|
|
canyou | 2010, sty 13 20:47
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 16 |
przede wszytskim skroccic czas koksu postaci , wszystkim a nie do 30 lat, bedzie wiecej czasu na klimat zlikwidowac noobisland, zlikwidowac tokuno bo za duzo map
|
| incognito = golblin _________________________________ A czy TY kliknales dzis w UO TOP Liste?!
|
dev | 2010, sty 13 20:47
|
|
|
![](data/avatars/1443.jpg) |
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Masz w 100% racje, ale to nie powinno po calosci zabic klimacenia. Wg. mnie (jesli tego nie ma) powinni byc GMi od klimatu ktorzy wzieliby sie za nadzor graczy i ich zachowan. Klimacacych moznaby nagrodzic dodatkowymi questami itp.
|
| GROWIN KROL PK!
|
beggginer | 2010, sty 13 20:37
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
jak slusznie zauwazyles, graczom przybylo cala dekade. wiekszosc przez te okolo 10 lat wydoroslala, ultima nie jest juz tym co byla u progu nowego tysiaclecia, pierwszym rpg w zyciu niektorych, pierwszym mmo (diablo 2 mialo ograniczenie do 8 graczy, a tu w uo nagle kilkudziesieciu). ludzie ktorzy wtedy mieli 15-20 lat teraz maja 25-30, rodziny, dzieci, malo czasu na gre (stad pospiech, bankier, malo emotow itd.), a do tego nie jest to juz to cos, przy czym sie otwieralo usta ze zdziwienia - widzac np po raz pierwszy grafike przywolania zywiolaka powietrza czy portalu
kiedys byla rownowala, bo takich newbie graczy bylo mnostwo,a koxow niewielu. to newbies wyznaczli trendy zachowan, a reszta je akceptowala 'bo wszyscy tak robia' teraz konto zaklada 1 zupelnie nowy gracz na 5-10 starych stazem, ktorzy albo przeszli z innych serwerow, albo zakladaja kolejne konta po banie.
|
| .
|
growin | 2010, sty 13 20:19
|
|
|
![](data/avatars/761.jpg) |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Gdyby gracze nastawiający się na klimat mieli coś do powiedzenia... Polityka np. byłaby dla nich świetnym rozwiązaniem, drobne nagrody też uważam za dobry pomysł. Niestety większość ludzi uważa, że pełno będzie nadużyć. Szkoda
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski
|
Dusza | 2010, sty 13 20:13
|
|
|
![](data/avatars/226.jpg) |
|
| Katarina | |
|
2006, cze 29 |
Jeśli chcemy coś zrobic z klimatem ten tekst powinnien stac sie przewodni w tej ideologii
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”
|
thorrief | 2010, sty 13 20:09
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Wróciłem na ten serwer po chyba 4 czy 5 latach nieobecności kierowany tymi samymi pobudkami. Niestety, to co zobaczyłem, mocno mnie zasmuciło. Jeszcze bardziej smuci mnie to, co czytam na forum, o totalnym braku klimatu poza wyspą początkujących, z której jeszcze nie wyszedłem. Przykre to, ale co zrobić? Rada jest tylko jedna - dawać przykład. Edukować. Choć czasem i to nie pomaga.
Wczoraj na wyspie początkujących odbył się mini-quest z udziałem GM-a. Najpierw dobrą godzinę trwała rozmowa w banku Nujelm, gdzie klimat się oknami wylewał, co i tak nie przeszkadzało jednemu 20-letniemu krasnoludowi w rzucaniu kretyńskich uwag do GM-a (który oczy aż raził żółtym kolorem przecież!).
Jeśli chcesz zaznać "klimatu" - sam go rozsiewaj. Kiedyś to wróci do Ciebie. A w międzyczasie zawitaj na wyspę początkujących, tutaj jest całkiem obiecująco.
Jeśli ktoś by mnie pytał co zabiło klimat na MW, to odpowiadam: 3 postacie na jednym koncie. Gdyby były dwie, lub najlepiej jedna na konto, wróciłby handel, który stymulowałby powstawanie kontaktów między"ludzkich", a to z kolei mogłoby przywrócić klimat na shardzie. Ale znając ludzkie lenistwo, to nawet w takim przypadku handel odbywałby się tak samo jak teraz, na GG czy UOAM.
Jak mówiłem, chcesz znaleźć klimat, wpierw sam go zasiej. A na robotów mszczących się na pikselach za życiowe porażki dnia nie zwracaj uwagi po prostu. Szkoda byłoby tracić gracza, który nastawiony jest na klimatyczne rozwiązania, prawda?
Już jakiś czas temu proponowałem - może GM zaczęliby nagradzać, choćby symbolicznie, za trzymanie klimatu? :-) |
|
Dusza | 2010, sty 13 20:02 | 2010, sty 13 20:03
|
|
![](data/avatars/226.jpg) |
|
| Katarina | |
|
2006, cze 29 |
Kox koxem, ale klimat przydał by się aby był taki jak kiedyś , po części zgadzam się z autorem tematu , choc wiadom że nie wrócą już te same rozmowy w bankach co kiedyś +
|
| “Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”
|
Safar | 2010, sty 13 18:56
|
|
|
![](data/avatars/549.jpg) |
|
| Safar | |
|
2006, lis 6 |
A ja poprę autora tego posta. Na mw klimat ginie i nie zwalajcie na jaile , bo sam klimaciłem i znalem ogrom osób które potrafiły hurtowo ,,produkować emoty\'\' nie będąc nigdy w jailu. Pamiętam jak jeszcze półtora roku temu robiąc questy dla graczy czuć bylo ich zaangażowanie. Nawet gildie nastawione stricte na pvp takie jak chs potrafily zaskoczyć odrywaniem swoich postaci. Teraz mam wrażenie , że nikomu już się nie chce. Panował balans miedzy ,,koxami\'\' a klimaciarzami co nie definiowalo jakos konkretnie natury serwera . Co prawda założenia poczatkowe były związane głównie z pvp , jednakże temu wszystkiemu towarzyszyła jakaś otoczka klimatu co dodawało grze uroku. Dziś jedynym miejscem w którym czuć ,,to coś\'\' jest wyspa początkujących. To samo tyczy sie poziomu graczy , który również spadł poniżej normy.Ci ,,z wyższej półki\'\' coraz częściej rezygnują... Nie mam już sił pisać na ten temat więcej , bo wiem , ze tego typu apele raczej nic nie wniosą. Nikogo nie zmusi się trzymania klimatu , jednak naprawdę miło byłoby tak jak kiedyś, zobaczyć porywczego krasnoluda kłócącego sie z dumnym elfem. Młodego poszukiwacza przygód szukającego kompanii w celu zabicia licza, czającego się na pobliskim cmentarzu , oraz wielu innych scen z którymi spotykamy się w naszym wirtualnym świecie coraz rzadziej.
P.S Jeżeli ktoś z was ma jakieś wizje dotyczące rozwoju klimatu niech śmiało umieszcza je na forum - gwarantuje moje poparcie (oczywiście jeżeli owa idea będzie sensowna )
|
| ,,Lepiej umrzeć na stojąco niż życ na kolanach... '' | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|