|
|
Sin | 2008, wrz 24 11:40
|
|
|
![](data/avatars/547.jpg) |
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 6
Gdynia | |
Przyszybszenie gainow spowoduje brak satysfakcji przy osiaganiu pewnego progu, umozliwi wbijanie craftow 'na chwile' na wieksza skale, zirytuje wiekszosc starszych graczy, ktorzy zapewne przestali by grac. Jednak to jest Mw, a nie uo-jaja, trzeba troche poswiecic nad ta postacia. I kazdy z nas to przechodzil, kiedys bylo nawet gorzej. I swoja droga wole tak jak jest tutaj - nudny kox, fajne pvm/pvp, niz tak jak jest w przypadku wowa na przyklad - ciekawe lvl'owanie, 0 grywalnosc pve, pvp.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
RespekT | 2008, wrz 25 12:11
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
przyjemnosc z gry...? makro to przyjemnosc z gry? dla mnei watpliwa...
z gry moga plynac 3 przyjemnosci: pvp, pvm, odgrywanie postaci. pierwszej sie nei da czerpac przy slabej postaci, druga jest watpliwa jesli trzeba bic wciaz te same potwory, zeby isc na cos ciekawszego, a 3 niemozliwa przy pustych miastach/lasach/lochach
chyba, ze ktos czerpie przyjemnosc z 4h spedzonych przed kompem i klikaniu na zmiane dwoch bindow, albo patrzeniu jak skrypt wykonuje za niego te czynnosci
przyjemnosc z gry... ok, tylko najpierw trzeba by bylo grac.
|
| There is no spoon
|
Anthar | 2008, wrz 24 15:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Przy 50/10/10 młodzi nie doznaliby szoku "Dlaczego nie rośnie dalej?"- bo teraz mają takie wrażenie.
Ja osobiście jeśli sam się nie prosze (przy statach 45/20/45) o łomot i *yoink* to w łatwy sposób mogę tego uniknąć. Z doświadczenia wiem że full loot może czasem flustrować młodzików, ale ich nie odstrasza, za to odstraszają gainy, które zmuszają do 1,5 roku koksu. Dla niektórych siedzenie przed komputerem od 8-14 godzin dziennie jest normą, natomiast dla innych są to progi niemożliwe- dla takich MW nie istnieje, gdyż są skazani na porażkę... (albo na kilka lat koksu, po 3-6 godzin dziennie)
|
| Pozdr, Anthar!
|
Sin | 2008, wrz 22 19:57
|
|
|
![](data/avatars/547.jpg) |
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 6
Gdynia | |
Przeciw. Najpierw do 70, pozniej do 90, pozniej do 100. Dac palec, to beda chcieli cala reke. Podobna sytuacja z wojami - pelno zmian dla nich na plus, a im ciagle malo.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
[MaŁeK] | 2008, wrz 23 15:04
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2021, sie 18
Toronto | |
przeciw nie po to magowie koxali biernie godzinami nie po to wojowie koxali staty aktywnie miechami zeby ktos przyszedl i chcial rewolucje robic absolutny przeciw !
|
| "Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze"
|
alacer | 2008, wrz 29 23:54
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
proponuje dodac do FAQ i wszedzie gdzie pojawia sie okreslenie "startowe" ze kiedys bylo 200gp
Respekt - koks do 70 jest szybki, niemal wszystkiego.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
Fable | 2008, wrz 24 00:00
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brit | |
Problem w tym, ze nikt nie robi zeby bylo trudniej tylko chce zeby bylo tak jak jest Ktos inny jednak robi fale zeby bylo latwiej szybciej i przyjemniej bo nie chce mu sie tyle czasu siedziec przy koxie
Co Ty na to ?
A moze odrazu wszystkim dac po rowne skille/staty zeby nie bylo koxu ? Zaoszczedzi to czas, ktory tak jest cenny.
Ktos kto zakladal tu konto powinien chyba zanim zacznie grac zaznajomic sie z tym jak jest na serwie, w jakim czasie zrobi postac by cieszyc sie gra (bo nie potrafi sie cieszyc jak nie skoxa na maxa).
|
| "My best excuse is that I'm drained From everything that keeps me sane My sickness keeps me in control From everything you'll never know"
|
Achaja | 2008, wrz 26 01:26
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Nibylandia | |
Po pierwsze primo serw nie istnieje od wczoraj tylko ladne pare lat a podania nadala sa skladane i online przyzwoity wiec nie wiem co Ci nie pasuje. Po drugie primo jak zniszczysz miasta i zostawisz 4 w ktorych beda jakies tam npc-e to tym bardziej mlodzi sie przestrasza gdyz pvp przeniesie sie pod te miasta wiedzac ze tam najwiecej ludzi bedzie latac. Po trzecie primo ULTIMO....Polskie serwy cechuja sie tym ze maja wolne gainy i sa w miare "klimatyczne"... masz pelno fun serwow zagranicznych na ktorych mozesz grac tylko.... wycwiczysz sie w tydzien a w drugi zdobedziesz wszystkie artefakty i co dalej...nuda i niechec do gry? Badzmy powazni nie zrobisz tu rewolucji/cudu i chodzbys nie wiem jak sie staral nie sprawisz iz online sie drastycznie podniesie. Ludzie cenia MW za to wlasnie ze jest ciezko... mowisz ze nowi ludzie by doszli po takich zmianach... pewny jestes?? Bo ja jestem pewna ze wiekszosc starych graczy by odpuscila sobie gre w ktorej osoba nowa osiaga w miesiac to co oni w pare lat.... Pozdrawiam
|
| [nGz]: mam dosc tych prvow zeby zrobic cos z twoja niedojrzala wyobraznia img242.imageshack.us/my.php?image=uo0033xv3.jpg | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|