|
|
Anthar | 2008, wrz 23 20:40 | 2008, wrz 23 20:48
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
" No dobra - jest ten reset i wszyscy grają od nowa. Po kilku latach znów znajdzie się kilku młodych graczy, których męczy to, że inni są w lepszej sytuacji od nich - i znów zarządają reseta. Ciekawe, czy z taką chęcią dałbyś sobie wyzerować konto, na które poświęciłeś te 3 czy tam wiecej lat... No i sama gra nie polega na ciągłym koxaniu... " Czegoś takiego przy tak długim koksie zrobić poprostu nie można, napisałem, ale nie proponowałem, bo sam bym tego niechciał- a i GM'i by się pewnie nie zgodzili. Chodzi o to, żeby umożliwić młodym graczom szybszy rozwój- wtedy by nas przybyło, a i tzw. "starzy wyjadacze" by mieli więcej przeciwników- z wciąż o niebo gorszymi statystykami.
Kilkuletni koks w celu dogonienia 3/4 serwa nie zapowiada się zbyt pozytywnie, zarówno dla starych graczy (brak nowych przeciwników, malejące online i mniej pozytywnych zmian) jak i dla nowych- gdyż tych to wprost odstrasza.
Jeśli już przytoczyłeś WoW'a- w nim da się skoksać postać w dwa miechy spokojnie. Natomiast u nas- całe dnie poświęcasz na skryptowanie w UO- rozumiem że koks jest długi, ale po co tak długi koks, skoro i tak wszyscy mają zminimalizowaną grę- to się kupy nie trzyma. Nie poświęcasz czasu na grę, ale musisz to pół roku na skryptach po kilka godzin dziennie przejechać. Bardziej mi się już podoba wizja zmniejszenia gainów, względem zakazania skryptów.
PS: Prosze nie wypisywać postów "Uninstal/Zmień serw"- gdyż nie szukam porady, a proponuje i próbuje przekonać w dążeniu do zmian.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 24 22:33
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
"Mam seconda. Staty ustawilem 45/10/10 - w 3-4 dni byl juz taki - 48/35/10 na samym rybaku"
Świetnie, siedząc przed kompem całe dnie i zabawiając się w internecie, udało Ci się skoksać trochę staty. Mi chodzi natomiast o to, żeby przyspieszyć gain i żeby gra nie polegała na 90% makro, 5% łażenia po składniki itp., 5% dokarmianiu się. Jeśli by przyspieszyć gain, starsze postacie nie zmieniły by się, nadal by wymiatały- a młodsze mogły nieco szybciej do nich dołączyć- to i tak pozostaje rok koksu żeby się pobawić w pvp- nie wiem jak dla was, ale dla mnie rok siedzenia przed komputerem, po 6 godzin, to nie jest podanie gotowej postaci na tacy...
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 26 15:19
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
"Po drugie primo jak zniszczysz miasta i zostawisz 4 w ktorych beda jakies tam npc-e to tym bardziej mlodzi sie przestrasza gdyz pvp przeniesie sie pod te miasta wiedzac ze tam najwiecej ludzi bedzie latac." - No i dobrze, niech przybędzie zabójców pod Britanie, wole żeby było w mieście sporo ludzi, a na obrzeżach zabójcy, aniżeli dwie osoby na całe miasto i na tym koniec. Jak znajdą się zabójcy pod miastem, to i praworządni się znajdą, którzy będą chcieli zawalczyć- oni będą walczyć, zabijać się za miastem/na jego obrzeżach, a reszta będzie w miastach przesiadywała.- Jak dla mnie prosta i owocna zmiana.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Giness | 2008, wrz 25 20:10
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 24
Sosnowiec | |
"W efekcie jedni stawiają dziesiątki domów, a drudzy próbują zarobić (dosłownie) na chleb."
