|
|
AleX | 2010, sie 20 09:28
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, sie 28
Turek | |
"Trafila kosa na kamien.." To jedyne co mi sie nasuwa czytajac ten typowy PŁACZ! Lucas nie osmieszaj sie takimi postami, nie wiem czy ktos na tym servie jest takim desperatem jak Ty i robi wieksze krzywe akcje, z lataniem do domq ktory ma schody na 1 kratke, blokowaniem ludzi itp. itd. Jednym slowem szczyt ku..stwa ! Wiec nie placz teraz i nie doszukuj sie sprawiedliwosci skoro sam jestes duzo gorszy. I pomysl co by bylo jakby gracze po twoich durnych akcjach pisali takie posty ? Bysmy mieli forum monotematyczne... |
|
Lucaveli | 2010, sie 20 09:25
|
|
|
![](data/avatars/2161.jpg) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
To moze powinien mu nowa hirke postawic?
|
| Dzień dobry.
|
BaR | 2010, sie 20 09:24
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Sprawa bardzo prosta jak dla mnie , jak wykorzystałeś mechanikę gm mógł zrobić wszystko
|
| ...!
|
Lucaveli | 2010, sie 20 09:20
|
|
|
![](data/avatars/2161.jpg) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
I co to da? ze ja nie bede zabijal, a inni beda?
|
| Dzień dobry.
|
Core | 2010, sie 20 09:19
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
To moze zacznij od siebie.
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
bnt | 2010, sie 20 09:17
|
|
|
![](data/avatars/625.jpg) |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 25
Ziemia | |
JASNE. |
|
Lucaveli | 2010, sie 20 09:15 | 2010, sie 20 09:15
|
|
![](data/avatars/2161.jpg) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Huh, gdyby inni tak nie robili, to pewnie i ja bym nie robil, czyste odwdzieczenie.
Kadil, w bajce tej osoby pewnie tak bylo, aby VerV w to uwierzyl i dal mi wiezienie.
|
| Dzień dobry.
|
Kadil | 2010, sie 20 08:54 | 2010, sie 20 09:03
|
|
![](data/avatars/2976.jpg) |
|
| Sanaya Lax | |
|
2009, lut 7
Ostrołęka | |
Moim zdaniem wyglądało to tak:
1. Padł Andrzej 2. Hiryu chroni zwłoki 3. Mariusz stawia dom, aby zaciągnąć Hiryu, które chroni zwłoki do domu 4. Hiryu zostaje zaciągnięte do domu 5. Mariusz grabi Andrzeja 6. Hiryu zostaje zabity w domku, przy czym utrudnia wskrzeszenie, bo trzeba szukać włama.
Moim zdaniem, wykorzystanie mechaniki gry nastąpiło w punkcie nr. 4.
Po zaciągnięciu Hiryu do domu, nie miał najmniejszego problemu z zgrabieniem celu. | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|