|
|
Manti | 2008, mar 4 20:02 | 2008, mar 4 20:25
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Czy ewentualnie jeszcze jakieś porady odnośnie wojownika ktoś doda od siebie? I czy to zawsze lepiej brać 10/45/10 czy to tylko dla krasnoluda tak wygląda? |
|
Goblin | 2008, mar 1 13:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
Nie istnieje |
Ad.2 www.chs.neostrada.pl/kalibracjamapy.swf |
|
Sin | 2008, mar 1 13:12 | 2008, mar 1 13:12
|
|
![](data/avatars/547.jpg) |
|
| Brak postaci | |
|
2006, lis 6
Gdynia | |
Ad. 1: http://www.mephi.euro-net.pl/forum.php?main=7&id=2185&start=0
Ad. 2: U mnie sie zapisuje normalnie, a nowe zapis musze robic przy nowym patchu tylko. Ciezko stwierdzic o co chodzi...
Ad. 3: Jezeli chodzi o maga to obowiazkowo 45/10/10, jezeli chodzi o rzemieslnika to juz tutaj zalezy. Dla poczatkujacego i tak polecalbym 45/10/10, ale mozesz pobrobowac dajac wiecej dexa kosztem stra krasnoludem. Jezeli chodzi o skille to u maga 50 magii i 50 odpornosci na start.
Ad. 4: Zdecydowanie 2x 50 jest najlepszym rozwiazaniem.
Ad. 5: Str wplywa na udzwig, zadawany dmg z broni bialej i max hp, dex na szybkosc machania bronia biala, wykrycie ukrytego celu (test roznicy dexow ukrytego i wykrywajacego), szybkosc leczenia, probe okradniecia (test roznicy okradajacego i okradanego), max stamine, int wplywa na max mane i efektywnosc czarow. Magiem mozesz poslugiwac sie tylko kilkoma broniami i to raczej w samoobronie. Lecz, aby przezyc spotkanie z jakimkolwiek wojem musisz miec wysoka wartosc umiejetnosci walki. Ze szpad masz do wyboru sztylet i elfie ostrze, zas z obuchow wszelkie kije. Aby czarowac z tymi bronmi musisz miec umiejetnosc magii na 60%.
|
| Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined. A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Respectable evil-doer
img11.imageshack.us/img11/4650/idiotavv.jpg
|
Soku | 2008, mar 4 19:44
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Warszawa, Rz... | |
A więc tak, po pierwsze z początkowymi statami 45/10 ciężko ci będzie dex skoksać. Powinieneś był wybrać 10/45 (tak łatwiej). Po drugie, w twoich umiejętnościach nie widzę uzdrawiania, a to podstawa. Na początku powinieneś brać uzdrawianie i odporrność na 50%. Obie umiejętności rosną zawaliście wolno i dlatego je właśnie się wybiera. Co do rozwoju postaci to tak: wojownik potrzebuje walki (jakakolwiek, raczej ciężko określić najlepszą), taktyki (częściej trafiasz), anatomii (więcej zadajesz obrażeń i lepiej leczysz), obrony (oczywiste), uzdrawiania i odporności (również oczywiste). Jako kowal uczysz się oczywiście kowalstwa, ale do tego potrzebujesz najpierw wiedzy o broni (poczytaj opis umiejętności). Jeszcze jedno - potrzebujesz rude, a jako początkujący chyba nie będziesz jej kupować. Mając 10 siły wiele nie zdziałasz, dlatego potrzebujesz szybko ją wytrenować. Kupujesz butle od alchemika i w las eksterminować zwierzątka. Przy bodajże 15 czy 20 siły (w każdym razie szybko sie wykoksa) możesz już ścinać drzewa. Bierzesz siekiere i w las po drewno, trenujesz siłę. Chyba od 25 można nosić kilof i wtedy możesz się nauczyć górnictwa, na tym też wytrenujesz siłę, a i przy okazji będziesz miał rudę. Później na kowalstwie całkiem ładnie siła idzie.
Teraz co do pancerzy. Zbroje typu kolcza, płytowa zabierają zręczność i wymagają dużo siły, więc na razie proponuję skórzane (samurajskie utwardzane mają całkiem ładny ar i nie zabierają dexa).
Ogólnie ja na twoim miejscu stworzyłbym drugą postać jeszcze raz, bo z taką zręcznością tym krasiem się zesrasz ;]
Pozdrawiam!
|
| " Edit by GM: (...) Potraktuj tego komenta jako ostatnie ostrzezenie - albo bedziesz sie stosowac do zasad albo zle sie to skonczy. "
topic 4610, strona 6 _________________________________________________________________________________________________________________
Jam Lasica napisał: " Poszukujemy nowych(ej) osob(y) na stanowisko Testera. Jako Tester masz szanse: (...) [na] skomentowanie zmiany przed jej wprowadzeniem (oraz szanse na to, ze ktos Cie poslucha) (...) "
Bo zwykły gracz gówno znaczy i się go nawet nie słucha. topic 7496 _________________________________________________________________________________________________________________
pelak napisał: "Jesli chodzi o Panow , Keverena i Noredrica, dziwnym trafem bylem swiadkiem wpadow na pvm. Tak jakby dokladnie wiedzieli co , gdzie i kto co robi."
topic 7520
|
Manti | 2008, mar 4 23:13
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
A więc już podjąłem decyzję i trzymam się mojego krasia aktualnie mama staty45/20/10 i dalej bije dex na fish+hid skrypcie... Rezygnuje z kowala, tylko tyle zeby mining miec i kowala dla kasy i str podbicia. Wiec bedzie to woj z obuchami bo czytalem ze niszcza pancerze i sa dobre przeciwko graczom... Jesli ktos ma jakies rady co do takiej postaci to beda mile widziane.
Mam jednak kilka pytan? Mam juz 83% lowienia i czasami lowie kosci i czaszki, po co one sa? Tak samo czy jest mozliwosc zlowienia jeszcze czegos nowego? Jesli tak to prosilbym o napisanie co to daje i jak to jesc? |
|
Sortris | 2008, mar 1 13:07
|
|
|
![](data/avatars/50.jpg) |
|
| Nieznajomy | |
|
2005, lis 19
Ostrołęka | |
A to nie lepiej przeszukac forum i do kazdego punktu dac ze 2 adresy tematow? Jesli pamietam to byly co najmniej 2 tematy bardzo rozpisane przez graczy jak tworzyc maga, o uoam jest jeszcze wiecej, a o skryptowaniu pisal sam NGZ |
|
Manti | 2008, mar 5 12:48
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
A na czym polega ten kosk szpady? że biore jakis mieczyk bije wroga i zarazem mam wlaczone makro na anatomie+leczenie? |
|
Manti | 2008, mar 5 18:58
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
A co wg Ciebie "mistrzu" powinien trenować? Dex przy tych statystykach to wymóg z tego co i mi mówiono. | | | | | | | | | | |
| | | |
|