|
|
Giness | 2009, lut 23 20:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 24
Sosnowiec | |
zaczełem grać na tym shardzie (pierwszy shard) 536 dni temu ale niedawno straciłem konto i założyłem sobie nowe jakieś 2 tyg temu i muszę stwierdzić że nowym osobom gra się duurzo łatwiej niż wtedy gdy ja zaczynałem,
Moja stara postać miała 43 lata i byla bardzo słabo skoksana jak na ten wiek może dla tego ze wolałem gadac se z ludzmi i klimacić niż non stop koxać , moze wy tez sprubujcie tak grac skupcie sie na rolplay ,stwórzcie swoim postaciom charakter itp. i zobaczycie ze wcale nie trzeba mieć mocnej postaci żeby się dobrze bawić , a staty i skille z czasem na spokojnie sobie wbijecie.
Przez krótki czas grałem na innym shardzie gdzie był bardzo szybki gain i arty dostępne dla karzdego w parę dni miałem postać 100/80/60 (palladyn GM) niby fajna postać ale na prawdę nic nie warta. I chyba właśnie dla tego jest tam mały online gra sie szybko nudzi jak jest za latwo.
|
| Słonko świeci,droga równa, żuczek toczy kulkę gówna.
|
zomg | 2008, wrz 24 14:03
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
Za nieznacznym przyspieszeniem gainów statów - o jakieś 10-15% niezależnie od wartości. Dodatkowo przyspieszyłbym wzrost statcapa, który jeszcze sztucznie kox wydłuża.
|
| http://signup.leagueoflegends.com/?ref=502842a915977193714355
|
RespekT | 2008, wrz 25 21:27 | 2008, wrz 25 21:46
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
wlasnie o to chodzi... ze online jest caly czas taki sam. co ile odchodzi doswiadczony gracz, ktorego miejsce zastepuje gracz nowy? taka swego rodzaju reinkarnacja?
oj raczej rzadko, dwa lata temu te same twarze na forum widzialem i -+ te same nicki w grze.
gra multiplayer opiera sie na kooperacji. tym bardziej jesli, jak w UO istnieje limit na skille. ciezko o to na nooblandzie, bo jak ktos robi seconda, to jak najszybciej robi 10k zlota, spada na maina i tam mu juz koledzy pomoga.
a mlody gracz, dla ktorego wyspa zostala utworzona siedzi i ... siedzi. on ma tam poznac mechanike gry, dzialanie skilli, opanowac jakies podstawy pvm i koxu. i jak, skoro nei ma kto pomagac? jak skoro nie ma z kim wspolpracowac? a warunki do koxu wcale dogodne nie sa. dla maga np nie ma wcale, bo nie ma czarow powyzej 2 kregu. byl wedrowny handlarz ... i znikl nie wiedziec czemu.
bronie treningowe - calkowicie nieprzydatne. nie ma gaina statow, gain skilla wolniutki strasznie. najlogiczniejszym rozwiazaniem po wyjsciu z nooblandii jest kupic u ktorego z przydroznych kupcow jaknajlepsza bron i w las. i tak mordercy sie nei trudza bieganiem po lasach, tylko czasami wazniejszy koxplace odwiedza.
poczatkowe zloto - i mlody gracz ma to uwazac za laske? nie wiedzac, ze kiedys na start bylo 200gp?
klatwa nooba? kto sie z tym liczy w ogole?
@E][_ve$,
no... nie po to. oczywiste. dlaczego niby inni maja miec latwiej niz ja? krew sie burzy i nienawisc wzbiera jak tylko slysze, ze ktos chce miec latwiej ode mnie.
@HaMinus,
i jeszcze mi powiedz, ze na nooblandzie sobie te halke zrobiles/znalazles/dostales
@Fable,
zeby bylo RPG, musza byc inni ludzie, inaczej jest schizofrenia. i skad Ci sie wzielo nagle cos o RPG starych graczy?
chyba sie nie rozumiemy zupelnie. nie chodzi o to, zeby ulatwiac komus na sile gre. chodzi o to, zeby mlodych graczy przyciagac, a nie odstraszac. miasta sa puste, bardzo zadko zdaza sie osoba, z ktora mozna poklimacic, mlodzi gracze szybko odchodza. online jest stale, bo rotacja mlodych jest duza. caly czas ktos podanie o konto sklada... i caly czas ktos o koncie zapomina.
ja problem widze w dlugich gainach, koniecznosci koxania makrami > mechanizacji gry, przez co nawet jesli sie zbierze w jakims pomieszczeniu 3-4 graczy, to zadko ze soba rozmawiaja, bo wszyscy wiedza, ze kox trwa, a caly dzien przed kompem siedziec i o dupie maryny rozmawiac malo kto ma czas.
jesli macie inne pomysly i uwazacie, ze gdzie indziej lezy przyczyna - trzeba cos z tym zrobic. 2 lata temu jak przyszedlem na serwer - tetnil zyciem. wszedzie byl ruch, wszedzie cos sie dzialo. z nadzieja wznowienia dobrej gry wrocilem wcale nie przerazony dlugimi gainami, bo licza sie ludzie.
ale nikogo nie spotykam, a co slysze od czesci starszych graczy? nie bo nie i zmien serwer. budujace.
