|
|
PainSign | 2008, wrz 17 13:59
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 5 |
Wit
Propozycja niezła, ale tylko dlatego iż to jest kompletnie śmieszne, że bandaże trzeba 'szyć'.
To normalny świat, a bandaż to tylko kawałek dłuższej szmaty, a nie artefakt na wage złota. W cywilizowanym świecie każdy potrafi wykonać bandaż, więc po co wogóle go szyć?
Każdy zwykły woj/karczmarz/żebrak powinien potrafić naciąć sobie bandaży, no ale żeby nie dyskryminować tych co mają ten fach w małym palcu proponuje coś takiego:
- ktoś z 0-50% krawca potrafi przy pomocy nożyczek z belki materiału wyciąć od razu 50 bandaży, ale spędza nad tym zależnie od skilla do 30 sekund.
- od 50-100% do krawcy potrafia bardziej wydajnie wykorzystać dostępny im materiał (maja wprawe w cięciu w końcu ) i robią do 100 bandaży do 20 sekund
To jak szybko wytnie się bandaże można jeszcze by zmodyfikować jakością nożyczek. Dobre, ostre nożyczki będą ciąć szybko, nie blokując się na tkaninie mniej męcząc użytkownika pracą. Pomogłoby to dodanie do wyrobów druciarza możliwości wykonywania nożyczek z różnych rud, nie tylko z żelaza.
Jeśli chodzi o sam fakt szycia bandaży, a nie wycinania go to przychylam sie do propozycji Eichi'ego. Szansa na zrobienie takich niby-expow powinna się zaczynać od tych 100% i też nie powinno się szyć po 1 ale np po 10-15. Same niby-expowe bandaże proponuje im dać tylko taki bonus, że dobry alchemik jest w stanie namoczyć je w miksturach, żeby dawały takie bonusy:
- w uzdrawiających, działają jak mikstura odtrucia o jeden poziom niższa niż użyta mikstura, nieco zmniejszając poziom trucizny
- w odświeżania przywracają troche staminy przy leczeniu
- w leczeniu leczą troche więcej hp, mają lekko większą szanse na resnięcie postaci.
Namoczenie wyglądałoby jak z dojrzałymi miksturami.
Przelewałoby się powiedzmy 20 mikstur do baryłki wkładając do niej 20-30 bandaży i trzeba by było odczekać jak przy kegu zalakowanym z szansą przegnicia tkaniny lub wykonania dobrego bandaża.
Pozdrawiam
PS:
To ile, co, gdzie i jak oczywiście jest do dopracowania to tylko szkic.
Pozdrówko II: Reaktywacja |
|
beggginer | 2008, wrz 17 15:40
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
expowe bandaze ftw? bandaz to bandaz, nie stimpack
|
| .
|
[MaŁeK] | 2008, wrz 17 17:32
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
napewno nie za propem painsigna
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
Drezu | 2008, wrz 17 17:33
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
50 to chyba za duzo... 25 starczy
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████ | | | | | | |
| | | |
|