|
|
Suru | 2013, mar 11 20:59 | 2013, mar 11 21:01
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
Gdybyś był mądrym człowiekiem zauważyłbyś, że mój post nikogo nie prowokuje, tylko uspokaja sytuacje.
Ty jednak jak arbuz i kilku wam podobnych zawsze szukacie kłótni, a podstawą waszych postów są kłamstwa.
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
Owca | 2013, mar 11 18:14 | 2013, mar 11 18:16
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, wrz 4
hehe | |
Temat jest odnosnie precastu a nie ubrania.
jedno a drugie to dwie rozne rzeczy, mag moze sie ubierac w co chce, to jego wybor, czy chce byc na 1.2 czy moze 3 hity od woja, i nikomu nic do tego. Nie kazdy kupuje staff za zlotowki albo siedzi na pvm po 4h dziennie zeby biegac magiem na 8x armora, albo tez nie kazdy ogarnia gre dana klasa na tyle aby pozwolic sobie na top stuff.
A co do precastu, wystarczy ze mag majacy "celownik" czaru, bedzie np otaczany jakas widoczna niebieska poswiata albo fioletowa, i to powinno z daleka dac info o odwrocie.
Proste i fajne
EDIT:
aha, i tak ogolnie, precast byl ZAWSZE, a jezeli ktos go nie pamieta to powinien isc do apteki i kupic gerjawit na pamiec.
Jezeli ktos teraz sapie odnosnie precastu, to pragne przypomniec jak w 2004 roku na poczatku mw magowie lapali na parala i zabijali kazdego na serwie flam+demon i w sumie nikt postow nie robil
|
| Dovahkiin, Dovahkiin, naal ok zin los vahriin, wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan, Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal! Huzrah nu, kul do od, wah aan bok lingrah vod, Aahrk fin tey, boziik fun, do fin gein! Wo lost fron wah ney dov, ahrk fin reyliik do jul, voth aan suleyk wah ronit faal krein! Ahrk fin zul, rok drey kod, nau tol morokei frod, rul lot Taazokaan motaad voth kein! Sahrot Thu'um, med aan tuz, vey zeim hokoron pah, ol fin Dovahkiin komeyt ok rein! Ahrk fin Kel lost prodah, do ved viing ko fin krah, tol fod zeymah win kein meyz fundein! Alduin, feyn do jun, kruziik vokun staadnau, voth aan bahlok wah diivon fin lein! Nuz aan sul, fent alok, fod fin vul dovah nok, fen kos nahlot mahfaeraak ahrk ruz! Paaz Keizaal fen kos stin nol bein Alduin jot, Dovahkiin kos fin saviik do muz!
|
Lucaveli | 2013, mar 11 15:38 | 2013, mar 11 15:39
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Deather - nie wiem czy pod którymś nickiem kryję się gracz "Kedae" lecz on prawie cały czas przybiega w demonce/kamionce i raczej nie powiesz, że z koxu, gdyż pierw pada Gweani, a potem próbuje coś magiem zrobić.
Sytuacja z przed paru dni - 2na3 z Taunnem i Nerilothem,Theobaldem: Ubiór magów:
1 pad - mistyk/barlonka 2 pad - demonka/kamionka 3 pad - toga/demonka
Sytuacji jest wiele tego typu.
|
| Dzień dobry.
|
Nig | 2013, mar 10 11:22 | 2013, mar 10 11:23
|
|
|
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Rebelia ostatnio się śmiała z Owcy, że wychodzi na przemian w kamyku i demonce, a dzień później wychodzi od nich mag i pada w takim samym syfie... I najlepsze jest to, że w tym temacie było już z 5 postów rebeliantów, którzy pisali że ich gildia nie chodzi w kamykach itp. ;] |
|
Guinness | 2013, mar 10 04:49 | 2013, mar 10 05:06
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2016, sie 28 |
Daje... ale po pysku ;]]]]
Co do tematu to chlopaki nic nie wniesli tylko skoncentrowali sie na ublizaniu Wallowi i Rebelii. Ale to przeciez my biegamy w kamionkach, bez magikow i jestesmy lamy (a ustawic sie nie ma komu...)
Wall przedstawil fakty. Woj przez te lata zostal ladnie podresowany i podtrzymuje to co pisalem wczesniej. Gdy Variat skladal swojego propa to 90% ludzi padala na 2 corpy. Czary resowalo sie duzo rzadziej i jak lalo nas wiecej magow to mogli walic wszyscy takie same czary i nie robilo im to roznicy. Teraz wojem na luzie idzie wyzyc 3 corpy na jedenym paralu bo zmienione jest naliczanie dmg. Byla zmiana z taktyka, zostaly uwalone bronie um i LUDZIE NIE MAJA TERAZ 8/7 TYLKO 10/9 ALBO 9/9. Ale jeden z drugim sie zaparli i za nic do nich nie dotrze. Najlepsze jest to, ze temat odswierzyl Barel co juz zapomnial jak sam precastowal z kolegami.
