|
|
Aaron0 | 2012, paź 22 14:47
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 26
Biskupiec | |
Witam, Co prawda od niedawna gram tutaj, ale przez ten czas zdążyłem zauważyć parę rzeczy, o których chciałem napisać.
1. Handel i współpraca/interakcja miedzy graczami, a raczej jego brak. Moim zdaniem winne temu są 4 sloty postaci. Każdy prawie posiada postać pod pvm i pvp do tego jakąś inną no i na końcu rzemieślnik. Każdy w mniejszym lub większym stopniu staje się samowystarczalny, niektórzy pewnie całkowicie. Moim zdaniem jest to największy błąd jaki może być w MMO gdyż zabija to całkowicie idee tej gry. Grałem na wielu shardach klimatycznych gdzie był tylko 1 slot (700-800 skill cap) i powiem grało mi się tam fantastycznie z powodu interakcji między graczami, gdyż aby coś zrobić potrzeba bylo kilku postaci (np ktos mial gornika na wojowniku, inny kowala, jeszcze inny na magu skrybe i alchemika - handel i współpraca między graczami kwitła.)
Proponowałbym zmniejszenie liczby slotów do 2, 1 może być za drastycznie. Wiem, że każdy ze starych graczy będzie protestował, że nie po to koksał 4 postacie aby je teraz tracić. Jednak znalazło się kilka osób, które chciałyby wrócić do takiej gry, niż grać singleplayera... Rozwiązaniem dla starych graczy mogłyby być kamienie na skille z tych 2 postaci, lub może przeniesienie ich na inne konto i zamrożenie. To należałoby dokładnie przemyśleć co z tymi 2 postaciami zrobić.
2. Nowy system rzemieślniczy i receptury - jak najbardziej na tak. bo niby skąd nowy kowal ma wiedzieć jak zrobić płytę ? Jak dla mnie i dla nowych to bardzo dobre rozwiązanie, nie dość, że klimatyczne to i znacznie ułatwiające koks postaci ( gain za robiony item + gain za oddanie itemu)
Prosiłbym o konstruktywną krytykę/odpowiedź a nie teksty w stylu : nie ma h... nie po to koksalem itp.
Cya |
|
Wojczi | 2012, paź 22 15:27
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Uwielbiam jak przychodzi ktoś nowy i próbuje shard wywracać do góry nogami. Przeciw i mam nadzieje, że to ostatni taki pomysł. Na mw grają ludzie którzy spędzili dobre kilka lat przy uo i co niby mają robić z 1 postacią? To jest wystarczający argument aby ten pomysł nie przeszedł. 3/4 osób przestanie w to grać jak im usuniesz 2 postacie. Co to za krótkowzroczne myślenie, nie skoxalem żadnej postaci ale mi brak interakcji... hmm... To moze dam propa aby ludziom postacie pousuwac. RĘCE OPADAJĄ. Jak ktoś chce interakcji to wystarczy wyjść z inicjatywą i jej poszukać. Ja jakoś nie mam problemu aby załatwić sobie zbroje czy inne rzeczy od innych graczy, a na parobie mam tylko Alchemię i Identyfikację.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
Thing | 2012, paź 22 15:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
oj Wojczi nie tak ostro. Pomysł sam z siebie nie jest zły, ale na MW nie przejdzie. Ludzie za dużo pracy włozyli w postacie, żeby im je odbierać ot tak.
|
| Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
|
Nig | 2012, paź 22 16:48
|
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Ja bym wprowadził raczej blokadę na używanie itemów stworzonych przez swoje secondy. Głównie to i 4 sloty zabiły handel. |
|
Variat | 2012, paź 22 17:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
@Nig wrócić do jedynej zmiany, która została cofnieta przez ekipe?!
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
Sin | 2012, paź 22 17:46 | 2012, paź 22 17:47
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2024, lip 27
Gdynia | |
Swietne czasy w handlu wtedy byly. Roznica byla taka, ze 2 osoby robily itemow na mase i sie wymienialy podpisami.
Propozycja glowna mi sie podoba i to w formie 1 slota na konto. Szkoda, ze nie przejdzie. Niemniej jednak musze sie tez zgodzic z Wojtkiem. Nigdy nie mialem problemow z kupieniem czegos.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Wadim | 2012, paź 22 18:53
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7 |
czy cos zabilo handel? PRosze was teraz ciagle slysze placze ze sie nie oplaca robic rzemiechow po nowych zmainach Starym graczom napewno nie bedzie sie chcialo bawic w to i beda wolec kupic od nowych itemki albo od tych co maja co za tym idzie przywrocenie handlu A były placze ciagle ze malo slotow, zostaly uduspenione nowu to znowu placze ze za duzo Zacytuje " Panie premirze jak zyc?" |
|
Wojczi | 2012, paź 22 20:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Problem braku handlu raczej wynika z ograniczonego zaufania do graczy. Ile to przekretow na mw mialo miejsce? Zabijanie/oszukiwanie podczas handlu i czemu tu sie dziwic, ze gracze wola kupowac/wymieniac/prosic o kucie, mixy itp. graczy ze swojej mapy/gildii? Teraz jest strefa to moze problem nie jest az tak widoczny, ale brak zaufania pozostal i niechec co do niektorych osob Lepiej samemu skoxac dany skill niz sie zastanawiac czy przypadkiem ktos Cie nie przekreci na rude/skore gdy mu ja dasz do kucia/szycia.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|