|
|
Puah | 2013, sty 15 19:44
|
|
|
![](data/avatars/10.jpg) |
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
7 dni konkretnego grania. ja kiedys swoim Etriganem wbilem 95-100 przez ladnych pare tygodni jestem za przyspieszeniem wszystkiego co sie da na tym shardzie
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
kopyto | 2013, cze 4 10:01
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
KolorowyŚwia... | |
Chcecie szybko skoksac taktyke to wezcie se barba do tego i skoksacie taktyke w 1 dzien |
|
Chicken | 2013, sty 16 08:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 12
Neptun | |
Dobry prop jestem ZA!
|
| "Świat nigdy nie znalazł dobrej definicji dla słowa wolność" Abraham Lincoln
|
[as] | 2013, sty 15 08:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
Ja bym przyspieszyl przyrost wszystkich umiejetnosci. W tej chwili skoksanie woja/luka/maga trwa dlugo to samo jesli chodzi o skille paroba. Chcac zachecic nowych graczy do gry nalezaloby przyspieszyc gainy um. Bylo paru znajomych, ktorym polecilem ta gre lecz po 2-3 dniach dali sobie spokoj bo wolno szly im umiejetnosci. Co do statow to bym nie ruszal ich niech jest jak teraz. Skille jednak moglyby isc szybciej |
|
lary | 2013, sty 15 21:58
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, lis 13
Odległe | |
Ja na swoim magu wbiłem 100 walki w wieku 60 lat ;-)
|
| Per aspera ad astra...
|
Nig | 2013, sty 14 18:30 | 2013, sty 14 18:31
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Jak wiadomo gain walki dostajemy wtedy, gdy uderzamy w potwory i idzie to bardzo opornie. Z moich obliczeń wynika, że na skoxanie walki od 90 do 100% trzeba poświęcić ok. 40 godzin. Dodajmy jeszcze wyćwiczenie walki od 0 do 90 i wyjdzie nam mniej więcej drugie tyle, a nie zapominajmy że to jest 80 godzin ciągłego patrzenia na ekran, zmieniania miejscówek, szukania mobów, łykania butli, mycia bandaży, często odbijania się, uciekania przed redami itp. itd.
Moja propozycja polega na dodatkowym gainie do bojówki i taktyki zależnym od tego czy mobek w nas trafi, czy nie. Wiadomo, że jak mamy 0 bojówki to trafia nas cały czas, a jak mamy ileś % skilla to się bronimy przed czyimś atakiem wykorzystując posiadające umiejętności.
Gain zależałby od ilości NIEODPARTYCH ataków, co za tym idzie: - wojownik - klasa tankująca, może nabrać dużo w miarę silnych potworów i cieszyć się dobrymi gainami. - łucznik - klasa walcząca, może wziąć kilka średnich potworów i cieszyć się średnimi gainami. - mag - klasa czarująca, nie ustoi za dużo potworów, więc gainy będą tylko troszkę szybsze.
Dlaczego gain zależy od nieodpartych ataków? Ponieważ zapobiegnie to wykorzystywaniu tego przywileju w postaci brania na siebie 30 szkieletów łuczników i koxaniu bojówki w przerażającym tempie. Po drugie, musimy mieć w ręce daną broń do bojówki jeśli chcemy się cieszyć z tego przywileju. Po trzecie będzie się opłacało ćwiczyć na silniejszych mobach, które mniej trafiamy, bo gain się będzie mniej więcej wyrównywał, a my zgarniamy więcej złota i magików podczas koxu, co za tym idzie, większa ochota do czynnej gry w lesie.
Informacja dla wszystkich trolli: Bojówki brakuje mi tylko 2% na magu, więc propozycja nie jest pode mnie, bo zanim to wejdzie już będę miał 100%
P.S W moich tematach nie dodaję ankiet z racji anonimowych głosów na nie, które prawie nigdy nie są uzasadniane. Więc głosy poparcia i sprzeciwu z podaniem powodu proszę dodawać w komentarzach. |
|
Jam Lasica | 2013, sty 14 20:55 | 2013, sty 14 21:02
|
|
![](data/avatars/1655.jpg) |
|
| Athelas | | |
|
2007, sie 18
Wrocław | |
Nice
ale to powinno wyglądać tak:
- Każde trafienie moba w nas/bądź obrone naszą przy użyciu tarczy daje mobowi 1 punkt. - Każde trafienie gracza w moba odbiera 0,5 punkta bądź procent punktów. - Jeżeli mob ma nastackowane np. 5 punktów to dostajemy 5 gainów, a licznik moba spada do 4,5. - Gainy taktyki również przy okazji gainów obrony. - Mob powinien mieć jakiś cap /max gain. - Stackowanie gainów tylko dla bojówki, przez którą cios przeszedł (najpierw jest sprawdzana szansa na trafienie uwzględniająca bojówkę, taktykę, staty; a następnie tarcza)).
Wartości do ustalenia. Idea: czym trudniejszy mob tym więcej gainów, gainy są za udane trafienia, a nie za dostawanie po mordzie - od tego co najwyżej można dostać udaru mózgu a nie gaina.
|
| "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądz tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci."
|
[as] | 2013, sty 15 17:27
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
Nie kazdy moze poswiecic po pare h dziennie na gre. Grajac 1-2h dziennie bojowke wbija sie z miecha, nie mowiac o innych skillach. Ktos kto nigdy nie gral albo gral gdzie indziej i zaczyna od 0 na prawde musi miec duzo zapalu checi i cierpliwosci zeby skoksac sobie postac. Fajnie jakby skille szly szybko, wtedy nowi gracze dosc szybko beda mogli cieszyc sie gra a nie setkami h na zabijaniu nietoperzy, etkow itp. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|