|
|
Anthar | 2008, wrz 23 18:29
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Niestety, wydaje się że starzy wyjadacze, póki co, zaślepieni są swoim uwielbionym PvP- i znając życie dostrzegął problem, ale wtedy już nie będzie dla kogo wprowadzać zmian...
|
| Pozdr, Anthar!
|
Fable | 2008, wrz 23 12:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brit | |
Nie wiem po co te szybsze gainy. Ja tez bym chcial zeby mi stat szybko wskoczyl ale tak jak pisal HaMinus nie bedzie to w porzadku do tych co poswiecili kupe swojego czasu zeby wbic takie staty jakie maja. Ja dostalem oszusta i co tak sobie koxilem poszlo w plecy ale coz, takie zycie Nie poddawac sie i jechac dalej z tym koxem, w koncu to sie oplaci, nie ?
Pozdro i milych gainow
|
| "My best excuse is that I'm drained From everything that keeps me sane My sickness keeps me in control From everything you'll never know"
|
RespekT | 2008, wrz 22 21:58
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
nie spodziewalem sie, ze cokolwiek sie ruszy w tym temacie. tak jak napisalem... psychologia. oczywiste, ze gracze, ktorzy juz maja skoxane postacie beda przeciwne, a za beda tylko gracze mlodzi/ z nowymi postaciami. oczywiste, aczkolwiek zastanawiajace.
uwazam za ... zbyteczne tracenie czasu na wykonywanie czynnosci, ktore i tak wykonuja za gracza rozne programy.
|
| There is no spoon
|
Variat | 2008, wrz 25 12:24
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2019, lut 22 |
Nie przewidujemy, a nawet nie bierzemy pod uwagę zmiany gainów statow/skill.
I zgadzam się z poprzednim postem Fabela.
Co zmieni ta zmiana? Że ci ludzie którzy koxali przez ostatnie 5-6 lat istnienia servera stracą swoją 'unikatowość' i wszystko stanie się zbyt łatwe do osiągnięcia. Uważam, że takich zmian nie można robić po 6 latach istnienia serwera. Moim zdaniem długie gainy ustawiają poprzeczkę na jakim poziomie rozgrywka się toczy.
Jest wiele innych shardów które oferują zabawę z o wiele szybszych gainach.
|
| "(..)dzielę się zatem z Wami czterema zaklęciami(..) Abra: "Trzy rzeczy nigdy nie zyskują wiary: to, co prawdziwe, to, co prawdopodobne i to, co logiczne." Kadabra: "Zło plus zło to więcej zła zaledwie." Hokus: "Świat jest dla nas tylko prawdą możliwą, nie prawdą konieczną." Pokus: "Gotowość udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania jest nieomylnym dowodem głupoty."
|
RespekT | 2008, wrz 23 00:10
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
nie jestes nowym graczem... nie na MW.
zreszta... to jest tez pewien brak konsekwencji. doprowadzac do sytuacji, gdy 7/8 czasu gry nie spedza sie przy grze, a graczy, ktorzy nie zdazyli z kuchni dobiec nazywac oszustami.
nie, nie mam oszusta.
pff. moze ktos kiedys zrozumie, ze to sie calkowicie z celem mija. poki co bardziej mnie martwi pusty serwer. najwicej graczy spotkalem do tej pory pod jednym z portali i wszyscy wyznawali zasade 'bij, potem zadawaj pytania'. nie to zeby mi to przeszkadzalo. po prostu ciezko jest znalesc nowemu graczowi kogos, z kim mozna z UO faktycznie multiplayer zrobic.
|
| There is no spoon
|
Anthar | 2008, wrz 23 20:53
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Nie chodzi o to żeby dogonić ("by mieli więcej przeciwników- z wciąż o niebo gorszymi statystykami.") Chodzi o to żeby umożliwić młodym szybszy gain, aby nie zrażali się do gry, i żeby mieli jakieś odniesienie do postaci które grają na tym serwie kilka lat. Nie mówie tu oczywiście o 3X szybszym koksie itp. Mówie o lekkich, acz odczuwalnych zmianach. Co za sens posiadać jedną z najlepszych postaci na serwerze, skoro ma się 10 przeciwników w PvP? Niektórzy mają pracę związaną z komputerem, czy też zainteresowania, które umożliwiają im przesiadywanie całe dnie przed maszyną, ale co z tymi którzy też chcą coś znaczyć, nie poświęcając całych dni na siedzenie przed komputerem?- bo ja, osobiście nie mogę siedzieć 10h. dziennie przed komputerem, mimo iż bardzo wiele mnie z nim łączy.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 23 19:37
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Nie chodzi o 70% umiejętności, bo każdy może sobie skoksać jedną umiejętność w dwa dni. Chodzi o długotrwały i "stały" koks i sposób na względne "wyrównanie" poziomu graczy.
Zresztą, niema co gadać, skoro dwie, trzy osoby co najwyżej rozumieją problem. Może wy macie jakieś propozycje, starsi i bardziej doświadczeni gracze, chcący zwiększyć online i zdobyć nowych graczy, pozostawiając przyjemność z gry.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 25 20:00
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Napewno przeczytałeś mój cały post? : / Pisze przecież że nie chodzi mi o zmniejszenie ceny żywności, a o wprowadzenie szeregu zmian ułatwiających młodym graczom początki...
|
| Pozdr, Anthar! | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|