|
|
Mischa | 2011, paź 6 13:04
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
- nowe 3d - to proponowane przez Incognito
|
| S*T*O*P parobom!
|
Nar | 2011, paź 3 19:37
|
|
|
|
|
| Sergio | |
|
2010, lip 24
Legnica | |
- nowe domki - 800 skilcapa w wieku 30 lat - kamienie dusz - 4 slot - wiecej eventów - orderowy wilk - Elvith:"- niech po śmierci pokazuję się strzałka z kierunkiem najbliższego uzdrowiciela (ułatwiłoby to rozgrywkę dla osób z młodym stażem i nie tylko)" |
|
Elvith | 2011, paź 2 12:48 | 2011, paź 2 19:32
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 17 |
- przyspieszenie gainu skilli (tak jak w przypadku statów) - usunąć spadek reputacji po nie wykonaniu questa w gildii miejskiej a zamiast tego dać wykonanie kolejnego - przyspieszyć prędkość golema (obecnie porusza się niemal z tą samą prędkością co juczny koń) - likantropia\wampiryzm tylko dla człowieka - dodać mirca na stronie (byłoby to znacznie wygodniejsze niż uruchamianie kolejnego programu w tle a i tak jest już tego sporo (client gry, easyuo, automapa) - więcej questów i eventów prowadzonych przez gm'ów - możliwość zostania orderówym wilkołakiem jak pisałem w postach w temacie http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=8292 - niech po śmierci pokazuję się strzałka z kierunkiem najbliższego uzdrowiciela (ułatwiłoby to rozgrywkę dla osób z młodym stażem i nie tylko) - dodanie kolczych butów i rękawic - dodanie smoczej skóry i rudy oraz zbroi - dodanie kamienia dusz - 4 slot dla wytrwałych (zawsze trochę więcej + online dla tych którzy tego chcą) - regularna loteria - wywalenie widm z ilshenar - zachęcanie ludzi do umieszczania opisu
|
| Veni... Vidi... Vici...
|
EndofDay | 2011, paź 2 08:37
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
BRB | |
- przyspieszenie koksu - 4 slot |
|
Shii | 2011, paź 3 11:08
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Kwidzyn | |
- przyspieszenie skilli, jak najbardziej. - podklasa dla lucznika(pod pvm) - nowa podklasa skrytobojca (dla elfa) - nowe skory -bełty/strzaly ktore zadaja maksymaly dmg z wystrzelonej broni powinny wbijac sie w zbroje przeciwnika powodujac krwawienie(1hp na 2 sek. tak przez np.16 sek.)
|
| ...
|
Mischa | 2011, paź 3 11:47
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
- przyspieszyć skille - ale jak ktoś to już ładnie ujął, po za skillami elitarnymi (res, choroby, klasowe) - przyspieszyć przyrost skillcapa (30 lat = 800) - choroby tylko dla człowieka - bonusy za gildyjne 105% skilla - widma i mocniejsze stwory - out z non-PVP - kamień dusz
- przeciw przyspieszeniu respownu w non-PVP – jest więcej map
coś radykalnego co przywróci HANDEL na MW, ja proponuję: - skasować wszystkie paroby - dać dodatkowego skillcapa na skille rzemieślnicze (200, 300 dla tych, dla których niezbędne są 3 skille) - jeśli skill jest w puli "skilli rzemieślniczych" nie daje bonusów - jedna aktywna postać na koncie (zmiana raz na tydzien lub dwa) - przywrócić zakaz używania przedmiotów stworzonych przez postacie z 1 konta - niech samowystarczalne będą gildie, a nie pojedynczy gracze
FORUM: - wymagać więcej kultury od graczy, także od GMów (muszą wykazywać większą odporność na prowokacje) - karać za przeklęstwa i prowokacje
|
| S*T*O*P parobom!
|
TomX | 2011, paź 2 14:47
|
|
|
|
|
| Postać ukryta | |
|
2008, lut 26
Bytom | |
- usuniecie lochow typu: Power Core/Skalisty/Blood/Central z ilshenaru (przeniesienie wejsc do nich np do Felucci - obecnie spotkac kogos mozna jedynie w tych miejscach) - przyspieszenie przyrostu wytrzymalosci otamowanym petom lub wprowadzenie mniejszego progu, od ktorego nasze pety nie beda ploszone
Pewnie zaraz sie wywiaze dyskusja na temat mojego pierwszego propa, wiec przypomne ze ta kraina miala byc lepszym startem dla poczatkujacych, a nie kraina w ktorej kazdy koxa do 100 stata. |
|
kraja76 | 2011, paź 2 14:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Murcia | |
-Mycie bandazy w tym momencie ilosc zalezna jest od % skilla. Mycie bandazy po 10 bez zwiazku z %skilla. Kto zaczynal grac i nosil 400 bandazy wie jaki to koszmar myc po 5 bandazy.
|
| Macie buty ;o | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|