|
|
Mephisto | 2012, paź 24 08:20 | 2012, paź 24 08:27
|
|
|
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
@Eroassassin jak masz pisać to pisz po imieniu, a nie "administrator". Agresja zaczeła się nie ode mnie, a od niektórych graczy. Ja jedynie na nia odpowiadałem - podobnie jest teraz. Chciałem coś zmienić i wprowadzić trochę swiezosci. Spodziewałem sie, ze beda placze starych makrownikow przyzwyczajonych do easy-koksu i nieuczciwej gry, no ale tyle hate'a to nie widziałem jeszcze. Twoj post to jeden wielki stek bzdur. Nie rozumiesz ani zmian, ani czym jest MW (tak to nie pvp-arena ani kox-place). Nie wiem czym sie kierujesz piszac te bzdury, ale pewne jest, ze chcesz znow prowokowac tworząc agresje. MW zasluguje na wiecej, ale niestety z tego co ja widzę wiekszosc graczy tego nie chce i chce aby MW zostalo jakie jest bez zadnych sensownych zmian. Oczywiscie brak zmian w MMO = powolna smierc. Pytanie teraz kto chce aby MW umarło? Eroass ty, czy ja? Mineło już 3 tygodnie od zmian, macie teraz szanse zaglosować co sadzicie o zmianach i jak chcecie to wypowiedzieć się co myslicie o mnie - bo widze ostatnio to ciekawy temat. |
|
Puah | 2012, paź 24 08:37
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
niepotrzebnie spowolniliscie bierniaka i zmusiliscie do robienia jakis questow
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Pigmej | 2012, paź 24 09:05
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
ja tez uwazam ze nie potrzebnie zostal spowolniony gain skilli na koxie biernym.. mogliscie jedynie zablkowac przyrost statow i mysle ze byłoby ok. |
|
Asael | 2012, paź 24 09:12
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
zbyt uboga ta sonda, żeby wyrazić swoje zdanie - do mnie nie trafia żadna z odpowiedzi, bo część ze zmian jest ciekawa, a część w ogóle nietrafiona lub zbyt niedopracowana, żeby miały prawo bytu
1. przywrócić gainy z biernego koxu do starego poziomu a gainy z zadań przyspieszyć na tyle żeby faktycznie były bardziej opłacalne niż bierne (zgodnie z założeniami nowych zmian) - wyeliminowałoby to problem z robieniem rzemiosła i dała czas na dopracowanie zamówień w całym zakresie (bo jak nie wychodzą zadania przy jakimś % skilla, to mogę "dobierniaczyć" te 5-10% i znów wrócić do zadań, zamiast się wku*** że nie rośnie) 2. wrócić do starego systemu ćwiczenia hidda 3. przywrócić gainy magii na orbie lub poprawić system gainowania w obcnej postaci
Mef, mówiąc że bierniaczenie to "nieuczciwa gra" przesadzasz, system UO jest tak zbudowany, że skille ćwiczy się w taki a nie inny sposób i co byś nie zrobił, to zawsze będą wg Twojego mniemania "nieuczciwe" ćwiczone.. próbujesz na siłę uatrakcyjnić grę i zmienić przyzwyczajenia starych graczy i dziwisz się, że ludzie się burzą? to jakbym przyszedł do Twojego domu i przemeblował go, mówiąc że poprzednie ustawienie źle wpływało na Twoje samopoczucie - ciekawe jakbyś zareagował. Albo zakazałbym używana w kodzie funkcji "if", korzystaj z innych ale nie z "if", bo to brzydko wygląda. Zwróć też uwagę na to, kto gra teraz w UO, ile lat mają gracze. Obstawiam że średnia oscyluje dobrze powyżej 20. A co to może powiedzieć - że to "starzy" gracze (z MW czy nie ale ludzie którzy grali w UO w czasach jej świetności) i to właśnie w nich jest ten zabetonowany system gry, który nazywasz nieuczciwym. Fajnie że są zmiany, ale czemu nie słuchasz graczy? |
|
