|
|
Nig | 2013, sty 14 18:30 | 2013, sty 14 18:31
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Jak wiadomo gain walki dostajemy wtedy, gdy uderzamy w potwory i idzie to bardzo opornie. Z moich obliczeń wynika, że na skoxanie walki od 90 do 100% trzeba poświęcić ok. 40 godzin. Dodajmy jeszcze wyćwiczenie walki od 0 do 90 i wyjdzie nam mniej więcej drugie tyle, a nie zapominajmy że to jest 80 godzin ciągłego patrzenia na ekran, zmieniania miejscówek, szukania mobów, łykania butli, mycia bandaży, często odbijania się, uciekania przed redami itp. itd.
Moja propozycja polega na dodatkowym gainie do bojówki i taktyki zależnym od tego czy mobek w nas trafi, czy nie. Wiadomo, że jak mamy 0 bojówki to trafia nas cały czas, a jak mamy ileś % skilla to się bronimy przed czyimś atakiem wykorzystując posiadające umiejętności.
Gain zależałby od ilości NIEODPARTYCH ataków, co za tym idzie: - wojownik - klasa tankująca, może nabrać dużo w miarę silnych potworów i cieszyć się dobrymi gainami. - łucznik - klasa walcząca, może wziąć kilka średnich potworów i cieszyć się średnimi gainami. - mag - klasa czarująca, nie ustoi za dużo potworów, więc gainy będą tylko troszkę szybsze.
Dlaczego gain zależy od nieodpartych ataków? Ponieważ zapobiegnie to wykorzystywaniu tego przywileju w postaci brania na siebie 30 szkieletów łuczników i koxaniu bojówki w przerażającym tempie. Po drugie, musimy mieć w ręce daną broń do bojówki jeśli chcemy się cieszyć z tego przywileju. Po trzecie będzie się opłacało ćwiczyć na silniejszych mobach, które mniej trafiamy, bo gain się będzie mniej więcej wyrównywał, a my zgarniamy więcej złota i magików podczas koxu, co za tym idzie, większa ochota do czynnej gry w lesie.
Informacja dla wszystkich trolli: Bojówki brakuje mi tylko 2% na magu, więc propozycja nie jest pode mnie, bo zanim to wejdzie już będę miał 100%
P.S W moich tematach nie dodaję ankiet z racji anonimowych głosów na nie, które prawie nigdy nie są uzasadniane. Więc głosy poparcia i sprzeciwu z podaniem powodu proszę dodawać w komentarzach. |
|
Hudy | 2013, sty 14 20:21
|
|
|
|
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Szczerze zawsze irytowal mnie kox bojowki na mw
Mam dziwne wrazenie ze po 100 rosnie szybciej - albo sie na to juz tak nie czeka
Calkowicie za propozycja - ale obawiam sie ze beda trollolowate odpowiedzi typu: ja mialem ciezko do skoxania dlaczego ty masz miec latwiej. |
|
Jam Lasica | 2013, sty 14 20:55 | 2013, sty 14 21:02
|
|
|
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
Nice
ale to powinno wyglądać tak:
- Każde trafienie moba w nas/bądź obrone naszą przy użyciu tarczy daje mobowi 1 punkt. - Każde trafienie gracza w moba odbiera 0,5 punkta bądź procent punktów. - Jeżeli mob ma nastackowane np. 5 punktów to dostajemy 5 gainów, a licznik moba spada do 4,5. - Gainy taktyki również przy okazji gainów obrony. - Mob powinien mieć jakiś cap /max gain. - Stackowanie gainów tylko dla bojówki, przez którą cios przeszedł (najpierw jest sprawdzana szansa na trafienie uwzględniająca bojówkę, taktykę, staty; a następnie tarcza)).
Wartości do ustalenia. Idea: czym trudniejszy mob tym więcej gainów, gainy są za udane trafienia, a nie za dostawanie po mordzie - od tego co najwyżej można dostać udaru mózgu a nie gaina.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
Nig | 2013, sty 14 21:06
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Propozycja Lasicy jest bardzo fajna. Myślę, że warto wspierać i propagować kox na silniejszych mobach, jest to na pewno lepsza inicjatywa niż wybijanie pustyni i ettinów przez połowę naszej gry. |
|
Incognito | 2013, sty 14 22:25 | 2013, sty 14 22:28
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
No to gdzie tu oplacalnosc koxu na silnych mobach, skoro zazwyczaj z takimi bardziej sie obrywa ? ; p
Mi sie wydaje ze jak bijemy sie z czyms co nas znacznie przewyzsza sila (chodzi mi o staty glownie) to powinnismy jednak dostac tutaj jakies super profity do gainow za trafienie i calkiem spore tez za machniecia
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
Nig | 2013, sty 15 00:03
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Opcji tutaj mamy wiele, każda umili kox i będzie logiczna, musimy tylko znaleźć najlepszą.
Na razie podzielę propa na 2 części, z których wybierzemy jedną. I - stawiamy na ilość klatowanych mobów i nieudane odparcie ich ataków (uczymy się na błędach i nie ma możliwości wykorzystania tego na słabych mobach) II - stawiamy na siłę moba i próby uderzenia potwora, udane oraz nieudane (większa frajda z koxu, aktywniejszy kox niż nabranie 20 mobów i odejście od kompa)
Sam jestem za opcją II i z tego co widzę to post Lasicy i Incognito też jej dotyczy. Fajnie by było gdyby jeszcze ktoś z góry dał nam znać, czy to w ogóle przejdzie, bo jeśli nie to szkoda czasu na opracowanie tego. |
|
[as] | 2013, sty 15 08:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
Ja bym przyspieszyl przyrost wszystkich umiejetnosci. W tej chwili skoksanie woja/luka/maga trwa dlugo to samo jesli chodzi o skille paroba. Chcac zachecic nowych graczy do gry nalezaloby przyspieszyc gainy um. Bylo paru znajomych, ktorym polecilem ta gre lecz po 2-3 dniach dali sobie spokoj bo wolno szly im umiejetnosci. Co do statow to bym nie ruszal ich niech jest jak teraz. Skille jednak moglyby isc szybciej |
|
BaR | 2013, sty 15 08:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Oczywiście ZA bardzo jest to irytujące ćwiczenie walki u nas, ponad to osoby posiadające skilla Likantropia powinni mieć 2x szybszy gain w dzień innej bojówki niż "inni" z tego tytułu ze w nocy niestety nie mogą ćwiczyć innej umiejętności niż pieści (tak chciałbym wbić inna bojówkę niż szpady które posiadałem ale w obecnym systemie jest to bardzo irytujące )
ps. tak wiem zaraz każdy napisze ze to minus wilkołaka i wiedziałem w co się pakuje ale skoro tak jest to proszę o dodanie jakiejś broni dla wilka 2h ew. 1h którą mógłby używać w dzień np. takie wachlarzyki co kiedyś pokazywał ktoś na forum chyba dżobson (jak by ktoś miał grafikę tej bronie proszę o wklejenie)
|
| ...! | | | | | | | | | | |
| | | |
|