dobry byl np pomysl ze 'zniszczeniem' niektorych miast. moznaby co wazniejszych npc'ow przeniesc do jednego miasta. taka britania przeciez jest ogromna, a kazdy odwiedza 3-4 miejsca. uchodzcy z innych miast znajduja schronienie w stolicy.
postawcie sie na miejscu osoby, ktora zaczyna swoja przygode z uo, albo grala wczesniej, ale na mniejszym shardzie, gdzie zwykle gainy sa szybsze. i co? nikogo nie zna, wiec nie dostanie doraznej pomocy na poczatku, nie ma z kim grac, laduje na jakiejs malej wyspie, gdzie nie ma mozliwosci skoxania np drwala albo maga... i co? wraca na ten maly shard, albo odpala chocby takiego lineage, czy tibie, gdzie serwery sa czesto przepelnione. fakt, gra jest o 100 poziomow mniej ambitna i daje duuuuuuzo mniejsze mozliwosci... ale jakims dziwnym trafem przyciaga.
|
| There is no spoon
|
alacer | 2008, wrz 24 21:56
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
wlasnie czytalem temat, ( aktualnie zamknięty z [powodu klotni) o propie dotyczacym dexa i zaleznosci w trafialnosci od tego. W swietle tamtego tematu jestem za drobnym przyspieszeniem gainów. Nie widze na razie minusów.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
SekVill | 2008, wrz 20 21:26
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 17
Sosnowiec | |
Witam jestem nowym graczem, kilka dni. Mam pytanie do weteranów MW, ile czasu tworzyliście postać ? chodzi mi o statystyki ( i do ilu np. magiem , łucznikiem ) takie które w miarę pozwalają przeżyć ( bo mi po około 40 godzinach online skoczyło 10 int, 3 dex ) i to mnie przeraża powoli bo chyba do jakiś normalnych wartości będę się dobijał rok wiec nim wyjdę z tego "przedszkola" szlag mnie trafi. Co do umiejętności to fajnie nawet rośnie do 50% ale potem to już chyba problem ( może tylko mi się tak wydaje ), więc kolejne moje pytanie ile czasu wam zajęło ( online tak w przybliżeniu ) dobicie do powiedzmy 90% mądrości, anatomii, łucznictwa, odporności na magię ? Bo do 100% to już chyba trochę musi potrwać ?
|
| To co robisz rób dobrze, intensywnie.
|
Fable | 2008, wrz 24 23:53
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brit | |
Wiecie co ? Mi to juz naprawde zwisa i powiewa ;] Chcecie szybciej ok. Jak dla mnie gainy sa wystarczajace, czemu ? Ano temu bo kazdemu w koncu by sie znudzilo ciagle siedzenie i katowanie graczy. Przy wolniejszym koxie statow (juz nie mowie o skillach bo to nie jest dlugo), postac dazy do czegos, z czego pozniej ma satysfakcje, ze mu sie udalo dojsc do takiego poziomu jaki mu sie wymarzyl. Ja wole poswiecic na takie cos 2 latka i byc przy jednej grze niz katowac dziesiatki i w kazdej byc mierniakiem. Albo lot albo przelot. Propozycja wedlug mnie jest tym "przelotem" bo nie zwiekszy to ani online moim zdaniem ani nie poprawi sytuacji liczebnosci w miastach. Dalej bedzie to co jest z tym, ze bedzie latwiej i szybciej skoxac postac. Kazdy wtedy bedzie walil pvp bo nic innego nie zostaje. Badzmy szczerzy ale przy pvp masz wieksza radoche i zabawe, ale co Ci po tym jak wbijesz taka postac w chwile. Bo rok czasu jak na MW to chwila moim zdaniem. Takie chyba byly zalozenia tego serwa od poczatku, ze trudno i wolno sie koxa i jakos starzy gracze przy tym zostali i nie robia z tego zadnego zamieszania o przyspieszanie czego kolwiek.
Jak juz mowilem.. jezeli ktos nie czerpie przyjemnosci z gry.. to po co gra ? To tylko i wylacznie zalezy od nas samych czy chcemy czy nie chcemy byc w tym swiecie.
Pozdrawiam.
|
| "My best excuse is that I'm drained From everything that keeps me sane My sickness keeps me in control From everything you'll never know"
|
RespekT | 2008, wrz 25 14:22 | 2008, wrz 25 14:56
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
widzisz date dolaczenia do forum? nie, nie gram tyle na mw, bo musialem z gry z przyczyn roznych zrezygnowac. ale gram w uo od 5-6 lat jakos na roznych serwerach... i taki pomysl mi do glowy wpadl.
poklimacic... z bankierem chyba.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 29 21:43
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
wchodzi mlody gracz do gry i widzi na start 2,5k. uwaza to za normalna sytuacje. laduje na wyspie noobow, gdzie nei da rady skoxac ani drwala, ani maga, ani inskrypcji, utrudniony jest kox stolarstwa i lucznictwa.
w 72h online faktycznie da sie zrobic duzo. jednak 72h online to sa 2-3 tygodnie czasu rzeczywistego. czy duzo? ciezko okreslic. na pewno duzo zeby wbic skilla tylko po to, zeby go poznac i stwierdzic, ze jest malo przydatny.
dalej nie wiem dlaczego szybszy kox do 70 uwazacie za zagrozenie dla kogokolwiek, ale juz nie wazne. na sile swoich pomyslow forsowac nie mam zamiaru i nic wiecej w temacie do powiedzenia nie mam.
|
| There is no spoon | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|