|
|
Ad'Del Amakiir | 2008, lut 14 19:26 | 2008, lut 14 19:33
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
Znaczy, że można mieć więcej bezpiecznych pojemników niż jest przewidziane? Jak można "zabezpieczyć" pojemnik i ile to kosztuje?
PS. Gdzie znajdę architekta sprzedającego namioty? Bo u tych, których spotkałem ich nie było...
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
Ad'Del Amakiir | 2008, lut 14 21:15 | 2008, lut 14 21:25
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
Zitarix - klimatycznie. Nie rób błędów, staraj się pisać zrozumiałym stylem i napisz coś oryginalnego (nie koniecznie długiego). I koniecznie napisz to sam. Jeśli Ci się nie uda to i tak długo byś nie pograł No ale powodzenia. Postaraj się, a na pewno podanie zostanie przyjęte.
Goblin - ale dzięki temu zwykła skrzynia zamieni się w bezpieczny pojemnik?
EDIT: Kensai nie może uzdrawiać od 60%. Może używać weterynarii?
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
Goblin | 2008, lut 13 17:42
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
Nie istnieje |
Zazwyczaj czeka sie na odp 1 dzien jesli nie otrzymales po 2 dniach pisz kolejne podanie, czasem nie odsylaja maili z wiadomosc nie otrzymania konta.
Nie ma poziomów postaci. W ultimie twoja postać ma umiejetnosci ktore sie zwiekszaja wraz z ich ćwiczeniem. Zaleznie która umiejetność ćwiczysz rosnie ci takze str, dex, int. Mozesz miec kowalstwo, krawiectwo itp lecz czytaj dokladnie ograniczenia niektórych skilli. Naprzyklad druidyzm ma ograniczenia magi, przez co nie mozesz miec górnictwa, drwalstwa i nie moźesz nosić zrobrji metalowych chyba ze masz taktyke i tak dalej.
Podczas śmierci zostają na ziemi twoje zwłoki ze wszystkim co przy sobie miałeś. Drogocenniesze dla ciebie rzeczy przechowuj w banku a zakladaj majac pewność ze ich nie stracisz lub ryzykuj. Skilli statystyk nie tracisz ze smiercia. |
|
Ad'Del Amakiir | 2008, lut 9 09:50
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
Zaraz. Jeśli robię logouta na zwierzaku, to po zalogowaniu nadal będę na nim siedział? Nie przepadnie mi? Ja zawsze odstawiałem wierzchowca do tresera... :/
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
Ad'Del Amakiir | 2008, lut 8 21:49
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
Z tego pojemnika może korzystać kilka osób? Ma ograniczoną pojemność? I czy złodziej może ukraść przedmioty z deedów?
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
Ad'Del Amakiir | 2008, lut 14 22:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
Współczuję włamywaczom grającym na tym shardzie xD W takim razie nie mogą w zasadzie nic "skroić" Mi to odpowiada, chociaż gdybym szkolił włamywanie to pewnie zostałoby mi tylko przekwalifikowanie się
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
Ad'Del Amakiir | 2008, lut 14 15:50 | 2008, lut 14 16:12
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 24
Nienacek | |
Wrócę jeszcze do domów: 1. Jeśli wynajmę kupca, to musi on stać wewnątrz domu, czy może obok niego? 2. Złodziej nie może okraść bezpiecznego pojemnika, ale czy może okraść pojemniki będące wewnątrz niego? I czy może okraść zablokowany na ziemi pojemnik? EDIT: 3. Czy dom może z czasem ulec zniszczeniu (nie chodzi o kasację przez nieaktywność). Widziałem domy z napisem "wygląda jak nowy", ale widziałem też info o "podniszczonych" domach.
|
| Wielka jest pokusa potęgi, gdy dzierżysz miecz najpierw odczuwasz że mniej Ci ciąży, potem staje się częścią Twego ramienia, potem nieodzowną częścią Ciebie, w końcu macie równy udział w jedności i nie wiadomo już czy ręka wodzi ostrze czy ostrze rękę. W otchłani tkwi tajemnica potęgi, w otchłani tkwi też zguba nierozważnych.
|
beggginer | 2008, lut 15 09:38
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
wlamywacze sluza do otwierania domow, w ktorych ktos koxa, komus innemu (najczesciej ekipie graczy), jak ktos nie pilnuje postaci mozna tak latwo stracic magiki i materialy
a zlodziejom idzie bardzo dobrze, zwlaszcza w minoc
|
| . | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|