W RL tez tak jest i jakos nikt z tym nic nie robi...
|
| Słonko świeci,droga równa, żuczek toczy kulkę gówna.
|
RespekT | 2008, wrz 24 13:16
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
...
albo przyspieszyc gainy, zeby mlodzi mogli starszym dorownac i tak szybko itemow nie tracili...
kiedys jak sie gralo w ultime wszedzie bylo full ludzi nawet przy online 40-50. bo kazdy musial skoxac postac. teraz gro postaci na shardzie jest juz skoxana, jesli nie na full to calkiem blisko.
i co ma zrobic mlody gracz? kox dlugi i uciazliwy. nie ma z kim pogadac, bo wszedzie pusto. jak juz skoxa jakis skill rzemislniczy, to swoich wyrobow nigdzie nie sprzeda, bo kazdy ma przepelnione skrzynki stuffem, co sprowadza rzemieslnicze skille do rangi 'dla statow'.
UO to gra oferujaca tysiace mozliwosci, a MW jest pod tym wzgledem jednym z lepszych, jesli nie najlepszym serwerem w Polsce. i co z tego, skoro brakuje nowych graczy?
jesli ktos ma lepszy niz przyspieszenie gainow pomysl, na przyciagneicie i utrzymanie nowych, to ja ze swojego zrezygnuje. ale niech sie 'cos' zacznie dziac.
wedrowna straz? ja nei rozumiem w ogole po co jest tyle strazy wszedzie i dlaczego straz jest niepokonana.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 26 12:26
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Dzony Rambo,
ja cos o sile nabywczej pieniadza w grze mowilem? :-)
@Achaja,
nie, nie jestem pewny, ze proponowana zmiana zmieni to, o czym mowilem.
nie chodzi jednak o to, zeby sie mlody w 1 miesiac skoxal. chodzi o to, zeby skille do 70 rosly szybciej niz obecnie. to nei jest poziom, ktorym mlody doscignie starszego. to jest poziom, dzieki ktoremu faktycznie pozna mechanike gry i dzialanie poszczegolnych skilli, a jak mu sie dany skill nie spodoba, to nie straci na niego n godzin on-line, a n/4 dla przykladu. i w dalszym ciagu pozostana dlugie miesiace koxu zeby zrobic porzadne staty i dobic skill do 100.
nie chce robic rewolucji, bo to zadna rewolucja.
a co do miast... jak sie pvp przeniesie pod zniszczone miasta, to sie pvm mlodych przeniesie do lasow, gdzie pvp nie bedzie O_o bo w tym 'niszczeniu' nie chodzi o zwiekszenie miejsc pvm, ale zmniejszenie liczby miast, zeby niewielka liczba graczy, ktorzy miasta odwiedzaja na dluzej niz tylko recall > kupic > recall, siedziala w tych kilku 'ocalalych' miastach... nawet mniejsza o unikalna fabule serwera...
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 19:08 | 2008, wrz 23 19:11
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Kedorekath, kiedy mnie interesuje ten jeden okreslony model. i chetnie poczekam az stanie sie nieco tanszy.
@E][_ve$, nie mowie o statach, a o skillach.
@Draq, dzieki. genialna rada. taka pelna argumentow, merytoryki, logiki, przesiaknieta doswiadczeniem i az bije wielopokoleniowa madroscia
@growin, nie. to nie jest problem. wlaczasz 3 skrypty i w 3 dni on-line nawet z 5-6 skilli mozna rozwinac na 70%.
tylko jaki jest tego sens? po co wydluzac sztucznie gre?