Co do szamana Ylek to cie ponioslo i to bardzo. Z kazda zmiana gdy zostal polepszany woj wilk to u szamana cos bylo zmieniane na jego niekorzysc aby ta podklase wybalansowac. A u kogo jest najwiecej wilkolakow to mowic chyba nie trzeba. Poza tym podklasy maja swoje plusy i minusy. Trzeba je umiec wykorzystac. Wy zamiast jeczec to sobie skoxajcie wilka skoro to taka kozacka podklasa.
Na zakonczenie. Precast byl, jest i bedzie uzywany przez kazda ekipe bez wyjatku. Taki jest atut maga i kropka. W precasty sie nie wbiega i tyle. Nie zawsze sie uda ale czesto mozna je ominac. Na takich magow potrzebna jest jedynie taktyka a nie beiganie w 10 za jednym graczem i dziwienie sie ze dostalem flama ;]
|
| "porazki sa gorzkie jak Guinness"
"Skoro GM czegos takiego uzywa, to to nie jest bug." nT
|
ylus | 2013, mar 9 22:17 | 2013, mar 9 22:19
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, maj 7
Wind | |
nie jestes w moim typie zebym sie z toba chcial umawiac, zreszta zajety jestem, wiec randka odpada, ja z toba zakonczylem rozmowe,
Dobrej nocy zycze
|
| #releaseweb
|
Suru | 2013, mar 9 19:49 | 2013, mar 9 19:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, lut 3
Mielec | |
4 lata nikt nie wyciągał 150 hp. 4 lata temu sam od zera skoxałem mocnego wojaka i nigdy nie miałem 150 hp. O boskie witale było ciężkoo, exp butle to rarytas i max hp równało się 32.
Czary magów wchodziły w nas jak w masło, natomiast trafić maga było trudno. Kto potrafił to dawał rade, ale mimo wszystko, wojak specjalnie nie liczył się na arenie pvp. Jednym słowem zmiany były potrzebne, więc co pewien czas pisałem o tym na forum, niektórzy nazywali to 'płaczem'. Gdy przyszedł czas na wojownika i po wielkich rewolucjach nabrał on sensu, pajace od wypominania płaczów ucichli i o ironio wzięli się za kox wojów.
* Zmiana umiejętności taktyka spowodowała, iż praktycznie każdy hit woja, rysował czerwony pasek na magu. * Rozbudowa i zmiana statystyk broni urozmaiciła walkę, ich siła i szybkość znacznie wzrosła. * Zwiększenie hp do 150, znacznie zawyżyło poprzeczkę ubicia osoby mającej dużo str. * Wprowadzono ciekawe podklasy.
Natomiast magom: - zmieniono naliczanie umów w broniach, - po pewnym czasie stanie z czarem w ręku mag palił mane, - dmg czarów został drastycznie zmniejszony, jeśli to atakował nas więcej niż jeden czarodziej - paraliż został skrócony o kilka sekund
Wojownik przeżył rekonesans, mag został ukrócony.
Jeśli ktoś aktualnie mówi, że woj odstaje od maga, to po prostu nie ma pojęcia o temacie, albo jest słabym graczem.
|
| I w ryj dać mogę dać!
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
|
BaR | 2013, mar 9 06:49 | 2013, mar 9 06:53
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Wall dla twojej wiadomości w tedy tez wojownicy mieli 150 HP wiec się dużo nie zmieniło ,teraz magowie maja po 8x str jak nie lepiej wiec jak widzisz każdy się rozwija i jak dobrze wiesz szaman tez nie należy to najsłabszych podklas .
Guinness TO NIE JEST TEMAT "V" TYLKO PIOTRA tak dla sprostowania a co do padania na 2 corpy dalej padniesz tylko zamiast 2 corpw leci CORP +Wybuch (nie butla)bo chyba nie chcesz mi wmówić ze jak grał V to wojowie padali na 2 corpy a argument który użyłeś
" Online grubo ponad 10. Niech uwalaja ;]"
Wydaje mi się ze ostatnie zmiany pokazują ze online nie jest ważne lecz dobrze działająca gra i przede wszystkim poprawnie ! )
|
| ...! | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|