|
|
Ja | 2008, wrz 22 16:28
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Bez obrazy, ale nie którzy myślą (Jestem także w tym), że jak skoksają postać (po tym roku) to serwer padnie i rok w plecy...
|
| 89% graczy uważa że najważniejsza w grze jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
|
Fable | 2008, wrz 25 20:01
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brit | |
Anthar jakim klimacie na forum ???? Ja pisze o klimacie w grze co mnie forum interesuje i jego klimat ?? Zrob sobie seconda i zobacz czy Cie stac na cos a nie pieprzysz od rzeczy. Kazda klasa ma sie kase chyba, ze sie nie potrafi zarobic tylko odrazu leciec na mobki bo po co zarabiac ? Za darmoche wszystko ! Brawo.
|
| "My best excuse is that I'm drained From everything that keeps me sane My sickness keeps me in control From everything you'll never know"
|
Fable | 2008, wrz 25 19:15
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Brit | |
Ale to tak zawsze bedzie... Nawet jakby sie gainy przyspieszylo to za rok, dwa znowu ktos sie pojawi i bedzie chcial znowu przyspieszenia bo dla niego to za wolno. Co do systemu gainu statow/skilli nic nie powinno byc zmieniane. Taki system, taki swiat, taka gra. Jezeli komus to nie odpowiada to niech nie koxi tylko niech odgrywa ta postac jak tak lubi a jak chce na pvp to prosze bardzo - przeciez jest tez mase ludzi, ktorzy tez nie sa skoxani a graja. Problem jakis... ciska juz mnie w rozne strony.
|
| "My best excuse is that I'm drained From everything that keeps me sane My sickness keeps me in control From everything you'll never know"
|
RespekT | 2008, wrz 23 20:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
a mnie nie chodzi tez tylko o pvp/pvm.
wolny start odstrasza nowych graczy. bez nowych graczy serwer staje sie gatunkiem zagrozonym.
z kim mam grac multiplayer, jak nie ma zadnego widocznego multi? jasne, jest online 50. i co z tego, skoro spotkac kogos jak sie nie ma juz wyrobionych znajomosci jest ... conajmniej trudne
|
| There is no spoon
|
Motyl | 2008, wrz 21 19:32
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 4
Bydgoszcz | |
A ja cieszylem sie w pelni gra moim wojem w wieku okolo 25 lat;] Wcale nie trzeba miec statow 9/8 zeby wyjsc na pk i sie poganiac
|
| Ostrołęka, Olsztyn, aktualnie Bydgoszcz...
|
RespekT | 2008, wrz 23 22:34 | 2008, wrz 23 22:40
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Kedorekath,
jasne, trzeba poswiecic czas. logiczne, zrozumiale i niezaprzeczalne. jednak UO rozni sie od innych mmorpg. tutaj nie wystarczy wbijac coraz to wyzszych leveli. trzeba koxac poszczegolne umiejetnosci. ma to swoje zalety i niepowtazalny urok, ale ma tez swoje wady: kox. i kox nie powinien byc przegiety w zadna ze stron. ani za szybki, ani za wolny.
ja uwazam, ze obecnie jest za wolny na poczatkowym etapie (czyli do 70% skilla)
nie wydaje mi sie tez, zeby propozycja resetu konta byla na powaznie. to raczej taka luzna mysl... ale to juz Anathar niech sie wypowie.
"Nie poświęcasz czasu na grę, ale musisz to pół roku na skryptach po kilka godzin dziennie przejechać. " < i o to sie caly czas rozchodzi.
to jest zwyczajny nonsens.
@Fable, jak nic nie da? przeciez jest statcap i skillcap. w koncu dogonie. dalej bedzie to dlugi okres czasu, ale przynajmniej nie tak nuzacy i ... bezsensowny.
co to za gra, w ktorej gra bot, nie czlowiek?
w Oblivionie mialem takie spaczenie z UO potem... wciskalem przynisk skradania i ciaglego biegu, stawialem postac przy scianie, wylaczalem monitor i szedlem robic co innego.
ma to sens jakikolwiek?
a jesli nie szybszy gain, to wywalic makroczeki? szanuje prace GM, ale sytuacje, gdzie gracza wlasciwie zmusza sie do uzywania skryptow, jednoczesnie nakazujac siedzenie przy komputerze (albo w zasiegu) uwazam za nielogiczna.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 19:08 | 2008, wrz 23 19:11
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Kedorekath, kiedy mnie interesuje ten jeden okreslony model. i chetnie poczekam az stanie sie nieco tanszy.
