznie szybko) - przedmioty na targu i aukcji mają zwiększony okres ważności (tutaj trzeba wymyślić jak to zrobić, żeby nie było potem kiszenia itemów na targu po absurdalnych cenach)
Co to da:
- umniejszy chomikowanie itemów i ludzie zaczną korzystać od początku z lepszych itemów które zdobędą (zabije kogoś w royalu to go nie wrzucę na dno skrzyni, a będę "ZMUSZONY" w nim biegać) - rzemieślnicy cały czas będą potrzebni. Do wytwarzania nowych przedmiotów lub tworzenia przedmiotu do wydłużenia okresu ważności - handel będzie żyć cały czas (i ożywi to troszkę zapomniane skille jak stolarstwo gdzie stolarz od czasu do czasu znów będzie potrzebny, a nie raz po zakupie domu) - jest to mały krok w stronę END GAME'U, gdzie nawet stary gracz będzie "musiał" coś robić - jak zdobywanie przedmiotów/skór itp. (np. jako mag krawca widziałem chyba z 2-3 razy w całej mojej karierze na tym shardzie - gdzie mu dawałem kilkanaście tysięcy skóry i już do samego końca nie potrzebowałem jego usług bo więcej się zdobywało z PVP niż traciło [chyba, że Swir mi kampił domek :/] )
Co wy na to ? Może coś dodacie od siebie jeszcze, a może podoba się wam mój pomysł ?
Moim zdaniem (nie tylko) należy coś zrobić z handlem aby MWRebron nie skończył jak MW gdzie raz
DYSKUSJE CZAS ZACZĄĆ - START.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Godrik | 2014, maj 10 12:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Moim zdaniem swietny pomysl, moze troche sztuczny no ale chyba nie ma lepszego rozwiazania. Tylko wydaje mi sie ze miesiac to troche malo, co miesiac caly stuff wymieniac to troche przesada 3 miesiace bylo by uczciwiej. mysle nawet ze jesli takie itemy mialyby rozpadac sie dopiero po roku to juz by to poprawilo sytuacje. a wiec jak najbardziej na tak.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
Variat | 2014, maj 10 12:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
@Godrik czemu sztuczna? wszystko się kiedyś psuje nawet nieużywane. Zgodzę się, że miesiąc to rzeczywiście troche za krótko bo myślałem przez pryzmat tylko zbroi, ale przecież jakbyśmy musieli co miesiąc wymieniać misktury,zbroje,meble itp. to by rzeczywiście tragedia była. 2-3 miesiące OK.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Godrik | 2014, maj 10 12:36 | 2014, maj 10 12:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Napisalem sztuczna bo z terminem przydatnosci kojarza mi sie tylko produkty spozywcze a wiec zarcie od kucharza, farmera, wyroby alchemika, ryby. A meble czy metalowe zbroje tak szybko sie nie psuja. No ale to tylko taka dygresja, rozwiazanie jest dobre no i przedewszystkim to chyba pierwszy pomysl ktory faktycznie moze uratowac handel.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
KFY | 2014, maj 10 12:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Specyficzny pomysl, ciezko mi cos powiedziec, mialby na pewno jedna wade, nie wiem Variat jak Ty, ale ja mialem sporo dlugich przerw, taka przerwa oznacza zaczynanie od zera, srednio mi sie to widzi, oczywiscie sprzet moglby sie nie psuc jak sie ma taka przerwe ale dochodza jeszcze casual players, grasz po 1h na dzien max, dorobienie sie czegos troche czasu zajmuje a tu ciach i nie masz znow nic...lipa troche.
Wydaje mi sie, ze jesli juz, to lepsze by bylo psucie jakosci itemu, masz np po miechach z miecza z royala, tepy miecz z royala, mozesz nim sie bic ale jest gorszy, masz dzieki temu mozliwosc mimo wszystko zdobycia czegokolwiek by z gola dupa nie zostac, mozesz go tez u npca naostrzyc co skutkuje zabraniem sporej liczby wytrzymalosci i oczywiscie oplata, po czasie z tepego miecza zrobi Ci sie zardzewialy miecz, jeszcze drozszy i jeszcze wiecej traci albo w sumei moglby byc jak tepy, tyle, ze nie do odratowania no ale cos tam nim zabijesz To samo z reszta itemow, niby nigdy nie zostaniesz calkiem na lodzie ale szalu miec nie bedziesz jak z exp royala zrobi Ci sie jakas szmatlawa ruda
Tak czy inaczej, nolify tego nawet nie zauwaza, a dla casuali bedzie to spore obciazenie, dlatego sam nie wiem czy jestem na tak czy na nie |
|
Variat | 2014, maj 10 13:07
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
@KFY no to jest mały problem jednak można się zagospodarować dobrze - zbierając złoto i materiały (które nie mają okresu ważności) i potem można uderzyć bez problemu do krawca/platnerza/kowala. Dodatkowo jeżeli byśmy to zrobili i taki przedmiot miał 2-3 miesiące ważności to i dla causala wydaje mi się to sporo czasu.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Godrik | 2014, maj 10 13:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
Na pewno nie opłacałoby sie przerabianie calego materialu na raz i wykonywanie roboty hurtem. 5 setow max, materialy zachowac i za jakis czas znow sie zglosic do rzemieslnika o wykonanie nowych. Poprostu nie mielibysmy juz po 50 puszek w skrzyniach i setek broni.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
KFY | 2014, maj 10 15:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, sty 27 |
Myslalem, ze wszystko ma miec czas waznosci (materialy tez) jesli one nie beda mialy to po prostu zamiast trzymac 50 puszek w skrzyni bede trzymal 5 i 50k rudy, po dupie dostanie glownie gildiowy kowal, ktory zamiast odpalic makro na caly dzien i nakuc dla calejj gildii bedzie meczony co dziennie na kwadrans bo komus akurat brakuje puszek.
Materialy tez by musialy sie psuc. Dlatego tez zalozylem dlugi czas psucia, bo inaczej by szlo dostac szalu. Byc moze i tak pojdzie | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|