|
|
Incognito | 2011, cze 3 23:23
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2020, mar 6
lost in spac... | |
moze jeszcze troche inaczej.
Pochodzenie - tylko dla estetyki i klimatu. Zameldowanie (miejski kamien ze spisem członków)- pod kox skilli. I w tym miejscu póki co ograniczyć, meldunek do paru miast jak wymieniles.
|
| www cHs.neostrada.pl www RlsWeb.org< szybkie info na temat nowych filmów, w najlepszej jakości i nie tylko.
"Zawsze piękniejszą odpowiedź dostanie, kto zada piękniejsze pytanie." E.E. Cummings
"błąd jest przywilejem filozofów.Tylko glupcy nie mylą sie nigdy" Sokrates
"matek: Na MW nie ma czegoś takiego jak umiejętnie bieganie, znajdź mi osła, który się pod tym podpisze." - :D
|
Elvith | 2011, cze 4 11:29 | 2011, cze 4 11:46
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Tez myślałem o meldunku bo wiele ratuszy stoi teraz pustych i na te chwile nie służą do niczego, poza rejentem którego odwiedzi ktoś raz na przysłowiowy "ruski rok" (a nie jak było to za czasów burmistrzów) A zmianę meldunku powinno się w pewnym stopniu ograniczyć tak aby ludzie nie zmieniali miast zbyt często. Chociaż pochodzenie też gdzieś powinno być w opisie uwzględnione. Każda postać literatury czy historyczna szczyciła się tym skąd się wywodzi u Nas tego jednak brakuje. A dla zachowania osi fabularnej myślę, że jest to coś dobrego. I nie piszcie, że krasnoludy są z Minoc itd Kiedyś owszem mogło tak być, lecz teraz gdy świat się tak rozrósł można to wytłumaczyć, że przodkowie przenieśli się w inne miejsca na świecie tam szukając lepszego życia i szczęścia
|
| Veni... Vidi... Vici...
|
Core | 2011, cze 4 11:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Moim zdaniem jest to daremna propozycja. Nie ożywisz miast, zmuszając ludzi do craftowania i koxania w jakimś jednym losowym. A co jeśli ktoś odgrywa (tak, wiem, słaby żart) elfa z małej leśnej osady, który stroni od ludzi - jego też zmusisz się do zapisania się? A druida pustelnika? A wampira, który gardzi śmiertelnikami i ich osadami? A które miasto by przyjęło wilkołaka?
Wracając do realiów serwera. Jeśli to wejdzie to ludzie co prawda będą się zapisywać, ale tylko po to, żeby skorzystać z tych szybszych gainów, a nie żeby wchodzić w interakcję z innymi. A po załatwieniu swoich spraw wszyscy i tak wrócą do bezpiecznych i spokojnych domków.
Miastom bardziej przysłuży się pokaranie idiotów zabijających przy pomocy gildii, niż propozycje tego rodzaju.
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
Elvith | 2011, cze 4 12:02 | 2011, cze 4 12:06
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Przecież to nie był by przymus ktoś kto stroni od ludzi chyba z dnia na dzień pustelnikiem się nie stał. Poza tym chyba do miasta musi się wybrać chociażby na zakupy a i każdy ma swe ulubione miasto. Jeśli masz lepszą propozycję przyciągnięcia ludzi do miasta to coś zaproponuj bo łatwo jest coś skrytykować, lecz ciężej już zaproponować :/ Jeśli idea pochodzenia która jest jak najbardziej w stronę RPG bądź meldunku Ci nie odpowiada to naprawdę nie wiem co mogłoby być lepsze. Tak ludzie mogli by się z orientować kto jakim fachem się zajmuje bo widział by go w mieście a tak każdy sobie w chatce rzepkę skrobie.
|
| Veni... Vidi... Vici...
|
Lordinio Adnes | 2011, cze 4 18:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Gorzów Wlkp. | |
Jak dla mnie spoko pomysł. Ale dał bym możliwość zmiany meldunku.
Stworzyć wioske wilkolaków!!!
|
| Full of Rage...
|
Core | 2011, cze 4 18:41
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Oczywiście, że łatwiej jest krytykować, osobie trzeciej zawsze będzie łatwiej dostrzec słabe strony. Propozycja jaką przedstawiłeś wbrew pozorom zawiera w sobie element przymusu, nie zapiszesz się - nie masz szybszych gainów. Dodatkowo jak już było wspomniane, online jest za małe na takie zmiany, najwięcej ludzi bywa w Mistas i nie ma najmniejszego sensu znowu rozbijać tego na inne miasta.
Po co robić coś na siłę? Można zachęcać graczy do korzystania z miast np. poprzez zmniejszenie zagrożenia ze strony złodziei, usunięcie tego nieszczęsnego bonusu z gildii, czy chociażby okazyjne wcielanie się przez GM w npc i odgrywanie kilku scenek (wyspa młodych była pod tym względem wspaniałym miejscem). Ale nic na siłę, uatrakcyjnianie miast, jeśli w ogóle ma nastąpić, powinno być procesem stopniowym i ostrożnym.
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
Elvith | 2011, cze 4 19:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
A czy ktoś tu mówi cokolwiek o rozbijaniu przecież napisałem, że mogłoby to dotyczyć wyłącznie strefy non pvp. Gdzie mamy raptem 4 miasta ja tu nie widzę żadnego problemu. Jeśli ludzie zdecydują się na jedno miasto to chyba dobrze byłaby lepsza integracja społeczności. Proces zmian nie powinien być stopniowy a konkretny bo online będzie spadać (po pierwsze pora letnia, po drugie olbrzymia konkurencja na rynku mmo) i jeśli się ludzi nie zachęci do gry to potem będzie za późno. Strefa nonpvp jest bardzo dobrą zmianą na korzyść młodych (i tych co wracają po przerwie do uo) jednak powinno to dalej ewoluować. Gainy miałyby dotyczyć jak pisałem skilli biernych których nauka jest bardzo nudnym i monotonnym procesem (co innego jak ruszymy w las) Zagrożenia złodziei w miastach jest raczej znikome to nie w tym tkwi problem. Czemu każda zmiana nie kojarząca się bezpośrednio z pvp i pvm ma być czymś na siłę?
|
| Veni... Vidi... Vici...
|
Yava | 2011, cze 4 22:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 3 |
Mi się nie podoba. Udało nam się zaludnić jakoś jedno miasto i nic bym w tym temacie na razie nie ruszał. | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|