Ultima to, jak nazwa wskazuje, gra komputerowa. ta z definicji wymaga udzialu gracza. kox udzialu gracza nie wymaga. tzn ten udzial jest wymuszany, co jest tylko brakiem konsekwencji.
co to boli starych graczy, ze mlody wbije szybko 70 skilla, co da mu mozliwosc zaistnienia w pvm i jako takiego pvp z innymi mlodymi, ktorzy rozwina sie do tego poziomu dobrze.
nie jest to poziom, ktory by nie respektowal prawa starszych graczy do bycia lepszymi, nie jest to poziom, ktory pozwoli komukolwiek szalec po wszystkich lochach w grze i zdobywac artefakty.
to jest poziom wystarczajacy, zeby po 3 dniach nudnego bicia na zmiane las-cmentarz, jakis slabszy loch wyjsc czasem na cos wiekszego. to jest wystarczajacy poziom, zeby nie siedziec miesiacami w domku z makrem.
bo komp 8h dziennie wlaczony tylko po to, zeby lecialo makro to nonsens.
nie chce blyskawicznego tworzenia herosow. chce zachecic mlodych... nie... nowych graczy do gry. byc moze starsi gracze nie dostrzegaja problemu... maja swoje druzyny, znajomych, z ktorymi wyjda na pvm/pvp nawet na nowych postaciach. a nowi co maja zrobic, skoro sytuacja wyglada DOKLADNIE tak, jak napisal Anthar.
gralem na MW jak jeszcze zbierano dobrowolne oplaty na serwer, jednak z przyczyn roznych musialem zrezygnowac. ludzi, z ktorymi wtedy gralem, juz nie ma, a nowych nie spotykam.
a jak spotykam, to nie ma jak zagadac, bo siedza na makrze.
zniechecic do gry mowiac 'tak jest i juz' zadna sztuka nie jest. sztuka jest nowych ludzi do gry zachecic, czego raczej nei robicie.
chyba, ze serwer zmierza do jakiejs elitarnej liczby graczy. np 10 starych wyjadaczy i czesc.
@sory123,
niczego nie zabiora szybsze gainy do 70, bo dalej trzeba bedzie skoksac do mistrzostwa, co takie latwe wcale nie jest.
Ultima to GRA. chcesz czerpac przyjemnosc z GRY. nie z tego, ze godzinami moja postac bedzie walic siekeira w drzewa, po to, zeby nastepne godziny walic w drzewa innego koloru... po to, zeby nastepne godziny...
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 22:34 | 2008, wrz 23 22:40
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Kedorekath,
jasne, trzeba poswiecic czas. logiczne, zrozumiale i niezaprzeczalne. jednak UO rozni sie od innych mmorpg. tutaj nie wystarczy wbijac coraz to wyzszych leveli. trzeba koxac poszczegolne umiejetnosci. ma to swoje zalety i niepowtazalny urok, ale ma tez swoje wady: kox. i kox nie powinien byc przegiety w zadna ze stron. ani za szybki, ani za wolny.
ja uwazam, ze obecnie jest za wolny na poczatkowym etapie (czyli do 70% skilla)
nie wydaje mi sie tez, zeby propozycja resetu konta byla na powaznie. to raczej taka luzna mysl... ale to juz Anathar niech sie wypowie.
"Nie poświęcasz czasu na grę, ale musisz to pół roku na skryptach po kilka godzin dziennie przejechać. " < i o to sie caly czas rozchodzi.
to jest zwyczajny nonsens.
@Fable, jak nic nie da? przeciez jest statcap i skillcap. w koncu dogonie. dalej bedzie to dlugi okres czasu, ale przynajmniej nie tak nuzacy i ... bezsensowny.
co to za gra, w ktorej gra bot, nie czlowiek?
w Oblivionie mialem takie spaczenie z UO potem... wciskalem przynisk skradania i ciaglego biegu, stawialem postac przy scianie, wylaczalem monitor i szedlem robic co innego.
ma to sens jakikolwiek?
a jesli nie szybszy gain, to wywalic makroczeki? szanuje prace GM, ale sytuacje, gdzie gracza wlasciwie zmusza sie do uzywania skryptow, jednoczesnie nakazujac siedzenie przy komputerze (albo w zasiegu) uwazam za nielogiczna.
|
| There is no spoon | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|