Asael | 2012, paź 24 09:17
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gdańsk | |
poza tym gdzie jest "Stary Mef"? Posty rzeczowe, na temat gry lub jej mechaniki, a nie przepychanie się na forum, rzucanie inwektywami. |
|
pershing86 | 2012, paź 24 09:54
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, lut 13
kwidzyn | |
Niech zostanie tak jak jest, MW potrzebuje zmian a te są naprawdę sensowne, co do rzemiosła nie wypoowiem bo tego nie praktykuje. Kolejnym etapem nad, którym trzeba by się zastanowić to jak przyciągnąć nowych graczy więc czy nie warto by było znacznie przyspieszyć przyrost statów i skili??. Ja osobiście spędziłem miliony h na koksie statów i wiem co to znaczy a często młodych właśnie długi koks odstrasza. |
|
Mischa | 2012, paź 24 10:34 | 2012, paź 24 10:35
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
@Mephisto, nie wiem od czego zacząć Napiszę na starcie, że ten temat mnie martwi, bo świadczy o Twoim podłamaniu obecną sytuacją (relacją z graczami). Gram tu od początku (z różnymi przerwami) i doświadczyłem zajebistego początku, miliona cofek, lagów, przenosin serwa, straty wszystkiego oraz wielu ewolucji i rewolucji. Widziałem też jak Twoje zaangażowanie miało wzloty i upadki. Szczerze, to nie spodziewałem się, że jeszcze kiedyś Ci się zachce, tak jak Ci się zachciało parę tygodni temu... miło mnie zaskoczyłeś. Esencją tego co napisałeś jest to:
Twoja ostania aktywność dała mi nadzieję, że MW ma przyszłość, jednak co poniektórzy skutecznie sprawili, że znowu odsuwasz się do cienia Już pomijam to, że z tego samego powodu, szybko tracisz cierpliwość i dajesz się sprowokować do durnych dyskusji Reasumując doceniam Twój wkład i wolę MW z Tobą aktywnym, bo to gwarantuje, że będzie się coś działo.
Co do ostatnich zmian, to są to zmiany w dobrym kierunku. Zdaję sobie sprawę, że czasem kluczowe zmiany pociągają za sobą niezadowolenie i rodzą się w bólach. Tak jest teraz. Liczy się dłuższa perspektywa czasu.
Żeby nie było, że jestem bezkrytyczny, to obecne zmiany wymagają balansu. W skrócie: - nowy system ćwiczenia skilli musi być zdecydowanie szybszy od starego, bo wymaga znacznie więcej zachodu, a wtedy skończą się płacze na ten temat - poprawa gainów skilli z zamówień, bo obecnie są niezauważalne lub ich nie ma
|
| S*T*O*P parobom!
|
Nilek | 2012, paź 24 10:35 | 2012, paź 24 10:40
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 19
W-wa | |
+ fresh
Zmiany są trafione i zabiły trolowanie z makrem na BIPA. Teraz jak chcesz sie nauczyć jakiejś umiejętności musisz czynnie to robić.
Mi się osobiście to podoba bo nigdy nie przemawialo za mna stanie w banku lub domku i odpalanie makra.. (pare razy oszusta sie wylapalo przez to) teraz trzeba aktywnie bic cos i to jest na wielki +
Trzeba zauważyć, że starsi gracze protestują bo są przyzwyczajeni do koxu biernego i robienia multum rzeczy niezwiązanych z patrzeniem w monitor.
Nie wiecie jak to jest stac po drugiej stronie i weryfikowac proponowane zmiany tak żeby każdemu dogodzić. Niestyty każda propozycja przez graczy wiąże się z tym, że ze swojej rasy/podklasy chcą zrobić nieśmiertelną.
Aktualne zmiany dały taką samą szanse nowym jak i starym na kox skilli - Wielkie dzięki Mefuś, że Ci się ciągle chce i nie podlamuj się, każdy wie, że praca z ludzmi jest cięzka tym bardziej z tymi którzy piszą po drugiej stronie monitora... | | | | | | | | | | |
| | | |
|