@E][_ve$, nie mowie o statach, a o skillach.
@Draq, dzieki. genialna rada. taka pelna argumentow, merytoryki, logiki, przesiaknieta doswiadczeniem i az bije wielopokoleniowa madroscia
@growin, nie. to nie jest problem. wlaczasz 3 skrypty i w 3 dni on-line nawet z 5-6 skilli mozna rozwinac na 70%.
tylko jaki jest tego sens? po co wydluzac sztucznie gre?
Ultima to, jak nazwa wskazuje, gra komputerowa. ta z definicji wymaga udzialu gracza. kox udzialu gracza nie wymaga. tzn ten udzial jest wymuszany, co jest tylko brakiem konsekwencji.
co to boli starych graczy, ze mlody wbije szybko 70 skilla, co da mu mozliwosc zaistnienia w pvm i jako takiego pvp z innymi mlodymi, ktorzy rozwina sie do tego poziomu dobrze.
nie jest to poziom, ktory by nie respektowal prawa starszych graczy do bycia lepszymi, nie jest to poziom, ktory pozwoli komukolwiek szalec po wszystkich lochach w grze i zdobywac artefakty.
to jest poziom wystarczajacy, zeby po 3 dniach nudnego bicia na zmiane las-cmentarz, jakis slabszy loch wyjsc czasem na cos wiekszego. to jest wystarczajacy poziom, zeby nie siedziec miesiacami w domku z makrem.
bo komp 8h dziennie wlaczony tylko po to, zeby lecialo makro to nonsens.
nie chce blyskawicznego tworzenia herosow. chce zachecic mlodych... nie... nowych graczy do gry. byc moze starsi gracze nie dostrzegaja problemu... maja swoje druzyny, znajomych, z ktorymi wyjda na pvm/pvp nawet na nowych postaciach. a nowi co maja zrobic, skoro sytuacja wyglada DOKLADNIE tak, jak napisal Anthar.
gralem na MW jak jeszcze zbierano dobrowolne oplaty na serwer, jednak z przyczyn roznych musialem zrezygnowac. ludzi, z ktorymi wtedy gralem, juz nie ma, a nowych nie spotykam.
a jak spotykam, to nie ma jak zagadac, bo siedza na makrze.
zniechecic do gry mowiac 'tak jest i juz' zadna sztuka nie jest. sztuka jest nowych ludzi do gry zachecic, czego raczej nei robicie.
chyba, ze serwer zmierza do jakiejs elitarnej liczby graczy. np 10 starych wyjadaczy i czesc.
@sory123,
niczego nie zabiora szybsze gainy do 70, bo dalej trzeba bedzie skoksac do mistrzostwa, co takie latwe wcale nie jest.
Ultima to GRA. chcesz czerpac przyjemnosc z GRY. nie z tego, ze godzinami moja postac bedzie walic siekeira w drzewa, po to, zeby nastepne godziny walic w drzewa innego koloru... po to, zeby nastepne godziny...
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 26 12:26
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Dzony Rambo,
ja cos o sile nabywczej pieniadza w grze mowilem? :-)
@Achaja,
nie, nie jestem pewny, ze proponowana zmiana zmieni to, o czym mowilem.
nie chodzi jednak o to, zeby sie mlody w 1 miesiac skoxal. chodzi o to, zeby skille do 70 rosly szybciej niz obecnie. to nei jest poziom, ktorym mlody doscignie starszego. to jest poziom, dzieki ktoremu faktycznie pozna mechanike gry i dzialanie poszczegolnych skilli, a jak mu sie dany skill nie spodoba, to nie straci na niego n godzin on-line, a n/4 dla przykladu. i w dalszym ciagu pozostana dlugie miesiace koxu zeby zrobic porzadne staty i dobic skill do 100.
nie chce robic rewolucji, bo to zadna rewolucja.
a co do miast... jak sie pvp przeniesie pod zniszczone miasta, to sie pvm mlodych przeniesie do lasow, gdzie pvp nie bedzie O_o bo w tym 'niszczeniu' nie chodzi o zwiekszenie miejsc pvm, ale zmniejszenie liczby miast, zeby niewielka liczba graczy, ktorzy miasta odwiedzaja na dluzej niz tylko recall > kupic > recall, siedziala w tych kilku 'ocalalych' miastach... nawet mniejsza o unikalna fabule serwera...
|
| There is no spoon | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|